Päivän Turun Sanomien kukaan Raisio Marinaan rakennetaan kaksi uutta hirsisaunaa ja vanha sähkösauna jää paikoilleen. Mahdollisesti kaksi paljua tulee myös. Lisäksi uudet pukuhuoneet ja suihkut. Valmista pitäisi olla jouluksi.
Hienoa!
Uudet sauna Raisio Marinaan
6
<50
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Reso on pelkkä retkujen ja rottien asuttama kulahtanut risteys.
- Anonyymi00002
Jaa, ja sä oot kuitenkin kommentoimassa retkujen ja rottien asioita. 😂😂😂😂
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Jaa, ja sä oot kuitenkin kommentoimassa retkujen ja rottien asioita. 😂😂😂😂
Pitäähän teille peräkylän tampioille muistuttaa faktoista.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Pitäähän teille peräkylän tampioille muistuttaa faktoista.
Jaksat vaan roikkua retkujen ja rottien asuttamassa kulahtaneessa risteyksessä. 😁
Kaikki hyvin? Lääkäri auttaa kun vanne kiristää päätä. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Jaksat vaan roikkua retkujen ja rottien asuttamassa kulahtaneessa risteyksessä. 😁
Kaikki hyvin? Lääkäri auttaa kun vanne kiristää päätä.Pistäppä korkki kiinni ja käy suihkussa välillä.
- Anonyymi00007
Konkkaan vaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459