Tässä teille mukava elokuva sikatylsien Netflix-elokuvien sijaan. Vastuu on tietysti katsojalla miten siihen suhtaudut, kuten ihan kaikessa muussakin. Olkaa hyvä 😁 https://archive.org/details/TGSNTtv.FI/TGSNTtvPart01.mp4
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
eikä kerrota nytkään kauaa, ennen kuin poistetaan...
- Anonyymi00002
Kiitos! Katsoin koko tarinan ja vaikutuin. SIEG HEIL!
- Anonyymi00003
Silloin oli romanit työssä ainakin jonkin aikaa...
- Anonyymi00004
Millä ne nyt elää ja ostelee hevosia sekä autoja?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Millä ne nyt elää ja ostelee hevosia sekä autoja?
Euroilla kuten muutkin.
- Anonyymi00008
Millä maalla ei ole romaniongelmaa?
No työmaalla.
- Anonyymi00006
Loistavaa kerrontaa, ei ylilyöntejä, vaan ihan puolueetonta, ainakin eka jakso.
- Anonyymi00007
Lyhyellä googlauksella vaikuttaa olevan holokaustin kiistäjien paskaa… En jaksa kyllä tuota katsoa, mutta jos jaksan voin tektitiedostosta etsiä pahmpia paskapuheita mitä tuossa on, oletettavasti paljon jos holokaustia yrittävät kiistää.
- Anonyymi00010
Perinteinen näkemättä paskaa-kommentti.
- Anonyymi00011
Tässä ihka aitoa historiaa. Tästä näkee kuka on oikeasti natsi. Tätä ei voi kukaan kiistää, ei edes Putin.
https://m.youtube.com/watch?v=nL3CNfhXz4c- Anonyymi00012
Putinin natsisympatiat tietää ilman tuotakin. Se on vähän kuin homokammo, pelkää omaa itseään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1531353Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1221085Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä33862Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216829En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58792- 64762
- 143754
- 47696
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57632Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss63593