Tuollainen 50heppane jonssoni ja se alakaa heti rötäjämään ja kun kaasua antaa niin alkaa heti päälle hyökkimää. ..ei oo tuo normaalia käytöstä kun päälle hyökkii. tietäskös joku mistä vika o.
Vastaukset 21
- Anonyymi00001
Nii tuota jäi kertomati että kun pakin laitan päälle niin sillon se alakaa rötäjämään ja hyökkii päälle.
- Anonyymi00002
Kyllä se on käyttäjä vika! Alkaen siitä että osti jonssonin.
- Anonyymi00006
Pakki ei mene täysin päälle, veto eteen päinkin jää osittain ja silloin se kone hyppii kun ei lukitu edes.
- Anonyymi00003
Putsaa kaasarit ne on viinabensan pilaamia.
- Anonyymi00004
Sen jälkeen voi koittaa uusia bensapumpun.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sen jälkeen voi koittaa uusia bensapumpun.
Ai että perämoottorin pakki temppuilee bensapumpun takia🤔
- Anonyymi00007
Eli puhutaan nyt vuosia vanhasta 2-tahtisesta jota ei ole määrävälein huollettu vaan ainoastaan tarpeen mukaan, silloinkin Suomi24.fi:n ohjeiden mukaan?
Mikä voisikaan mennä vikaan....älä vaan ammattilaiselle vie.- Anonyymi00009
Kyllä ajattelin tuon vanhan raadon viedä merkkihuoltoon.
- Anonyymi00010
Ainakin 45 vuotta vanhasta puhutaan.
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kyllä ajattelin tuon vanhan raadon viedä merkkihuoltoon.
Kyllä se merkkihuolto joskus lyö leiville. parinsadan lasku saattaa olla isompi kuin koko moottorin arvo, mutta toisaalta - se on halvempi kuin uusi moottori. Ja mitä vikaa on koneella joka ei käynnisty silloin kun haluaa sen käynnistyvän, vaikka siellä vastarannalla. Raskasta on soutaa painavaa moottorivenettä kotilaituriin matkojen päästä.
- Anonyymi00008
Dog glutch kulahtanu, perä auki ja uutta osaa, tai yrittää hioa siirtäjän särmiä, snaijaat sit ku partsi on handus.
- Anonyymi00011
Fibun alatappi kulunut ja se saa göckin alarattaat heilumaan. Deck smart enter kantsii kattoa kanssa.
- Anonyymi00012
Perseessäs on tappi kulunut
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Perseessäs on tappi kulunut
On rosteria, ei kulu kovassakaan hankauksessa...
- Anonyymi00015
Aikuisten oikeasti, ei kukaan tiedä mikä tuon osan tarkoitus on. Omassa prutkussa se on irti ja olen ajanut järvellä moottorilla ilman tuota osa jo useampana päivänä enkä huomaa mitään moottorin toiminnassa.
- Anonyymi00016
Ei 2T koneessa voi olla vikoja, ne on ikiliikkujia
- Anonyymi00017
Ei tuo olekaan vika vaan irronnut osa. Entinen omistaja oli korvannut käynnistinkopan ruuvin liian lyhyellä ruuvilla ja tämän ruuvin alla on tuo osa kiinni.
Aika ikiliikkuja tuo on kun -80 luvun alusta saakka prutkuttanut ja kerran ajettu kivellekin kun kalarauta mutkalla. Entinen omistaja sanoi että oli uutena ostanut ja ainoastaan huollot tehty. Minun piti vaihtaa vain bensaletku suodattimelta koneeseen kun katkesi. - Anonyymi00021
Epäluotettavia soudattajia.
- Anonyymi00018
Mikä penteleen vika o peräprutkussa, ku just torstaisin alkaa aina prötäjämään ?
- Anonyymi00019
Se on se hernekeitto. Se laittaa peräprutkun rörähtelemään ja hyökkimään pahaa hajua.
- Anonyymi00020
Mun kakstahtinen löi viimeiset pärisevät, savuiset röpinänsä yli 20 vuotta sitten, sylinteriin tai johonkin syöpyi reikä ja se oli siinä, ei ollut edes vanha yamaha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171604
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit1111222- 101186
- 681124
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi561006Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k55998Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.131896Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a402849- 73824
Naisen kimppuun lenkkipolulla
Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant64792