yhtä aikaa luottaa, että kaikki on hyvin ja pidät minusta paljon, ja samalla kaivata niin että tekee kipeää. Opettelen luottamista kanssasi.
Päätin aamulla, että jos vielä illallakin ikävöin, laitan sinulle viestin. Kepeän, mutta tiedän kyllä, että näet ikäväni. Tunnemme toisemme hyvin, mutta tämä on meille vierasta aluetta. Saako sanoa ääneen, että olet tärkeä? Saako sanoa ääneen, että kaipaan sinua ja odotan sitä hetkeä, että nähdään taas?
Tuntuu hämmentävältä
11
283
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
😊
- Anonyymi00002
Saat sanoa ja tehdä ihan mitä vain.
- Anonyymi00003
Tunteisiini sinua kohtaan voit luottaa. Olet minullekin tärkeä, vaikka lähinnä ajatuksen tasolla olet ollut osa elämääni. Vaikeina hetkinä, olet tietämättäsi auttanut. En vaan halu rikkoa itseäni tai ketään toista, se mietityttää.
- Anonyymi00004
Kaunis ja samoin tunnen miestä kohtaan, tämä taisi kuitenkin olla miehelle?
- Anonyymi00005
Sinä olet mun ajatuksissa koko ajan
Niinku sanoin. Toivottavasti minäkin sinun
Olet minulle tärkeä yhdessä enemmän
Hyvää yötä sinulle mies
🌙✨️ - Anonyymi00006
Mukava viesti, olikohan Sulta? Minuun voi kyllä luottaa, olen uskollista tyyppiä. Minulle riittää yksi. Minusta on aina tuntunut, että meidän juttua ohjaa korkeampi voima. Olen tiennyt Sinusta kauan, olet minulle tärkeä.
- Anonyymi00007
Jostain syvältä, sivusta: Toivottavasti löydätte toisenne ja teillä on samat tunteet joka on nykyään onnenpotku. Läheskään kaikilla asiat eivät ole noinkaan hyvin, vaan on joutunut luopumaan syystä jos toisesta.
- Anonyymi00008
Mitä kaikkea ihanaa voisikaan tapahtua jos uskaltaisit?
- Anonyymi00009
Ootko laittanut viestiä jo? En ole itse saanut vielä. Olit kaunis kuvassa taas.
- Anonyymi00010
Tarkoitko tätä viestiä?
- Anonyymi00011
Ei tämä viesti, vaan henkilökohtainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3681423- 64952
- 116895
- 83880
- 64850
- 94701
- 45681
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50609En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.56594Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku112564