: Ootko pettynyt kun elämä ei ollutkaan pelkkää unelmaa
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Unelma elää vielä että pääsisi edm festareille ulkomaille ☀️ Täytyy ruveta säästämään kunnolla ja etsiä kyseisestä musiikista kiinnostunut matkakumppari.
- Anonyymi00002
Kuka väittää, ettei elämä ole kuin unelmaa? Kyllä se on. Joskus vähän painajaista, mutta kiitollinen tästä, mitä on.
- Anonyymi00003
En. Mun elämä ollut hyvää vaikka rankkaa ollutkin. Unelmia toteutunut.
- Anonyymi00004
Oon todellakin
- Anonyymi00005
En ole pettynyt elämääni. Elämä on ollut hyvää ja monia unelmia, jopa suurin osa on toteutunut. Ihan oikein mulle, jos kaikki unelmat eivät toteudukaan. Erityisesti 50+ ikäisenä olen kokenut monia onnen hetkiä.
- Anonyymi00006
Paljon on ollu rankkoi ja ja paskoja kokemuksia.
Mutta joitain pieniä aivan ihania hetkiä joita kannan sydämmessä
Mukana .
Mm se että yksi mies josta ajattelin ettei kyseinen mies tykkää musta yhtään
monta vuotta tykkäsikin yllättävän paljon
Lopulta . Se tulee säilymään mielessä koko loppuelämän.
Naiselta ♥️🥰 - Anonyymi00007
En, sillä en koskaan ole elänyt pumpulissa. Vaikeuksia on, mutta olen matkalla parempaan. En tarvitse miestä enkä naista neuvojaksi. En ota ketään epäkypsää ihmistä lähelleni. En alkoholistia, nepsykäytöstä, sosiaalisesti vaikeaa/ujoa enkä epävakaita. On aika keskittyä itseensä. Näin on hyvä.
- Anonyymi00008
Mun elämä on ollut pelkkää kivikkoa siitä asti kun synnyin. Joten shut the fuck up. Lellipentu.
- Anonyymi00009
Ei mun elämä koskaan ole ollut mitään pumpulia. Viime vuodet silkkaa pjaskaa ja kyyneleitä.
- Anonyymi00010
Se on eri asia kuin se että elämä alkaa olla aikalailla pelkkää painajaista.
- Anonyymi00011
No kyllä sitä painajaistakin on riittänyt viimeisen vuoden verran ihan tarpeeksi.
En olisi koskaan kuvitellut joutuvani tämmöiseen pyöritykseen ja stalkkereiden jahtaamaksi.
Olen elänyt omassa pienessä kuplassani aina ja haluan että asiat selvitetään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4101791- 1471155
- 671093
- 881081
- 1011014
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku146874- 94741
- 45701
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50679En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57654