Vakava kysymys naiselle

Anonyymi-ap

: Ootko pettynyt kun elämä ei ollutkaan pelkkää unelmaa

11

172

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Unelma elää vielä että pääsisi edm festareille ulkomaille ☀️ Täytyy ruveta säästämään kunnolla ja etsiä kyseisestä musiikista kiinnostunut matkakumppari.

• Anonyymi00002

Kuka väittää, ettei elämä ole kuin unelmaa? Kyllä se on. Joskus vähän painajaista, mutta kiitollinen tästä, mitä on.

• Anonyymi00003

En. Mun elämä ollut hyvää vaikka rankkaa ollutkin. Unelmia toteutunut.

• Anonyymi00004

Oon todellakin

• Anonyymi00005

En ole pettynyt elämääni. Elämä on ollut hyvää ja monia unelmia, jopa suurin osa on toteutunut. Ihan oikein mulle, jos kaikki unelmat eivät toteudukaan. Erityisesti 50+ ikäisenä olen kokenut monia onnen hetkiä.

• Anonyymi00006

Paljon on ollu rankkoi ja ja paskoja kokemuksia.
      Mutta joitain pieniä aivan ihania hetkiä joita kannan sydämmessä
      Mukana .
      Mm se että yksi mies josta ajattelin ettei kyseinen mies tykkää musta yhtään
      monta vuotta tykkäsikin yllättävän paljon
      Lopulta . Se tulee säilymään mielessä koko loppuelämän.
      Naiselta ♥️🥰

• Anonyymi00007

En, sillä en koskaan ole elänyt pumpulissa. Vaikeuksia on, mutta olen matkalla parempaan. En tarvitse miestä enkä naista neuvojaksi. En ota ketään epäkypsää ihmistä lähelleni. En alkoholistia, nepsykäytöstä, sosiaalisesti vaikeaa/ujoa enkä epävakaita. On aika keskittyä itseensä. Näin on hyvä.

• Anonyymi00008

Mun elämä on ollut pelkkää kivikkoa siitä asti kun synnyin. Joten shut the fuck up. Lellipentu.

• Anonyymi00009

Ei mun elämä koskaan ole ollut mitään pumpulia. Viime vuodet silkkaa pjaskaa ja kyyneleitä.

• Anonyymi00010

Se on eri asia kuin se että elämä alkaa olla aikalailla pelkkää painajaista.

• Anonyymi00011

No kyllä sitä painajaistakin on riittänyt viimeisen vuoden verran ihan tarpeeksi.
        En olisi koskaan kuvitellut joutuvani tämmöiseen pyöritykseen ja stalkkereiden jahtaamaksi.
        Olen elänyt omassa pienessä kuplassani aina ja haluan että asiat selvitetään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      410
      1791
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      147
      1155
    3. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      67
      1093
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      88
      1081
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      101
      1014
    6. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      146
      874
    7. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      741
    8. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      701
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      679
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      654
    Aihe