Sellaista kokonaiskuvaa tai aavistusta, että miten paljon mä inhoan teitä?
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Onko, aika paljon?
- Anonyymi00002
mihin se sun viha käytännössä vaikuttas
- Anonyymi00004
Pakkohan sen on johonkin vaikuttaa vai mitä? Sehän tässä on kaiken tarkoitus, että sä jotenkin älyät olla poissa mun elämästä kokonaisuudessaan, että mun ei tarvitse ikinä nähdä, kuulla, tai millään tavalla kokea tai läsnäolla sun olemassaoloa millään tavalla mun elämässä ja tää ois sitten se mun mitä vilpittömin tahto.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Pakkohan sen on johonkin vaikuttaa vai mitä? Sehän tässä on kaiken tarkoitus, että sä jotenkin älyät olla poissa mun elämästä kokonaisuudessaan, että mun ei tarvitse ikinä nähdä, kuulla, tai millään tavalla kokea tai läsnäolla sun olemassaoloa millään tavalla mun elämässä ja tää ois sitten se mun mitä vilpittömin tahto.
kenenkaa niist oot bylsiny kaikkienko? käviks jo ilmi et en mä oikeesti niihin rottiin koskenut pitkällä tikullakaan mulki oli joskus taso vaikka nykyää eläkkeellä olenki
- Anonyymi00003
jos haluun mun miehen kerro siit rehellisesti ja jos et kerro kyl mä paritan oon ennenki toiminu pimp pinä
- Anonyymi00007
Taidat ite olla kehitssvammainen kun muitahaukut
- Anonyymi00008
muistan kaikki joihin olen koskenut ja voin sanoo olivat kauniita sentään
- Anonyymi00009
Te ootte niin käsittämättömiä luusereita, että ihan pakko olettaa vähän teitä kaikkia kyllä vammaisiksi, mutta sellainen kuva mulle ihan oikeasti tästä välittyy.
- Anonyymi00012
Mutta mä tiesin sen kyllä jo ennestäänkin.
- Anonyymi00010
Tn on se mitä se haluaa en minä senkin downsiftasja.
- Anonyymi00011
minä en tyttöskokeiluja unohda koskaan! kauniita unia!
- Anonyymi00013
Siitäkö sä olet katkera? AIvamn joo okei.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Siitäkö sä olet katkera? AIvamn joo okei.
katkera? en muitta olihan se melko sairasta ja mua syytettiin raiskaamisest
- Anonyymi00015
Arvaahan kaikki teidät vähä sellasiks lataamovakkareiks.
- Anonyymi00017
Mutta mulla ei oo mitään intressejä teidän porukoihin, tai teidän elämä mua ei mitenkään millään tavalla ja nyt mä en halua edes tuntea teitä, että voiko nykäistä hihasta ja vaikka sanoa, hei toi on se vammanen, tai kyrvänsyylä, ihan sama mikä oli mutta voi sanoa, ettei tartte yhtään olla missään tai hengittää samaa ilmaa esim.
- Anonyymi00018
Koska me ei olla samanlaisia, te ootte siellä missä on tollaset ja mä oon jossain muualla, eiks je.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4512016- 1571314
- 941193
- 761192
- 1141147
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku1851082- 100793
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.56745- 47733
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57674