Onkohan teillä kaikilla tunnevammasilla.

Anonyymi-ap

Sellaista kokonaiskuvaa tai aavistusta, että miten paljon mä inhoan teitä?

16

99

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Onko, aika paljon?

• Anonyymi00002

mihin se sun viha käytännössä vaikuttas

• Anonyymi00004

Pakkohan sen on johonkin vaikuttaa vai mitä? Sehän tässä on kaiken tarkoitus, että sä jotenkin älyät olla poissa mun elämästä kokonaisuudessaan, että mun ei tarvitse ikinä nähdä, kuulla, tai millään tavalla kokea tai läsnäolla sun olemassaoloa millään tavalla mun elämässä ja tää ois sitten se mun mitä vilpittömin tahto.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Pakkohan sen on johonkin vaikuttaa vai mitä? Sehän tässä on kaiken tarkoitus, että sä jotenkin älyät olla poissa mun elämästä kokonaisuudessaan, että mun ei tarvitse ikinä nähdä, kuulla, tai millään tavalla kokea tai läsnäolla sun olemassaoloa millään tavalla mun elämässä ja tää ois sitten se mun mitä vilpittömin tahto.

kenenkaa niist oot bylsiny kaikkienko? käviks jo ilmi et en mä oikeesti niihin rottiin koskenut pitkällä tikullakaan mulki oli joskus taso vaikka nykyää eläkkeellä olenki

• Anonyymi00003

jos haluun mun miehen kerro siit rehellisesti ja jos et kerro kyl mä paritan oon ennenki toiminu pimp pinä

• Anonyymi00007

Taidat ite olla kehitssvammainen kun muitahaukut

• Anonyymi00008

muistan kaikki joihin olen koskenut ja voin sanoo olivat kauniita sentään

• Anonyymi00009

Te ootte niin käsittämättömiä luusereita, että ihan pakko olettaa vähän teitä kaikkia kyllä vammaisiksi, mutta sellainen kuva mulle ihan oikeasti tästä välittyy.

• Anonyymi00012

Mutta mä tiesin sen kyllä jo ennestäänkin.

• Anonyymi00010

Tn on se mitä se haluaa en minä senkin downsiftasja.

• Anonyymi00011

minä en tyttöskokeiluja unohda koskaan! kauniita unia!

• Anonyymi00013

Siitäkö sä olet katkera? AIvamn joo okei.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Siitäkö sä olet katkera? AIvamn joo okei.

katkera? en muitta olihan se melko sairasta ja mua syytettiin raiskaamisest

• Anonyymi00015

Arvaahan kaikki teidät vähä sellasiks lataamovakkareiks.

• Anonyymi00017

Mutta mulla ei oo mitään intressejä teidän porukoihin, tai teidän elämä mua ei mitenkään millään tavalla ja nyt mä en halua edes tuntea teitä, että voiko nykäistä hihasta ja vaikka sanoa, hei toi on se vammanen, tai kyrvänsyylä, ihan sama mikä oli mutta voi sanoa, ettei tartte yhtään olla missään tai hengittää samaa ilmaa esim.

• Anonyymi00018

Koska me ei olla samanlaisia, te ootte siellä missä on tollaset ja mä oon jossain muualla, eiks je.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      451
      2016
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      157
      1314
    3. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      94
      1193
    4. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      76
      1192
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      114
      1147
    6. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      185
      1082
    7. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      100
      793
    8. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      56
      745
    9. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      47
      733
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      674
    Aihe