Tapahtumassa pyörinyt nuori mies aiheutti häiriötä käytöksellään.
Mies ensin huuteli perussuomalaisille poliitikoille "rasistipaskoja" ja sitten kertoi perussuomalaisten olevan "pedofiilipuolue".
Nuori mies räkäisi ja paikalla teltalla oli vierailija, joka sai sitten ne räät housuilleen.
Joensuun torilla puolueen toritapahtuma
25
117
Vastaukset 25
- Anonyymi00002
Vaarallisia nämä vassarit.
- Anonyymi00006
Kovia räkimään ne on.
- Anonyymi00003
Saaneet opit naapurista.
- Anonyymi00013
Taisi tulla nämä opit rapakon takaa.
- Anonyymi00004
Persujen keksimä marttyyritarina, että unohtuisi miten he pettivät duunariäänestäjänsä. ME EMME UNOHDA!
- Anonyymi00007
Ethän sinä pummi edes käy äänestämässä...
- Anonyymi00009
Räkijä ilmoittautui?
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Räkijä ilmoittautui?
Räkijä oli vassari.
- Anonyymi00014
persnatsi oli juntti...
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
persnatsi oli juntti...
Vassarit luulee että jos ihminen on juntti sen päälle saa räkiä.
- Anonyymi00017
juntti oli persnatsi...
- Anonyymi00005
Joensuuhun tarvitaan enemmän maahanmuuttajia.
- Anonyymi00008
Enpä ihmettele, että nuorisokin reagoi näihin persuihin, jotka panneet maan asiat orvon korruptio puolueen kanssa sekaisin.
Tuohan oli vain persujen tyypillistä keskustelukieltä jota nuori mies toisteli
" Työttömien määrä kasvoi kesäkuussa, ja työttömiä 15–74-vuotiaita oli 297 000, kertoo Tilastokeskus.
Naisten työttömyysaste nousi 0,6 prosenttiyksikköä, miesten laski hieman.
Toisella vuosineljänneksellä työttömiä oli keskimäärin 336 000".- Anonyymi00010
Miksi ihmisten päälle räkiminen sinusta on sopivaa? Oletko oppinut tuon tavan vanhemmiltasi?
- Anonyymi00012
Kyllä tuo oli ihan normaalia vassarien toimintaa.
- Anonyymi00016
Anonyymi00010 kirjoitti:
Miksi ihmisten päälle räkiminen sinusta on sopivaa? Oletko oppinut tuon tavan vanhemmiltasi?
Tuskin räkinyt, se on vaan persujen normaalia uiuiuiiitusta ja muka uhrautumista. Itse ovat osansa valinneet ja sitä saa mitä tilaa.
Vaalit lähestyy niin pitää itseä tuoda tyrkylle - Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Tuskin räkinyt, se on vaan persujen normaalia uiuiuiiitusta ja muka uhrautumista. Itse ovat osansa valinneet ja sitä saa mitä tilaa.
Vaalit lähestyy niin pitää itseä tuoda tyrkylleDenialismi on vahvana sinussa.
- Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
Vaalit lähestyy niin pitää itseä tuoda tyrkylleRistiriitaista, tuskin kukaan on räkinyt mutta kuitenkin saavat mitä tilaavat. Olisit joskus rehellinen ja tunnustaisit että hyväksyt räkimisen ihmisen päälle, joka on eri mieltä asioista kuin sinä. Ehkä itsekin teet sellaista.
- Anonyymi00027
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ristiriitaista, tuskin kukaan on räkinyt mutta kuitenkin saavat mitä tilaavat. Olisit joskus rehellinen ja tunnustaisit että hyväksyt räkimisen ihmisen päälle, joka on eri mieltä asioista kuin sinä. Ehkä itsekin teet sellaista.
Tuskin tekikään mitään todennäköisesti sinä teet :D vassarit on juuri tälläisiä.
- Anonyymi00021
Perussuomalaiset ovat tunnetusti ylimielisiä ja empatiakyvyttömiä, mutta nyt kunnanvaltuutettu ja puoluevaltuuston jäsen SamppaGranlund veti pohjat vittuilemalla pyörätuolissa olevalle.
https://cdn.bsky.app/img/feed_fullsize/plain/did:plc:h6hj5tgybu7lylcqduokcar5/bafkreiblftf3hrx7d22ou2ge54irgvaxkbsmswyawdvmw7v2mmf4c5ajn4- Anonyymi00022
Samppa on varmasti ylpeä itsestään.
Tyhmyydessä on se vittumainen puoli, että tyhmä ei sitä itse älyä, mutta muut ympärillä kärsii siitä senkin edestä.
- Anonyymi00023
Persujen mielestä irvisteleminen aasialaisia matkien on oikein, mutta heihin kohdistuva vastenmielisyyden ilmaisu on väärin. Ja alkaa vassariksi nimittely, ihan sama vaikka kuinka oikealta kyseinen henkilö olisi.
- Anonyymi00024
Räkiä ilmoittautui?
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Räkiä ilmoittautui?
Tuskin ilmoittautui vaikka suhtautuukin myötämielisesti sikamaiseen käytökseen. Ota huomioon ettei kaikilla ole sivistynyttä lapsuutta/nuoruutta.
- Anonyymi00026
Ei tekijän paljastaminen vassariksi ole nimittelyä. Vassarilla on myös vaikeuksia ymmärtää mitä eroa on sanomisella ja fyysiseksi käymisellä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.113940Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo114840En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568