Joensuun torilla puolueen toritapahtuma

Anonyymi-ap

Tapahtumassa pyörinyt nuori mies aiheutti häiriötä käytöksellään.
Mies ensin huuteli perussuomalaisille poliitikoille "rasistipaskoja" ja sitten kertoi perussuomalaisten olevan "pedofiilipuolue".
Nuori mies räkäisi ja paikalla teltalla oli vierailija, joka sai sitten ne räät housuilleen.

25

117

Vastaukset 25

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Vaarallisia nämä vassarit.

• Anonyymi00006

Kovia räkimään ne on.

• Anonyymi00003

Saaneet opit naapurista.

• Anonyymi00013

Taisi tulla nämä opit rapakon takaa.

• Anonyymi00004

Persujen keksimä marttyyritarina, että unohtuisi miten he pettivät duunariäänestäjänsä. ME EMME UNOHDA!

• Anonyymi00007

Ethän sinä pummi edes käy äänestämässä...

• Anonyymi00009

Räkijä ilmoittautui?

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Räkijä ilmoittautui?

Räkijä oli vassari.

• Anonyymi00014

persnatsi oli juntti...

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

persnatsi oli juntti...

Vassarit luulee että jos ihminen on juntti sen päälle saa räkiä.

• Anonyymi00017

juntti oli persnatsi...

• Anonyymi00005

Joensuuhun tarvitaan enemmän maahanmuuttajia.

• Anonyymi00008

Enpä ihmettele, että nuorisokin reagoi näihin persuihin, jotka panneet maan asiat orvon korruptio puolueen kanssa sekaisin.
      Tuohan oli vain persujen tyypillistä keskustelukieltä jota nuori mies toisteli

" Työttömien määrä kasvoi kesäkuussa, ja työttömiä 15–74-vuotiaita oli 297 000, kertoo Tilastokeskus.
      Naisten työttömyysaste nousi 0,6 prosenttiyksikköä, miesten laski hieman.
      Toisella vuosineljänneksellä työttömiä oli keskimäärin 336 000".

• Anonyymi00010

Miksi ihmisten päälle räkiminen sinusta on sopivaa? Oletko oppinut tuon tavan vanhemmiltasi?

• Anonyymi00012

Kyllä tuo oli ihan normaalia vassarien toimintaa.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Miksi ihmisten päälle räkiminen sinusta on sopivaa? Oletko oppinut tuon tavan vanhemmiltasi?

Tuskin räkinyt, se on vaan persujen normaalia uiuiuiiitusta ja muka uhrautumista. Itse ovat osansa valinneet ja sitä saa mitä tilaa.
        Vaalit lähestyy niin pitää itseä tuoda tyrkylle

• Anonyymi00019
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Tuskin räkinyt, se on vaan persujen normaalia uiuiuiiitusta ja muka uhrautumista. Itse ovat osansa valinneet ja sitä saa mitä tilaa.

Denialismi on vahvana sinussa.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Ristiriitaista, tuskin kukaan on räkinyt mutta kuitenkin saavat mitä tilaavat. Olisit joskus rehellinen ja tunnustaisit että hyväksyt räkimisen ihmisen päälle, joka on eri mieltä asioista kuin sinä. Ehkä itsekin teet sellaista.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Ristiriitaista, tuskin kukaan on räkinyt mutta kuitenkin saavat mitä tilaavat. Olisit joskus rehellinen ja tunnustaisit että hyväksyt räkimisen ihmisen päälle, joka on eri mieltä asioista kuin sinä. Ehkä itsekin teet sellaista.

Tuskin tekikään mitään todennäköisesti sinä teet :D vassarit on juuri tälläisiä.

• Anonyymi00021
      • Anonyymi00022

Samppa on varmasti ylpeä itsestään.

Tyhmyydessä on se vittumainen puoli, että tyhmä ei sitä itse älyä, mutta muut ympärillä kärsii siitä senkin edestä.

• Anonyymi00023

Persujen mielestä irvisteleminen aasialaisia matkien on oikein, mutta heihin kohdistuva vastenmielisyyden ilmaisu on väärin. Ja alkaa vassariksi nimittely, ihan sama vaikka kuinka oikealta kyseinen henkilö olisi.

• Anonyymi00024

Räkiä ilmoittautui?

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Räkiä ilmoittautui?

Tuskin ilmoittautui vaikka suhtautuukin myötämielisesti sikamaiseen käytökseen. Ota huomioon ettei kaikilla ole sivistynyttä lapsuutta/nuoruutta.

• Anonyymi00026

Ei tekijän paljastaminen vassariksi ole nimittelyä. Vassarilla on myös vaikeuksia ymmärtää mitä eroa on sanomisella ja fyysiseksi käymisellä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      183
      1799
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      113
      940
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      114
      840
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      684
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      646
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      56
      631
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      614
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      572
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe