”Hyvä poika, eiköhän tää riitä”, Valtteri kehui ja veti dildon pois. Verneri oli helpottunut ja nousi ylös sängyltä. Nouseminen sattui, peppu oli kuin tulessa. Hän yritti mennä olohuoneeseen, mutta Valtteri tukki tien ja määräsi hänet takaisin sängylle: ”Sähän halusit sen kakskybäsen… Nyt pitää tehdä niinku mä sanon!” Verneri meni vapisten sängylle ja Valtteri tuli hänen selkäänsä. ”Valtsu oikeesti, älä viitsi. Mä en haluu tätä, lopeta jo”, Verneri koitti anella, mutta turhaan. Valtteri ohjasi yhä kovana jöpöttävän kullinsa veljensä reiälle. Verneri meni paniikkiin ja itku sen kun yltyi. ”Valtsu, mä en halua! Usko mua!”
Anelu ei auttanut, vaan kiihotti Valtteria yhä enemmän. Pikkuveljen raiskaus tuntui sekä kielletyltä että jumalaiselta ajatukselta. ”Nyt mennään, ota mut sisään kuin mies!” Valtteri kähisi. Verneri-parka ei voinut mitään, kun isoveli alkoi työntyä häneen. Verneri huusi kivusta ja pelosta, kun isoveljen kyrpä painui hänen tiukkaan peppuunsa. Valtteri ähisi ja työntyi yhä syvemmälle. Pikkuveljen itku ja huohotus vain kiihotti häntä. ”Vittu, sä oot tiukka…”
Verneri itki ja rukoili, ettei veli jatkaisi. ”Oo nyt hiljaa, ettei porukat herää!” Valtteri ärähti ja aloitti hitaan, mutta varman nainnin. Kyrpä liikkui veljen pyllyssä jo helpommin, liukaste teki tehtävänsä. ”Hyvä tuo äidin pilluvoide!” Valtteri kehaisi ja ulvahti kuin susi. Verneri ei voinut hänelle mitään, hänellä oli nyt valta! Valtteri huohotti ja ähisi nautinnosta pikkuveljensä päällä. Vernerin tiukka pojanpeppu oli ihana! Poika oli nyt aivan hiljaa hänen allaan. ”Meidän pitää ottaa joskus uusiks, että sun perse tottuu”, Valtteri sanoi lykkiessään veljeään. Verneri irvisti, kun Valtteri alkoi panna häntä kovemmin. ”Sä oot kyl paras veli ikinä! Vittu, mmm ahhh”, Valtteri huohotti ja tunsi, että kohta hän tulisi. Tämän tunsi myös hänen allaan uikuttava pikkuveli, joka tunsi kyrvän nytkähtelyn sisällään. ”Olis pitäny ottaa sut jo aiemmin tanssiopiston suihkussa, sä olit jumalainen näky!” Valtteri sanoi ja nopeutti alapäänsä liikettä. Muna sykki ja sykki lisää! Hikinen Valtteri otti veljeään hiuksista ja huohotti raskaasti. Hän oli laukemaisillaan! Valtteri jatkoi naintia ja huusi: ”Ahhhh, jumalautaaaahhhh! AAAAHHHH!” Valtteri laukesi ja kannusti veljeään: ”Hyvä poika, ota koko lasti sisään!” Verneri tunsi itsensä likaiseksi, kun veljen siemennesteet täyttivät hänen paikkansa. Tunne oli sekä nolo että kuvottava. Hänen oma veljensä oli lauennut hönen sisäänsä! Kiimainen ja hiestä märkä Valtteri oli vielä hetken hänen päällään. ”Vittu, sun perse teki hyvää! Ihanaa!” Valtteri huudahti ja lähti veljien makuuhuoneen viereiseen suihkuun. Verneri jäi sohvalle makaamaan tuijottaen katossa kimaltavia muovitähtiä. Veljen kokkareinen, samea sperma valui hänestä hitaasti ulos. Sohvaan muodostui limainen läntti. Verneri huokaisi ja alkoi hiljaa itkeä. Toivottavasti veli ei tulisi enää takaisin.
Vernerin toive ei toteutunut. Hetken kuluttua Valtteri tuli tyytyväisenä suihkusta ja istuutui veljensä viereen sohvalle kuin sodan voittanut kuningas valta-istuimelleen. ”Kyllä susta hyvä narttu tulee, saat alkaa myydä persettäs mulle jatkossakin!” Valtteri kehaisi veljeään. Verneri vain makasi hiljaa ja oli kuin ei kuulisikaan veljensä puhetta. ”Vittu, ku porukat tietäis, mitä sä teit mulle…” Verneri kuiskasi itkunsekaisella äänellä. Se oli virhe. Valtteri katsoi häntä tuimasti ja kuiskasi: ”Jos sä ikinä kerrot porukoille, niin mä kerron koko koululle susta ja sun homoudesta! Onko selvä? Vittu, jos et usko, niin sulta lähtee munat!” Vernerin oli pakko suostua, koska veli pystyi näemmä mihin vain. ”Hyvä poika!” Valtteri kehaisi ja suikkasi suukon hänen poskelleen. Verneri veti sohvalla olleen huovan päälleen, ehkä kaikki olikin ollut pahaa unta. Hän nukahti, mutta kaikki ei ollut vielä ohi.
Kello oli jo reilusti yli puolen yön ja Valtteri kasoi ihanasti tuhisevaa pikkuveljeään. Muna oli jälleen kovana, äskeinen suihkussa runkkaaminen oli tehnyt terää. Valtteri päätti ottaa veljensä uudestaan. Hän nousi sängyltä ja hiipi sohvan viereen. ”HERÄTYS, RAKAS PIKKUVELIIIIII!” Valtteri huusi ja kietoi kätensä täydessä unessa olevan veljensä ympärille. Verneri heräsi paniikissa! Hän nousi äkkiä ylös ja juoksi ovelle, mutta turhaan. Valtteri nosti hänet väkivalloin syliinsä ja kantoi kohti poikien yhteistä parisänkyä. ”EI SINNE!” Verneri huusi, mutta Valtteri ei ollut kuulevinaan. Häntä panetti yhä ja pikkuveljen perse houkutti häntä vain lisää. ”Toinen kierros näin iltasaduksi!” Valtteri kailotti. Verneri yritti potkia ja rimpuilla vastaan, mutta häntä vanhempi Valtteri kantoi hänet sängylle. Sängyllä Verneri potkaisi Valtteria suoraan kiveksille, jolloin veli suuttui ja löi häntä naamaan. Vernerin nenästä tulvahti verta. ”Jätä mut rauhaan, sä oot sairas!” Verneri huusi nenäänsä pidellen. Veri leualle ja valui Disney-lakanoille. Valtteri kirosi ja hieroi kipeitä kiveksiään. Myös häneen oli sattunut todenteolla. ”Vittu, sä et saatana potki mua kasseille!
Balettipojan korkkaus, osa 2
Anonyymi-ap
0
145
Luetuimmat keskustelut
- 1711482
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87687Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48526
- 37516
- 124513
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15490- 25483
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus49479