Naapurin ihana Elli, osa 2

Anonyymi-ap

Tytöt istuivat vierekkäin saunan lauteilla. Pihla oli juonut ennen saunaa jo toisen siiderin, eikä Elli ollut huomannut mitään. Nousuhumala alkoi jo tuntua. Elli heitti lisää löylyä ja Pihla hakeutui jälleen tämän lähelle. Pihla keksi juonen: ”Kuules, sä taidat oikeesti tykätä siitä KUUMAAsta. Niin mä mietin, et jos hommaan sulle niiden paidan. Sähän puhuit siitä jo aiemmin, ku katottiin sitä keikkaa.” Elli innostui oitis: ”Sä oot paras! Ai sen uuden kiertuepaidan, jonka näytin sulle?” Pihla nyökkäsi ja jatkoi: ”No sä voisit taas tehdä yhden pikkujutun, niin saat sen varmasti. Lupaan ostaa sen sulle heti, kun saan porukoilta viikkorahaa”, Pihla jatkoi. Valehtelu tuntui edelleen pahalta. Eihän hän ollut saanut viikkorahaa aikoihin. Pihla oli jäänyt kiinni näpistyksestä isälleen, joten viikkorahaa ei hetkeen herunut. Elli halasi Pihlaa ja jatkoi: ”Sun täytyy olla tosi rikas!” Pihla jatkoi sujuvasti: ”Joo, mun isä on pankinjohtaja.” Sitä Elli ei enää uskonut. Kyllä hän tiesi naapurin Jarkon olevan ihan tavallinen kaupanmyyjä. ”Älä huijaa, kyllä mä sun iskän tiedän. Jarkko pyysi joskus ulkoiluttamaan teidän koiraa ja kertoi, että on töissä tossa S-maketilla.” Pihla tajusi jääneensä kiinni ja päätti hyvitellä tekoaan. Hän kaappasi tytön hellästi kainaloonsa ja myönsi, että Jarkko oli kuin olikin lähikaupan myyjä. Elli antoi anteeksi ja heitti lisää löylyä.

Saunan jälkeen Elli makasi sängyllään Pihla vierellään. Heillä oli yllään t-paidat ja alushousut. Pihla odotti, että Elli joisi limunsa. Limsan seassa oli siideriä, eikä Ellillä ollut tästä aavistuskaan. Tytöt katsoivat telkkarista Tähtiin kirjoitettua virhettä, joka itketti vähän väliä kumpaakin. ”Tää leffa on aina yhtä surullinen”, Elli totesi pyyhkiessään silmiään. ”No äläpä”, Pihla sanoi ja otti nenäliinan. Elli otti Pihlaa kädestä. Harmitti, kun Pihlalla oli paha mieli. Elli otti hörpyn limsastaan, vaikka maku olikin outo. Pihla huomasi tytön ilmeestä, että siideriä oli tainnut mennä liikaa limsan joukkoon. ”No?” Pihla ihmetteli. ”Tää maistuu oudolta”, Elli totesi, mutta kulautti lasin tyhjäksi. Pihlaa nauratti: ”Joit sitte kuitenkin.” Elliä nauratti myös. Pihla päätti hakea tytölle lisää terästettyä limsaa.

Ei mennyt kauaakaan, kun Elli alkoi olla hiprakassa. Eihän hän ollut juonut koskaan. Myös Pihla alkoi olla jo hyvissä. Tytöt halailivat toisiaan ja ottivat yhteiskuvia. ”Muija on iha seis kohta”, Pihla totesi Ellille. Molempia nauratti. ”No ootko varma, ettet laittanu mun juomaan iskän siideriä?” Elli pamautti ja lopulta Pihla myönsi sen. ”Aika velmu oot”, Elli nauroi ja suukotti Pihlan poskea. Tytöt menivät yksissä tuumin keittiöön. Pihla nosti Ellin keittiön tasolle ja laittoi kätensä tytön paidan alle. Elli ei laittanut vastaan, ja lopulta paita oli lattialla. Pihla otti Elliä kädestä ja vei tytön olohuoneen sohvalle. Pussailu jatkui ja myös Pihlan paita oli kohta poissa. ”Mä taidan tykätä susta”, Pihla sammalsi ja jatkoi Ellin hyväilyä. Elli hymyili ja antoi Pihlan kosketella itseään, Pihla tuoksui hänestä hyvältä. Elli makasi sohvalla pelkissä pikkareissa ja Pihla vei kätensä Ellin alavatsalle. ”Saanko mä?” Pihla kysyi ja Elli nyökkäsi. Pihla suukotti Elliä ja vei kätensä tämän pikkareiden sisään. Elli huokaisi syvään, kun Pihlan sormi liukui hänen pimpsallaan. ”Sä oot ihana”, Pihla kuiskasi ja työnsi varovasti etusormeaan Ellin sisään. Tämä ilmeisesti sattui, koska Elliltä pääsi inahdus. ”Sori”, Pihla pahoitteli ja alkoi hitaasti liikuttaa sormeaan ees taas. Elli ei tehnyt elettäkään kieltääkseen Pihlaa. ”Sattuuko tää?” Pihla kysyi ja Elli pudisti päätään. Pihlan kostetus tuntui sekä nololta että hyvältä. Olihan se väärin, että melkein täysi-ikäinen tyttö sormetti häntä. ”No hyvä”, Pihla vastasi ja alkoi liikuttaa sormeaan nopeammin. Elli ulisi kivusta, mutta Pihla ei tehnyt mitään lopettaakseen. ”Älä noin kovaa”, Elli pyysi, mutta Pihla vain jatkoi. Elli huohotti kivusta ja ulisi: ”Älä! Pussaillaan mieluummin, jooko?” Pihla totteli ja veti pikkarit takaisin Ellin jalkaan. Hän olisi halunnut edetä vielä pidemmälle. ”Sä olit mun eka”, Elli sanoi ja hymyili. Pihla hymyili takaisin ja meni Ellin viereen. Pussailu jatkui ja Pihla imi fritsun Ellin kaulaan. ”Ohoh, miten mä selitän ton jäljen porukoille?” Elli säikähti. ”Tottakai Luukas oli täällä”, Pihla vastasi ja pyysi tyttöä rauhoittumaan. ”Ei hätää, sanotaan, et se oli tääl.” Elli nyökkäsi ja jatkoi: ”Kyllä sä oot ihanampi ku Luukas. Tuuthan sä taas vahtimaan mua, ku porukat on ens viikonloppuna golfaamassa?” Tottakai Pihla tulisi.

3

485

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00003

Lisää vaan 😉

• Anonyymi00004

Awww kiitos ihanasta kommentista, terkuin novellin kirjoittaja. <3

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      454
      2054
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      163
      1347
    3. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      76
      1212
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      94
      1203
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      114
      1157
    6. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      187
      1113
    7. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      100
      793
    8. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      58
      766
    9. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      47
      743
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      685
    Aihe