Kitee - Pietari maaottelu päättyi Kiteen 10 - 0 voittoon. Putinin trollit eivät pystyneet antamaan minkäänlaista vastusta Kiteelle.
Ratkaiseva isku oli kun eivät pystyneet kertomaan ainuttakaan esimerkkiä iltapäivälehdistön tietoisesta valeesta, vaikka nimittävät niitä, kuten koko suomalaista mediakenttää valemediaksi.
Tämän tappion myötä Putinin kannatus on romahtanut viikossa viisi prosenttia. 😁
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/a/c9d57205-f08e-4ee8-8420-1dec7c02a161
Trollit hävisivät kisan, Putinin suosio laskee
6
<50
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Näin on. Tuo pelle sivuttaa muutenkin kaikki hänelle ikävät kommentit ja pyytää ihmisiä kumoamaan väitteitä mille ei ome mitään lähdettä. Ihan itekin sain just tietää että putin on tyypillinen homofoobikko ja itse salassa vierailee nuorten miesten luona. Mitäpä trolli oot tästä mieltä? Ryssä media vaikenee vaikka kaikki tietää mistä sadisti kääpiö tykkää.
- Anonyymi00003
Niinhän ne sanoi esikuvastaan Hitleristäkin.
- Anonyymi00002
Mikä ettei kuten simo.
- Anonyymi00004
Kiteelle onnittelut voitosta, Pietari kärsi näköjään ihan rökäletappion.
- Anonyymi00005
Ei ole maaottelu päättynyt, trollit on vaan tainneet siirtyä tuonne sukunimien historia keskustelun pariin.
- Anonyymi00006
Kuka vastaa tãstä osiosta jos on kyse johtotähden laskeneesta suosiosta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761520
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88708Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126536
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483