Ivailukommentit- ja aloitukset

Anonyymi-ap

Usein nauru- tai ihmisemojin kanssa. Solvataan fyysistä ominaisuutta, pilkataan yksinäisyyttä, huonoa elämäntilannetta jne….,

Miksi niiden kirjoittaja kirjoittaa ne; voisiko hän kertoa motiivinsa? Kun ne ovat ainakin minun mielestä todella huonoa kommunikaatiokulttuuria, nuoret oppivat sen tavakseen ja jotkut herkät ja heikossa tilassa olevat omivat ne, ja heidän paha olonsa voimistuu niistä.

Jos joku haluaa purkaa omaa pahaa oloaan, ehkä se on sitä, ja sen ymmärrän. Onko siitä siis kyse vai mistä?

18

153

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Nostan tämän ylös. Niiden aloitusten tuottaja -vastaisitko kysymyksiini?

• Anonyymi00002

Miksi ei vastausta kuulu? Varmaankin niiden tekijä tietää sen. Se olisi hyvä saada tietää, niin lukijat voisivat suhtautua niihin tiedostavammin.

• Anonyymi00007

Tuo on täysin selvää etkö tajua? Syynä on NAISVIHA joka velloo suomi24 IKÄVÄ-palstalla!!

• Anonyymi00003

Voisiko tuollaisten aloitusten tekijä kertoa motiivinsa - onko vain yleinen kiusanteko (itselle nautintoa siitä että saa jotkut herkät tuntemaan olonsa huonoksi), vai joku oma asia, mitä käsittelee (oman näkemyksen pohdinta ja halu tuoda se esille toteamuksena)?

• Anonyymi00004

En kyllä koskaan ymmärtänyt näitä. Eihän tuntemattoman solvaamisesta voi itselle saada mitään. Eihän kukaan edes tiedä kirjoittajaa. On vaan joku piilosta ilakoiva, raukka.

• Anonyymi00005

Miksi niiden kirjoittaja ei vastaa? Hän osaa kertoa syyn. Me muut arvailemme.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Miksi niiden kirjoittaja ei vastaa? Hän osaa kertoa syyn. Me muut arvailemme.

Hei tuollaisten aloitusten ja kommenttien kirjoittaja.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Hei tuollaisten aloitusten ja kommenttien kirjoittaja.

Eihän se tietenkään halua vastata kun vastaus on että se vihaa naisia.

Siinä se syy ja kuka yllättyy se on nyky-yhteiskunnan ilmiö. Siitä täytyisi keskustella julkisesti missä vika kun miehet vihaa naisia tällasilla sinkkupalstoilla. Naisissa se vika ei ainakaan oo.

Miehet voi nyt kertoo miksi vihaatte naisia??

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Eihän se tietenkään halua vastata kun vastaus on että se vihaa naisia.

Siinä se syy ja kuka yllättyy se on nyky-yhteiskunnan ilmiö. Siitä täytyisi keskustella julkisesti missä vika kun miehet vihaa naisia tällasilla sinkkupalstoilla. Naisissa se vika ei ainakaan oo.

Miehet voi nyt kertoo miksi vihaatte naisia??

Odotan vastausta aloittajalta, jos kehtaa ja osaa vastata. Suoraan häneltä. Vain hän tietää syyn.

Muut pitäköön oman linjansa. Herkkien olisi mielestäni hyvä olla lukematta palstaa, jos huomaavat psyykkeensä huonontuvan. Pitäkää huoli itsestänne.

• Anonyymi00010

Siinä kirjoituksessa hyvä esim. Naisviha kaikissa määrättyjen miesten ja vaimokkeiden kirjoituksissa

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Siinä kirjoituksessa hyvä esim. Naisviha kaikissa määrättyjen miesten ja vaimokkeiden kirjoituksissa

Joo. Olipa naisvihaa, tai yleistä halua saada osumaa ihmisten herkkiin kohtiin, niiden tuottaja tietää sen syynsä kirjoittaa niitä. En arvosta yhtään, päinvastoin.

Kaikkien kannattaa etsiä tietoa netistä narsismista, sosiopatiasta ja psykopatiasta (ammattisivuilta). Ja hakea oikeaa tukea, jos on sellaiselle tarvetta. Täällä saa lukea ilkeyksiä. Niitä ei kannata omia, vaan pitää itsestään huolta.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Joo. Olipa naisvihaa, tai yleistä halua saada osumaa ihmisten herkkiin kohtiin, niiden tuottaja tietää sen syynsä kirjoittaa niitä. En arvosta yhtään, päinvastoin.

Kaikkien kannattaa etsiä tietoa netistä narsismista, sosiopatiasta ja psykopatiasta (ammattisivuilta). Ja hakea oikeaa tukea, jos on sellaiselle tarvetta. Täällä saa lukea ilkeyksiä. Niitä ei kannata omia, vaan pitää itsestään huolta.

Kylläpä vain niitä omitaan, varsinkin kun ne ovat juuri itselle kirjoitettuja omiin kommentteihin liitettyinä ja/tai nimeltä mainittuina.

Itse olen saanut jo aivan alusta alkaen ensin niitä pelkkiä kakkaemojia, minkä jälkeen mulle tarkoitettujen tekstien sävyt alkoivat saada mitä ihmeellisimpiä sävyjä.

Tätä on jatkunut jo vuosia. Syy pelkästään se, että tulin ikäväpalstalle ikävöimään. Pike

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Kylläpä vain niitä omitaan, varsinkin kun ne ovat juuri itselle kirjoitettuja omiin kommentteihin liitettyinä ja/tai nimeltä mainittuina.

Itse olen saanut jo aivan alusta alkaen ensin niitä pelkkiä kakkaemojia, minkä jälkeen mulle tarkoitettujen tekstien sävyt alkoivat saada mitä ihmeellisimpiä sävyjä.

Tätä on jatkunut jo vuosia. Syy pelkästään se, että tulin ikäväpalstalle ikävöimään. Pike

Jatkan vielä, että tuolloin kukaan muu ei niitä emojeita saanut. Vain minä. Ne "keskustelut" saivat olla yöhön asti, minkä jälkeen ne poistettiin. Niitä oli aika paljon. Pike

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Juuri tuon kaavan olen huomannut. Itsekin menin alkuun herkkänä ja herkässä mielentilassa niihin. Ajatus, että joku ei ole yhtä onnekas kuin minä, ja saa tukea ystäviltä, ja opi laittamaan asioita oikeaan perspektiiviin, kauhistuttaa. Osalla ei ole omaa tukiverkostoa, tai ystävää joka kuulisi ja tukisi (joskus ystäväkin saattaa kääntää selkänsä ja vaikka mollata tukemisen sijaan). Eli luottakaa itseenne, menkää kohti hyvää, älkää omiko noita kurjia kirjoituksia, sanomisia.

Syy ei ole teissä herkät. Kannattaa opiskella netistä millaisia sosiopaatit, narsistit ja psykopaatit ovat. He eivät vain yksinkertaisesti osaa asettua toisen asemaan ja henkiseen kipuun, vaan heille on tärkeää vain he itse. Pysykää loitolla ajatuksin.

Oma hyvinvointi tuleekin olla tärkeää, ja jokainen tekee virheitä, pienempiä ja suurempia. Meitä on monennäköisiä jne. Mutta tuossa on kyse totaalisesta kyvyttömyydestä kuulla toisen kipua.

• Anonyymi00015

Niin. Kaikki nämä anonyymien ilkeilyt kannattaa jättää täysin omaan arvoonsa. Herkät, älkää omiko niitä.

• Anonyymi00016

Toisaalta joo, jotkut jutut voi jättääkin, mutta ei kaikkia. Nimimerkillä Vähän enemmän tietoa. Pike

• Anonyymi00017

Suosittelen herkkiä etsimään mukavia ihmisiä ympärilleen, jotka eivät ivaa ja pilkkaa. Näille ilkeyksille ei pidä antaa yhtään valtaa. Lukekaa asiantuntijatietoa narsismista, sosiopatiasta… (toki voi olla vain ajattelemattomuuttakin, tai jotain ohimenevää kirjoittajan pahaa oloa mitä purkaa tänne).

• Anonyymi00018

Niihin aloituksiin ja kommentteihin ei kannata mielestäni vastata. Ainakaan minä en vastaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      183
      1799
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      113
      940
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      114
      840
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      684
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      646
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      56
      631
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      614
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      572
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe