Mikä tää reikäpää joka tällä valkealla skootterilla keulat ilmassa jumalaton pärinällä. Tätä on jatkunut päivittäin tämän kesän aikana. On taitava keulimaan, mut voisko edes pakoputken vaihtaa. Kiitos
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Eikö kukaan tiedä reikäpään nimeä?
- Anonyymi00010
Tottakai tietää joku
- Anonyymi00002
Kieltääkö mikään laki kuvaamasta reikäpäitä jotka aiheuttavat jatkuvaa häiriköintiä?
Lyhyt videon pätkä nettiin, mutta nyt eletään semmoista aikaa ettei kukaan uskalla puuttua häiriköintiin koska joutuu itse vieläkin kovemman häiriköinnin kohteeksi.
Tässä ajassa häiriköitä pitää vain ymmärtää ja odotella häiriköinnin sammumista joka saattaa kestää viikkoja, kuukausia ja joskus, mutta harvoin vuosia.- Anonyymi00004
Ota häirinnästä videoo ja lähetä poliisille, "poliisi nettivinkki".
Näin minä tein kerran kun häirikkömopoilija keuli joka päivä jatkuvasti taloni ohi. Tämä ei tapahtunut Iisalmessa.
Ei mennyt kauan kun mopopoika kulki polkupyörällä. - Anonyymi00005
Häiriköintiä ollut Suomessa jo vuosikymmen ja ylikin.
Monen mielipide on että "ei minua häiritse".
Mutta hyvin monen mielipide on että "kyllä häiritsee".
Häiriköiminen mopoilla ja myös mönkijöillä ja autoilla on valtakunnallinen ongelma eli kyseessä ei ole mikään pikkujuttu.
Tätä varten on vuosia sitten sorvattu laki joka ei toimi.
Asiasta pitäisi tehdä kansalaisaloite. - Anonyymi00008
Orimattilassa on ainakin tubettaja Laslo65 kuvannut yöllistä äänimaisemaa nettiin:
https://www.youtube.com/watch?v=4iA3SF_s2Zk - Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Häiriköintiä ollut Suomessa jo vuosikymmen ja ylikin.
Monen mielipide on että "ei minua häiritse".
Mutta hyvin monen mielipide on että "kyllä häiritsee".
Häiriköiminen mopoilla ja myös mönkijöillä ja autoilla on valtakunnallinen ongelma eli kyseessä ei ole mikään pikkujuttu.
Tätä varten on vuosia sitten sorvattu laki joka ei toimi.
Asiasta pitäisi tehdä kansalaisaloite.Kannatan ja heti allekirjoitan.
- Anonyymi00003
Mun mielestä noi keulimiset vois hoidella jossain muualla kuin liikenteessä. Sama juttu teini räkänokille jotka keulii fillareilla kevyen liikenteen väylällä ja seilaa osaamattomana puolelta toiselle. Jos jotain huomauttaa niin paskaa tulee niskaan. Jokaisen velvollisuus on ottaa kaikki tien käyttäjät huomioon ja huolehtia että kaikille on turvallista liikkua.
- Anonyymi00006
No sehän on selvä juttu että keuliminen on liikenteen vaarantamista ja sanktioita tulee jos poliisi näkee.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
No sehän on selvä juttu että keuliminen on liikenteen vaarantamista ja sanktioita tulee jos poliisi näkee.
Iisalmessa liikenne noilla metelijöillä on ihan holtitonta, mutta missä on poliisi. Poliisilla pitäisi paljon tiukempi ote esimerkiksi viikonlopun häiritsevää liikenteeseen/vaaralliseen kaahailuun. Poliisi on laittanut päänsä puskaan, ei näe, ei kuule, ei sano mitään tai kieltää ongelman " ei häiritsevämpää kuin muuallakaan"
Lieneekö mukavuudenhalua vai mitä?
Kyllähän tälle jotain pitäisi pystyä tekemään.
- Anonyymi00007
Onko jonkun lapsi? Missä vanhemmat? Missä vanhempien vastuu lapsensa ajeluista? Kiinnostaako oman jälkikasvun käytös ja tärkein, turvallisuus? Onko viritetty vempele alla?
- Anonyymi00009
Hienosti poika keulii 👍
- Anonyymi00011
Onko ihan Iisalmen keulimestari? Nuorisohaastattelu Mullikkaan!
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Onko ihan Iisalmen keulimestari? Nuorisohaastattelu Mullikkaan!
Tässähän se oiva jutun aihe Mullikalle!
- Anonyymi00012
Poliisille voi tehdä liikenteen valvonta ilmoituksen netissä, tarkka paikka ja mielellään kellonaika kun milloin häirintää ym hurjastelua eniten esiintyy ja tuntomerkit.
- Anonyymi00013
https://poliisi.fi/liikennevalvontapyynto
Siinäpä linkki valvontapyyntöön. - Anonyymi00016UUSI
Nyt kaikki tähän kyllästyneet , tehkää/tehdään ilmoitus. Sittenhän nähdään, mitä poliisi tekee.
- Anonyymi00018UUSI
Poliisi + liikenne+ Iisalmi=VITSI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791702
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109903En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo97666Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä16522