Marinin hallituksen opiskelijoitten perheenyhistämiset, kaikki menee kunnan piikkiin joten mistä hämeenlinna aikoo säästää, täh. Sitä kannattaa kysellä myös vaaliteltoilla kun syötte antin makkaraa.
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Onko sulla joku putki päällä
- Anonyymi00002
Aloittaja on joku elämästään syrjäytynyt öyhöpersu.
- Anonyymi00003
Tietenkään perheiden ei kuulu asua yhdessä
- Anonyymi00004
150 000 on liian vähän. Suomeen tarvitaan ainakin 2 miljoonaa uutta ihmistä tai suomi kuihtuu pois. Tilaa olisi.
- Anonyymi00005
Elättejä ei tarvita!
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Elättejä ei tarvita!
Okei mut sitten täytyy leikata eläkkeistä ja rajusti.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Okei mut sitten täytyy leikata eläkkeistä ja rajusti.
Ei prkl ainakaan minun eläkkeestäni. Olen itse siitä tienannut viidesosan ja loput saan nykytyöläisten selkänahasta. Niihin ette koske.
- Anonyymi00008
25 000 perheenyhistämishakemusta migrissä ja jokainen hakemus sisältää 2 - 6 ihmistä. Temareitten järjettömyys alkaa nyt realisoitua. Seuraava hallitus tuo taas jotain kivaa.
- Anonyymi00009
Mahtuvat Suomeen heittämällä. On hyvä saada tänne lisää väkeä, ettei maa mene konkurssiin eikä näivety elävältä.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mahtuvat Suomeen heittämällä. On hyvä saada tänne lisää väkeä, ettei maa mene konkurssiin eikä näivety elävältä.
Ettei mene eikä näivety?
- Anonyymi00010
Ap puhuu vähän höpöjä taas. Suurin invaasio maahantulijoita saapui kun PerS oli hallituksessa. Yritetäänpäs pysyä nyt taas totuudessa eikä keksitä omia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011233
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku91850Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31774- 66683
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 32605
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16574- 18558
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10466