Pari - kolme pvm:ää aikaisemmin lähdin ylittämään suojatietä Lieksassa. Oikealta kaahasi auto, joka muistutti kilpa-autoa ja oli tummanharmaa, kaahasi pysähtymättä edestäni suojatien yli. Pvm tai pari myöhemmin, kun taas lähdin ylittämään suojatietä Lieksassa, oikealta kaahasi auto, tummanpunainen, pysähtymättä edestäni suojatien yli, rekisteritunnuksen alku oli MJY. Aniharvoin aikaisemmin olen kohdannut Lieksassa tai muualla tuollaista. Kyllä autojen kuuluu väistää suojatielläkulkevaa kävelijää eikä suojatielläkulkevan kävelijän autoja.
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Tummanharmaalla kilpa-autolla oli kilpa-ajot menossa. Ei silloin saa mennä suojatielle eteen.🚘
- Anonyymi00002
Tie auki taivasta myöden.
- Anonyymi00003
Havuja per...e 🤠
- Anonyymi00004
Olin menossa muskottiin ruostepyörälläni, kun minut törkeästi kiilasi Audi, reksiteri oli ANUS-666.
- Anonyymi00005
Kuntoutujilla on jo kiire Reunatielle rapukkekkereille Kaarisillan kautta.Työllisyyspalvelu tarjoaa 99 jokirapua kaikille halukkaille. Viinaa ja Kozelia kärrätään pakettiauto lastettain.
- Anonyymi00006
Itse olin jo lähes puolessa välissä suojatiellä kun auto yllättäen alkoi kiihdyttämään vauhtiaan. Varmaan kuski nautti siitä kun näki papan juoksevan yli tien.
- Anonyymi00007
Kuntoutuja ponppii ponilla suojatien yli 4 loikalla 9 kertaa kuin rasvattu salama pinppi mielessä paljaana saa pinppiä
- Anonyymi00008
Ruostepyörällä keskellä pielisentietä ketjut ruosteessa rekkari 9-EUROA
- Anonyymi00009
Paljaalla pannaan pinppiin styletorin kohilla suojatiellä mällit 3,2 sek
- Anonyymi00010
Entäpä se lentokoneen siivellä varustettu pskanruskea ladan romu. Kaahaa kuin mielipuoli. Saa pelätä henkensä edestä tiellä liikkujat. Eikö poliisia kiinnosta?
- Anonyymi00011
Tulekkonää viivalle tojotallas hä?
- Anonyymi00012
Lieksassa ei ole poliisia joka seuraisi liikennettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1421630- 1511103
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät70970Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi330934- 68753
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56733- 69681
- 38644
Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi7611Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33581