Yö on suomen paras bändi!

Juki

Yö on suomen paras bändi,ja näkeehän se jo levyjen myynnistä ja valtavasta yleisön suosiosta,keikat aina myytyloppuun oli yö sitten missä vaan.

38

4954

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eenari

      AIVAN!!!! ylivoimaisesti PARAS!!!

    • yö-fani

      samaa mieltä!!!!!!!!

      • akka

        Niin, minä olen yli viiskymppinen akka ja olen kanssanne samaa mieltä.


      • Yötär
        akka kirjoitti:

        Niin, minä olen yli viiskymppinen akka ja olen kanssanne samaa mieltä.

        Ja mäkin oon yli kolmikymppinen ja teidän kaikkien kans samaa mieltä!!!!


    • tipu

      olen sun kans juki samaa mieltä, paras bändi kautta aikojen, aina hyviä biisiä niin uudet kun vanhatkin..

      • niy

        Yö on toisiks paras. ;)
        Ihan mahtavaa musiikkia tehny yli 20 vuotta. Multa ainaki kaikki kunnia koko bändille.


      • jake
        niy kirjoitti:

        Yö on toisiks paras. ;)
        Ihan mahtavaa musiikkia tehny yli 20 vuotta. Multa ainaki kaikki kunnia koko bändille.

        kuuntelin 20vuotta sitten kun yö tuli pinnalle kappaleella likaiset legendat solistina jussi hakulinen.pidän vieläkin heidän musiikistaan vaikka olen 40v ukko.musiikki vain paranee äijillä.


      • yö...
        niy kirjoitti:

        Yö on toisiks paras. ;)
        Ihan mahtavaa musiikkia tehny yli 20 vuotta. Multa ainaki kaikki kunnia koko bändille.

        Kuka se paras mahtaa olla? :P :D


      • Yötär
        jake kirjoitti:

        kuuntelin 20vuotta sitten kun yö tuli pinnalle kappaleella likaiset legendat solistina jussi hakulinen.pidän vieläkin heidän musiikistaan vaikka olen 40v ukko.musiikki vain paranee äijillä.

        20 vuotta sitte solistina on ollut Olli eikä Jussi!
        Jussi on laulanut vain Joutsenlaulun ja Yhden illan varietee!! Likaiset legendat laulaa Olli!!!


      • jepulish...
        Yötär kirjoitti:

        20 vuotta sitte solistina on ollut Olli eikä Jussi!
        Jussi on laulanut vain Joutsenlaulun ja Yhden illan varietee!! Likaiset legendat laulaa Olli!!!

        Jep näinhän se.. mutta onhan se Jussi laulanu muitakii kipaleita, kuin nuo kaksi.. esim. Antakaa heidän juosta... ja muutamia muita... ja onhan yön uusimmalla kuolematon albumilla yksi Jussin laulama piisi? ellen viärin ole kuullut :P


      • niy
        jepulish... kirjoitti:

        Jep näinhän se.. mutta onhan se Jussi laulanu muitakii kipaleita, kuin nuo kaksi.. esim. Antakaa heidän juosta... ja muutamia muita... ja onhan yön uusimmalla kuolematon albumilla yksi Jussin laulama piisi? ellen viärin ole kuullut :P

        Tässä ainaki mun tietämät Jussin laulamat Yön kappaleet:

        Levyltä "Varietee" (1983) kappaleet: "Päivänsäde ja Menninkäinen" ja "Yhden illan varietee".

        Levytlä "...Ja tapahtui niinä päivinä (live)" (1984) kappaleet: "Syödään juodaan ja rakastellaan" ja "Kollaa kestää". (Tuolla levyllä on kyllä selvästi havaittavissa Jussin ääni muissakin biiseissä).

        Levyltä "Nuorallatanssija" (1984)kappaleen: "Joutsenlaulu".

        Levyltä "Kuolematon" (2005) kappaleen: "Nousevan auringon valoon".

        Tuossa joku edellinen kirjoittaja mainitsi kappaleen "Antakaa heidän juosta" Jussin laulamaksi, mutta se on kai julkaistu vaan singlenä, niin minä en ole sitä ainakaan kuullut koskaan.


      • juki
        niy kirjoitti:

        Tässä ainaki mun tietämät Jussin laulamat Yön kappaleet:

        Levyltä "Varietee" (1983) kappaleet: "Päivänsäde ja Menninkäinen" ja "Yhden illan varietee".

        Levytlä "...Ja tapahtui niinä päivinä (live)" (1984) kappaleet: "Syödään juodaan ja rakastellaan" ja "Kollaa kestää". (Tuolla levyllä on kyllä selvästi havaittavissa Jussin ääni muissakin biiseissä).

        Levyltä "Nuorallatanssija" (1984)kappaleen: "Joutsenlaulu".

        Levyltä "Kuolematon" (2005) kappaleen: "Nousevan auringon valoon".

        Tuossa joku edellinen kirjoittaja mainitsi kappaleen "Antakaa heidän juosta" Jussin laulamaksi, mutta se on kai julkaistu vaan singlenä, niin minä en ole sitä ainakaan kuullut koskaan.

        on jussin laulama biisi,ja löytyy yön pimeä puoli levyltä viides raita.


      • jepulish
        juki kirjoitti:

        on jussin laulama biisi,ja löytyy yön pimeä puoli levyltä viides raita.

        jep.. ja eikös siellä yön pimeä puoli levyllä oo muutama muukin jussin laulama kipale. jestas sentään, kanssa kuolleen aamun (tae joku semmonen) :)


      • Yötär
        jepulish kirjoitti:

        jep.. ja eikös siellä yön pimeä puoli levyllä oo muutama muukin jussin laulama kipale. jestas sentään, kanssa kuolleen aamun (tae joku semmonen) :)

        Jestas sentään biisin laulaa kyllä Jani Viitanen!
        Joo,kyllä mä tiiän että Jussi laulaa muitaki biisejä levyllä,mutta mä tarkotanki 20 VUOTTA SITTE ja keikalla!!Sillonhan kyllä laulaa Olli ja Juki yhen biisin!!Jussihan ei enää oo mukana muuten,kun tekee biisejä ja sitte joskus jollakin konserttikiertueella on mukana.


      • Yötär
        Yötär kirjoitti:

        Jestas sentään biisin laulaa kyllä Jani Viitanen!
        Joo,kyllä mä tiiän että Jussi laulaa muitaki biisejä levyllä,mutta mä tarkotanki 20 VUOTTA SITTE ja keikalla!!Sillonhan kyllä laulaa Olli ja Juki yhen biisin!!Jussihan ei enää oo mukana muuten,kun tekee biisejä ja sitte joskus jollakin konserttikiertueella on mukana.

        ...siis 20 vuotta sitte ei laulanut Juki sitä biisiä vaan Juki on nykyään mukana ja laulaa oikee enkeli ja karheaa ja kaunista..Tuli virhe äsköseen kirjotukseen....


      • ovat suomen parhaita
        yö... kirjoitti:

        Kuka se paras mahtaa olla? :P :D

        Kyllä Hurriganes, Dingo ja Popeda ovat Suomirokin suurimpia nimiä. Varsinkin HURRIGANES.


      • Ninni
        ovat suomen parhaita kirjoitti:

        Kyllä Hurriganes, Dingo ja Popeda ovat Suomirokin suurimpia nimiä. Varsinkin HURRIGANES.

        Siis noi kaikki häviää kirkkaasti Yölle!
        Yön biiseissä sekä sanat, että sävel on todella hyviä. Yöllä on PALJON sekä hitaita että nopeita biisejä jotka iskee ainakin mua suoraan sydämeen!
        Ja Yön keikat jaksaa sytyttää aina vaan uudelleen. Itse olen 26 v, joten "keikkakokemusta" on kertynyt vasta noin 12 v...
        Toivottavasti Yö jaksaa keikkailla ja tehdä uusia loistobiisejä vielä useita vuosia tai vuosikymmeniä!!:)


      • niy
        ovat suomen parhaita kirjoitti:

        Kyllä Hurriganes, Dingo ja Popeda ovat Suomirokin suurimpia nimiä. Varsinkin HURRIGANES.

        Kyllä minä laittaisin Hurriganesin, Dingon ja Popedan joukkoon myös Yönkin. Kyllä kaikilla neljällä bändillä on paikkansa Suomirokin legendana. Kyllä Yö on todella paljon vaikuttanut ja on edelleen pystyssä, tekee keikkaa lähes ympäri vuoden ja levyä tulee säännöllisin väliajoin.


      • mie vua
        Ninni kirjoitti:

        Siis noi kaikki häviää kirkkaasti Yölle!
        Yön biiseissä sekä sanat, että sävel on todella hyviä. Yöllä on PALJON sekä hitaita että nopeita biisejä jotka iskee ainakin mua suoraan sydämeen!
        Ja Yön keikat jaksaa sytyttää aina vaan uudelleen. Itse olen 26 v, joten "keikkakokemusta" on kertynyt vasta noin 12 v...
        Toivottavasti Yö jaksaa keikkailla ja tehdä uusia loistobiisejä vielä useita vuosia tai vuosikymmeniä!!:)

        olen täysin samaa mieltä (: YÖ on loistava!


      • totta kai!
        niy kirjoitti:

        Kyllä minä laittaisin Hurriganesin, Dingon ja Popedan joukkoon myös Yönkin. Kyllä kaikilla neljällä bändillä on paikkansa Suomirokin legendana. Kyllä Yö on todella paljon vaikuttanut ja on edelleen pystyssä, tekee keikkaa lähes ympäri vuoden ja levyä tulee säännöllisin väliajoin.

        Tottakai YÖ kuuluu Suomirokin legendoihin!


      • ansku
        Ninni kirjoitti:

        Siis noi kaikki häviää kirkkaasti Yölle!
        Yön biiseissä sekä sanat, että sävel on todella hyviä. Yöllä on PALJON sekä hitaita että nopeita biisejä jotka iskee ainakin mua suoraan sydämeen!
        Ja Yön keikat jaksaa sytyttää aina vaan uudelleen. Itse olen 26 v, joten "keikkakokemusta" on kertynyt vasta noin 12 v...
        Toivottavasti Yö jaksaa keikkailla ja tehdä uusia loistobiisejä vielä useita vuosia tai vuosikymmeniä!!:)

        puhut. Mä sentään olen jo 34 ja edelleen yö on ainut kunnon yhtye..................


      • sopuli
        totta kai! kirjoitti:

        Tottakai YÖ kuuluu Suomirokin legendoihin!

        Totta kai kuuluu!!!!


      • Lexa
        Yötär kirjoitti:

        20 vuotta sitte solistina on ollut Olli eikä Jussi!
        Jussi on laulanut vain Joutsenlaulun ja Yhden illan varietee!! Likaiset legendat laulaa Olli!!!

        Jos ei olisi Jussia ollut silloin tai ei olisi mukana tänäpäivänä niin ei olisi koko yötä, veikkaan minä!


      • yöjätär
        Lexa kirjoitti:

        Jos ei olisi Jussia ollut silloin tai ei olisi mukana tänäpäivänä niin ei olisi koko yötä, veikkaan minä!

        no jopas pistit... etteikö yötä olis ilman jussia???
        hassu ihminen, kaikki kunnia jussille loistavasta
        musiikista ja yhteistyöstä yön kanssa aikoinaan ....MUTTA... miten ihmeessä yö tekisi edelleen tänä päivänä "ikivihreitä", jos se jussista olis kiinni?


      • Lexa
        yöjätär kirjoitti:

        no jopas pistit... etteikö yötä olis ilman jussia???
        hassu ihminen, kaikki kunnia jussille loistavasta
        musiikista ja yhteistyöstä yön kanssa aikoinaan ....MUTTA... miten ihmeessä yö tekisi edelleen tänä päivänä "ikivihreitä", jos se jussista olis kiinni?

        Se on kyllä ihan totta että on joitain hyviä biisejä, esim. oikee enkeli, ihmisen poika tai särkyvää.. joiden tekoon Jussi (ei tietääkseni) oo osallistunut, ..MUTTA käyppäs katsastamassa muiden huippubiisien ja hittien säv/san-osasto niin tiedät mitä tarkoitan..

        Ja sitäpaitti Olli on itse joskus sanonut että "huonoista" vuosista noustiin suureltaosin Hakulisen biisien ansiosta..

        Ja toiseksi, Jussihan on monelle se syy minkä takia lähtevä juuri tuolle konserttikiertuekeikalle!

        esim. allekirjoittanut.. että semmosta :o)


      • Anonyymi
        yö... kirjoitti:

        Kuka se paras mahtaa olla? :P :D

        Ton mielestä joku Metallica


    • fdd

      Yö on Suomen paras liverockbändi. Keikat ovat tällä porukalla ihan ykkösiä. Noin 20 suomalaista rock/pop-bändiä/artistia olen käynyt livenä katsomassa ja kellään ei ole samanlaista fiilistä keikoilla kuin Yöllä.

      • hattivatti

        uskon, vaikka itse en ole Yön keikalla ollutkaan. mutta ehkä vielä joskus...


      • minnie

        Yö on uskomattoman hyvä livenä! Kävin kesällä neljällä keikalla ja meno oli mahtava. Kyllä Olli ja pojat osaa ottaa yleisönsä!


    • poika

      Yö tai Zen Cafe, Zen Cafe antaa kovan vastuksen
      Yö:n "kuolematon" - levy on aika hyvä

      Olli Lindholm on vanha konkari näissä kuvioissa

      Ja laulujen/bändi sanoma on ok.

      Antaa "oikea" - mallin Suomen nuorisolle

      • PARAS!

        jeps (: Yö:n "kuolematon"-levy on hyvä, muutei Yö:n paras levy...


      • elkiä
        PARAS! kirjoitti:

        jeps (: Yö:n "kuolematon"-levy on hyvä, muutei Yö:n paras levy...

        Rock alternative band from Finland : The Jade

        The Jade:
        Wille Rosen: Vocals, percussion
        Sirpa: Drums
        Pekko Mantzin: Guitar, backing vocals
        Jann P.H: Bass

        Official websites:
        http://www.thejade.fi
        http://www.myspace.com/thejadenet
        http://www.youtube.com/thejadeofficial
        http://www.facebook.com/group.php?gid=9716914538
        http://www.facebook.com/pages/The-Jade/80481705728

        The Jade´s debut album Seconds Away From Salvation has now been released in Japan and nine European countries. And the new single Yesterday´s Rain is out now.

        The songs of the album are mainly composed by Pekko Mantzin, playing the guitars, getting support in songwriting from the bass player Jann P.H. and the lead singer Wille Rosén.The fourth member of the group is Sirpa, the dark lady behind the drums.

        Their previous singles, catchy Drowning and their long time live favourite, rock version of Pet Shop Boys´ It´s A Sin both made to the Official Finnish Download Chart as well as the Official Finnish Singles Chart Top Ten. With their third single King´s Cross the band showed their harder side. The lyrics of the song definitely tell what it is about.

        The influences of British rock can be heard on The Jade´s music and it´s not an incident. Such bands as The Beatles, Sex Pistols, David Bowie, Led Zeppelin, The Clash, Queen and Rolling Stones for example are very often mentioned as the members´ all time favourite bands in The Jade´s interviews. Also three of the band members lived in London for years playing and performing in various bands. The new single, melodic power-pop song, Yesterday´s Rain has been released in the end of January 2010, at the same time when the album was released in Japan.

        The recordings of Seconds Away From Salvation took place this summer and in the fall at Seawolf Studios in Suomenlinna, a place where classical Finnish rock bands like Hanoi Rocks have recorded, under the supervision of old legends Hannu Leidén and Petri Majuri themselves.

        The Jade has already been touring twice in Germany, visited also Switzerland and Sweden.

        North & South is a Finnish independent rock label, having
        previously succeed to produce gold discs as well as number one hits.

        In Europe the record has been released through Twilight-Vertrieb.

        --------------------------------------------------------------------
        The Jade debyyttialbumi on julkaistu Japanissa 2010 alussa ja yhdeksässä Euroopan maassa vuoden 2009 lopussa.

        The Jade perustettiin vuoden 2004 kesällä Itä-Helsingissä. Saman vuoden syksynä nauhoitettiin Heatwave EP ja yhtye aloitti keikkailun. Alkuperäisessä kokoonpanossa oli lisänä koskettimissa Mike K. Yhtyeen seuraava julkaisu, Slow Motions on the Fast Lanes, julkaistiin vuoden 2006 lopussa ja se sai hyviä arvosteluja ulkomaita myöten. Levy soi eri nettiradiokanavilla ja myös virallisilla radioaalloilla mm. Saksassa ja USAssa. Huomiota on tullut myös mm. suositun MySpace-sivuston kautta. Yhtyeelle on perustettu fanisivustoja ja street teamejä eri puolilla maailmaa. Keväällä 2008 The Jade solmi ensimmäisen virallisen levytyssopimuksen indieyhtiö North & Southin kanssa.

        The Jade soittaa rock/alternative-genren musiikkia, joka pyörii rockin punaisen langan ympärillä eri sävyissään. Brittivaikutteet eivät ole vahinko, sillä moni bändin jäsenistä on viettänyt muutaman vuoden Lontoossa. Wille on puolestaan vieraillut myös laulamassa taustat Widescreen Moden uudella albumilla, jolta Everlasting Bomb single päätyi Suomen viralliselle latauslistalle ykköseksi.

        Livenä The Jade on energinen. Jäsenille musiikki on intohimo ja missio. Bändi pyrkii luomaan kansainvälisen uran. Kotimaassaan The Jade on lämmitellyt mm. Dingoa ja Poets Of The Fallia.

        Levysopimuksen solmimista (2008) seurasi Saksan kiertueet huhtikuussa ja lokakuussa. Jälkimmäinen sisälsi myös keikan Sveitsin puolella ja kiertue kattoi valtaosan Saksan suurimmista kaupungeista. Ruotsissa on myös keikkailtu. Myös kaksi aikaisempaa singleä tulevalta albumilta menivät viralliselle Top10 -listalle. Ensimmäinen virallinen julkaisu 'Drowning' single ollen #9. Toinen julkaisu ylsi listasijalle #4 ja pysytteli syntisesti singlelistalla 5 peräkkäistä viikkoa: 'It's a Sin'.

        Uusi single Yesterday´s Rain on julkaistu tammikuussa 2010.


      • Mc Cormic
        elkiä kirjoitti:

        Rock alternative band from Finland : The Jade

        The Jade:
        Wille Rosen: Vocals, percussion
        Sirpa: Drums
        Pekko Mantzin: Guitar, backing vocals
        Jann P.H: Bass

        Official websites:
        http://www.thejade.fi
        http://www.myspace.com/thejadenet
        http://www.youtube.com/thejadeofficial
        http://www.facebook.com/group.php?gid=9716914538
        http://www.facebook.com/pages/The-Jade/80481705728

        The Jade´s debut album Seconds Away From Salvation has now been released in Japan and nine European countries. And the new single Yesterday´s Rain is out now.

        The songs of the album are mainly composed by Pekko Mantzin, playing the guitars, getting support in songwriting from the bass player Jann P.H. and the lead singer Wille Rosén.The fourth member of the group is Sirpa, the dark lady behind the drums.

        Their previous singles, catchy Drowning and their long time live favourite, rock version of Pet Shop Boys´ It´s A Sin both made to the Official Finnish Download Chart as well as the Official Finnish Singles Chart Top Ten. With their third single King´s Cross the band showed their harder side. The lyrics of the song definitely tell what it is about.

        The influences of British rock can be heard on The Jade´s music and it´s not an incident. Such bands as The Beatles, Sex Pistols, David Bowie, Led Zeppelin, The Clash, Queen and Rolling Stones for example are very often mentioned as the members´ all time favourite bands in The Jade´s interviews. Also three of the band members lived in London for years playing and performing in various bands. The new single, melodic power-pop song, Yesterday´s Rain has been released in the end of January 2010, at the same time when the album was released in Japan.

        The recordings of Seconds Away From Salvation took place this summer and in the fall at Seawolf Studios in Suomenlinna, a place where classical Finnish rock bands like Hanoi Rocks have recorded, under the supervision of old legends Hannu Leidén and Petri Majuri themselves.

        The Jade has already been touring twice in Germany, visited also Switzerland and Sweden.

        North & South is a Finnish independent rock label, having
        previously succeed to produce gold discs as well as number one hits.

        In Europe the record has been released through Twilight-Vertrieb.

        --------------------------------------------------------------------
        The Jade debyyttialbumi on julkaistu Japanissa 2010 alussa ja yhdeksässä Euroopan maassa vuoden 2009 lopussa.

        The Jade perustettiin vuoden 2004 kesällä Itä-Helsingissä. Saman vuoden syksynä nauhoitettiin Heatwave EP ja yhtye aloitti keikkailun. Alkuperäisessä kokoonpanossa oli lisänä koskettimissa Mike K. Yhtyeen seuraava julkaisu, Slow Motions on the Fast Lanes, julkaistiin vuoden 2006 lopussa ja se sai hyviä arvosteluja ulkomaita myöten. Levy soi eri nettiradiokanavilla ja myös virallisilla radioaalloilla mm. Saksassa ja USAssa. Huomiota on tullut myös mm. suositun MySpace-sivuston kautta. Yhtyeelle on perustettu fanisivustoja ja street teamejä eri puolilla maailmaa. Keväällä 2008 The Jade solmi ensimmäisen virallisen levytyssopimuksen indieyhtiö North & Southin kanssa.

        The Jade soittaa rock/alternative-genren musiikkia, joka pyörii rockin punaisen langan ympärillä eri sävyissään. Brittivaikutteet eivät ole vahinko, sillä moni bändin jäsenistä on viettänyt muutaman vuoden Lontoossa. Wille on puolestaan vieraillut myös laulamassa taustat Widescreen Moden uudella albumilla, jolta Everlasting Bomb single päätyi Suomen viralliselle latauslistalle ykköseksi.

        Livenä The Jade on energinen. Jäsenille musiikki on intohimo ja missio. Bändi pyrkii luomaan kansainvälisen uran. Kotimaassaan The Jade on lämmitellyt mm. Dingoa ja Poets Of The Fallia.

        Levysopimuksen solmimista (2008) seurasi Saksan kiertueet huhtikuussa ja lokakuussa. Jälkimmäinen sisälsi myös keikan Sveitsin puolella ja kiertue kattoi valtaosan Saksan suurimmista kaupungeista. Ruotsissa on myös keikkailtu. Myös kaksi aikaisempaa singleä tulevalta albumilta menivät viralliselle Top10 -listalle. Ensimmäinen virallinen julkaisu 'Drowning' single ollen #9. Toinen julkaisu ylsi listasijalle #4 ja pysytteli syntisesti singlelistalla 5 peräkkäistä viikkoa: 'It's a Sin'.

        Uusi single Yesterday´s Rain on julkaistu tammikuussa 2010.

        bändi on ihan hyvä mutta mitä se nuotin vierestä "laulava" Olli Linholm tekee siinä mukana?


      • Tiinakristiina
        Mc Cormic kirjoitti:

        bändi on ihan hyvä mutta mitä se nuotin vierestä "laulava" Olli Linholm tekee siinä mukana?

        En todellakaan ole mikään Yö fani, mutta arvostan bändiä suuresti, on pystynyt yhdistämään iskelmän ja rock musiikin paremmin kuin kukaan muu. Vaikea kategoreoida rock yhtyeeksi, Yö on Yö, kun taas popeda ja Hurriganes ovat/oli selkeitä Rock yhtyeitä.


    • Anonyymi

      Oon yö fani mutta enpä tiiä onko se suomen paras mutta osasi ne tehä hyvvää musaa. Varietee esim kova levy samoin kuin äänet ja rakkaus lumivalkoinen. Siinä kolme kovaa studiolevyä! Laittaisin silti yön edelle aika monta suomalaista musanimmee. Esim tuomari nurmion laittaisin yön edelle samoin kuin maija vilkkumaan, aija puurtisen, 90-luvun the rasmuksen, vuosien 1989-1994 aikajakson don huonot, cmx aikajakso 1985-1997, aknestik vuosien 1985-1994 aikajaksolta menisi myös yön edelle ja aalto yhtye menee myös edelle kuten myös värttinä, kaija saariaho, erkki melartin, helvi leiviskä, kalervo tuukkanen, nää kolome viimeksimainittua on klassisen musan tekijöitä ja laittaisin yön edelle vielä monta nimeä kuten mieleen tulee nyt vaikkapa j.karjalainen&mustat lasit, 22 pistepirkko, litku klemetti, maria&marsialaiset, maarit hurmerinta, dave lindholm, the roayals, pelle miljoona, ratsia, paperi t, draamahelmi, kolmas nainen, dingo, jari loisa, tuomas henrikin jeesuksen kristuksen bändi, oranssi pazuzu, kaisa kulmala trio, edward vesala, pekka pohjola, lyijykomppania, santa lucia, little mary mixup, willma, costi, arja saijonmaa, kaneli, egotrippi, zen cafe, samuli putro, seija simola, annikki tähti, george malmsten, islaja, milla rumi, ylva haru, liisa akimof, laura moisio, ma numminen, juice leskinen&coitus int, juice leskinen&slam, kauko röyhkä, jukka orma, marjatta airas, marja mattlar, marion rung, anki, kaseva ja otetaan vielä 80-luvulla turhan pienelle huomiolle jäänyt yhtye kumma heppu&lopunajan voidellut.

      Kaikki kunnia tietenkin yölle mutta yön fanina sanon sen, että nostaisin siis aika monta yön edelle.

    • Anonyymi

      Nivala auton ovet avautuu ja sulkeutuu valkoisen kirjeen lähettäjä tiimityö.
      Omistaja nukkuu, herätetään Heini yö wc

    • Anonyymi

      Ollin ei laulanut, vaan suureltaosin huusi. Bändi soitti välillä hyvin...
      En ole oikein Suomi-rockin ystävä...muutamat kappaleet ok. Nämähän ovat makuasioita. En silti väheksy heitä. Suosio on kiistaton osoitus, että jotain osataan!

    • Anonyymi

      Olli lindholomi kehittyi paljon laulajana 90-luvulla josta kiitos kuuluu hanhiniemen Paulille joka opetti ollille laulamisen tekniikkaa ennenkaikkea. Esim ollin laulu on jopa miellyttävää kuunneltavaa kymmenes kevät studiolevyllä jos esim vertaa hänen laulamiseen vuoden 85 myrskyn jälkeen studiolevyn laulamiseen. Yksi pahin esimerkki ollin karmeasta laulamisesta on kappale nimeltä kuorotyttö jota ei bändi julkaissut yhdellekään studiolevylle vaan sen sijaan kokoelmalevyille se on kylläkin kelpuutettu(ja ihan syystä koska loistava sävellys&teksti).

      Yön levyistä eniten mieleeni mm debyyttilevy varietee kuin myös äänet , myrskyn jälkeen ja rakkaus on lumivalkoinen.

      Kokoonpanot on myös vaihtuneet aika paljon mikä on tuonut minusta toisaalta mukavasti vaihtelua eli musiikillista vaihtelua ja uusiutumistakin. Esim yö kuulostaa hyvin paljon erilaiselta jos vertaa esim varieteen biisejä ja soittoa&laulua rakkaus on lumivalkoinen levyn soittoon ja lauluun. Se johtuu siitä kun eri soittajat ja ikä tuonut myös vaihtelua musajuttuihin. Paras kokoonpano oli ehkä 85-86 aikajaksolla kun petanderin Markku kitarassa ja toista kitaraa soitti Viitasen jani, bassokitaraa soitti Juha räaung, ja rumpuja takoi tutuin kovin soundein veikko veki Lehtiranta ja päävokaalit veti Lindholomin Olli.

      Jussi Hakulisen panos on ollut suurin kuitenkin Yölle. Ei kai sitä voi kiistää tai noh makuasioita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      273
      4315
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2418
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2161
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2116
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      108
      1755
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1442
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1402
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      332
      1352
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1327
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1237
    Aihe