Ettekö osaa muuta tehdä kun jahdata mopopoikia ja niitä sakottaa ja ajaa takaa autoja jotka ei pysähdy näin itse aiheuttaen vaara tilanteen josta saatte syyttää kuskia tehän itse pakotatte ihmiset ajamaan ylinopeutta mutta sehän on teidän ammatti oikeat rikolliset on vapaana mutta tietenkin odotatte että ihmiset hoitaa senkin ja ilmoittaa teille kuka teki mitäkin
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Olet kirjoittanut mopopojista poliisi palstalle jo kuukausien ajan.
- Anonyymi00002
Kouvolassa poliisi katsasataa volvo autoja tien laidassa...Jossa kaikki kunnossa.........Eikö muuta tekemistä........KOUVOLAN SEKUNDA POLIISIö
- Anonyymi00003
Vertti, olisit mopollasi ajanut rajoitusten mukaan. Turhaan nyt kiukuttelet ja poljet jalkaa.
- Anonyymi00004UUSI
Kerro lisää tästä ylinopeuteen pakottamisesta. Miten tämä käytännössä tapahtuu?
Kuka määrittää nämä oikeat rikolliset? Sinäkö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791692
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109893En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo96653Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520