Possot on kuuluisia siitä että ne paskoo siellä missä ne syö. Possut eivät vapaana tee niin vaan vapaana possuilla on erikseen ruokapaikka, lepopaikka,ulkoilualue ja käymäläalue.
Ahtaassa karsinassa ne eivät voi olosuhteille mitään kuten ei possotkaan pienissä karsinoissaan.
Kuuluisuuksia.
14
69
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Kirjoitelma osoittaa esimerkillisesti miten toimii Pattayan rakkaan Savolainen järjenjuoksu Pattayan Savossa seuraamuksena ollen hänen Pattayan rakkaudelleen.
Oireen alku on valokuva jossa wc paperirulla on olohuoneen pöydällä.- Anonyymi00002
Ja hauskemmaksi menee, Thaimaassa on WC paperirulla jopa ravintolan pöydässä, siellä paratiisissa.
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ja hauskemmaksi menee, Thaimaassa on WC paperirulla jopa ravintolan pöydässä, siellä paratiisissa.
Tyttönen kopsasi G ja W tiedostoista kaiken mahdollisen eri paperilaaduista ja on pitänyt kattavan luennonkin aiheesta.
Ja koko "Laaja" Pattayan rakkaiden yhteisö yhtyy aiheeseen vakavin mielin.
Olen joskus ehdottanut aiheeksi tiskirättiä vaihteenvuoksi 24/7 mutta en arvannut että veskipaperi olisi aktivoittanut rakkaat.
Onkohan joskus aiheena vaikkapa ... Hunaja ja sisäfile?- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Juu, ja pöydän alla lattiassa on reikä.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Juu, ja pöydän alla lattiassa on reikä.
Ei tartte lähtiä pikkulaan voipi toimittaa pasaset suukkipalojen välissä.
- Anonyymi00003
Kela eläkkeen maksupäivä lähestyy niin alkaa taas hurjat juhlat simonkylän pähkinärinteen Suomi24 palstalla.
- Anonyymi00005
Vessapaperia ei käytetä ravintolapöydissä. Siihen on eri paperit. Varpaankynsiä ei leikata samalla pöydällä jos syödään eikä varsinkaan jos pöytää ei ole siivottu ennen ruokailua.
Ihminen ei ruokaile kaatopaikalla, vaan se on haaskalintujen ja rottien tehtävä.- Anonyymi00006
Ihanko eri paperia, samasta paketista ne otetaan käyttöön, oletko koskaan edes käynyt thaimaassa, 55555
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ihanko eri paperia, samasta paketista ne otetaan käyttöön, oletko koskaan edes käynyt thaimaassa, 55555
Se vessapaperirullan näköinen rulla ravintolassa on annostelija jossa hieno paperi otetaan rullan keskeltä, eikä reunalta. Paljon yleisempi on puinen laatikko josta paperit otetaan reiästä. Muoviset ja pahviset on seuraavaksi yleisimpiä. Vessapaperit kuuluu vessaan ja niitä et näe hyvässä ravintolassa koskaan.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Se vessapaperirullan näköinen rulla ravintolassa on annostelija jossa hieno paperi otetaan rullan keskeltä, eikä reunalta. Paljon yleisempi on puinen laatikko josta paperit otetaan reiästä. Muoviset ja pahviset on seuraavaksi yleisimpiä. Vessapaperit kuuluu vessaan ja niitä et näe hyvässä ravintolassa koskaan.
Pasasen perse on kurapaskan annostelija, joten eiköhän tuon pitäisi tietää että ne pöydässä käytetyt tissue-paperit on vessapaperiksi kelvottomia ja sormi menisi läpi jo ennen sitä lemmenluolaa jossa puppe on vieraillut munineen.
Poikarakkauden jäljiltä Pasasen pieru muistuttaa enemmänkin haukotusta. - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Pasasen perse on kurapaskan annostelija, joten eiköhän tuon pitäisi tietää että ne pöydässä käytetyt tissue-paperit on vessapaperiksi kelvottomia ja sormi menisi läpi jo ennen sitä lemmenluolaa jossa puppe on vieraillut munineen.
Poikarakkauden jäljiltä Pasasen pieru muistuttaa enemmänkin haukotusta.otahan asiaan asiallinen asenne ettet joudu 2010 katumaan tekemisiäsi, pöydissä on ihan samaa paperia kun vessassa, toki se wc paperi on heikkoa, koska se on vain yksi tai korkeintaa kaksi kerros paperia, minua säälittää nuo eroottiset kuvitelmasi, aikuinen 57 vuotias mies, ja niin homofobinen, resurseineen, wanha windows sekä ikivanha kuvankäsittely ohjelma, 55555
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
otahan asiaan asiallinen asenne ettet joudu 2010 katumaan tekemisiäsi, pöydissä on ihan samaa paperia kun vessassa, toki se wc paperi on heikkoa, koska se on vain yksi tai korkeintaa kaksi kerros paperia, minua säälittää nuo eroottiset kuvitelmasi, aikuinen 57 vuotias mies, ja niin homofobinen, resurseineen, wanha windows sekä ikivanha kuvankäsittely ohjelma, 55555
Ensinnäkään en ole 2010 ja en suosittele minun uhkailu edes anonyyminä, sillä minä en tunne sääliä muIkkuja kohtaan, vaikka nämä olisikin mielisairaita kuten sinä.
Et ole kamalan viisas, sillä vessapaperin pakkauksessa lukee jo että se on WC-paperia, toilet paper, tai mitä milläkin kielellä. Ruokapöytään tarkoitetuissa paperituotteissa ei IKINÄ LUE ETTÄ VESSAPAPERIA. - Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ensinnäkään en ole 2010 ja en suosittele minun uhkailu edes anonyyminä, sillä minä en tunne sääliä muIkkuja kohtaan, vaikka nämä olisikin mielisairaita kuten sinä.
Et ole kamalan viisas, sillä vessapaperin pakkauksessa lukee jo että se on WC-paperia, toilet paper, tai mitä milläkin kielellä. Ruokapöytään tarkoitetuissa paperituotteissa ei IKINÄ LUE ETTÄ VESSAPAPERIA.Juu paketissa lukee wc käyttöisiä servettejä, mulkukko.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4451941- 1501247
- 701144
- 901141
- 1141137
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku1761004- 100783
- 45711
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50709En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57664