Onko kukaan ostanut tänä vuonna torilta (tai muualata) mustikkaa ja mikä oli hinta?
Mitä mustikka maksaa torilla?
28
7249
Vastaukset
- Reetu
ei taida olla ihan kypsiä vielä!
- maija
Ne oli ruottalaista laatua ja maksoi 6.5€/l
- porumies
eiköhän se ole mustikan oma asia...
- mustikka suu
Kyllä kypsiä on jo! Mutta kyllä oli kalliita Sokoksella, itse ajattelin pyytää 3-3,5 e per litra...
- Anonyymi
Miksi polkea hintoja. Aika iso työ saada se 10 litraa kerättyä ja perattua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi polkea hintoja. Aika iso työ saada se 10 litraa kerättyä ja perattua.
Kyllä. Hintataso on muuttunut 20 vuodessa. 35 € 10 litrasta marjoja oli halpa hinta vuonna 2005.
- marjamies
tänään myyty 40ltr
- mirehshar
Kuka haluaa ostaa mustikoita Porin aluella??
- M u s t i k k a
minä haluan ostaa jos on metsä- eikä pensasmustikkaa! Ja riippuu tietty hinnasta...
- rahalla saapi ostaa
Mustikat maksaa mansikoita.
- laiskiainen:)
6 euroo litra on pyydetty. 5 vuotta sitten maksoi ämpäri 20 euroo, melkonen hinnankorotus, tosin itse en metsässä rämpisi, joten jos sinne raahautuisin myisni 1000 euroo litra ;D
- Kosminen nauraja
Ei Porilaiset maksaisi mistään mitään !
Ilmaiseksi pitäs kaikki saada !- Anonyymi
Tottakai
- Liitramitta.
Mä osti Ulvilan tukkurilta 10 litraa ja makso 2,20/litra. Oli miälestäni halpaa ja puhdasta. Suoraan pikkukipoissa pakkaseen.
Alottajalle sanosin et ei nua myyjät tunnu oikee myyvä niit kappaleittai. Ne myyrää litratolkul ja tolkku maksaa kyl toril mansikoit, melkei maltait.- Anonyymi
Missä tämä Ulvilan tukkuri on,jolta voi ostaa mustikoita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä tämä Ulvilan tukkuri on,jolta voi ostaa mustikoita?
Usko ny tota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usko ny tota.
Kuulin tänään että pyydetään torilla 7 euroa litra niin porissa kuin kankaanpäässä.
- Anonyymi
70 € ämpäri
- Anonyymi
en tiedä mustikan hinnasta kun olen aina ostanut kiloittain.
- Anonyymi
sama mulla kun olen aina ostanut litroittain, niin en kilohinnasta tiedä ???
- Anonyymi
ai yksi mustikka???
- Anonyymi
Joku kauppaa ”kuorittuja mustikoita”!
Eikäh…! - Anonyymi
Ei mustikka mitään maksa.Mustikasta maksetaan.Eksätiä
- Anonyymi
Äärettömän vaikeaa, joskaan ei aivan mahdotonta laskea yhden mustikan hintaa, jos esim viisi kiloa maksaa 30€.
- Anonyymi
Riippuu siitä paljonko ostaa
- Anonyymi
Riippuu siitä mistä roikkuu
- Anonyymi
6€ kpl
- Anonyymi
Mustikan hinta saadaan selville siten että, lasketaan montako mustikkaa menee yhteen kiloon ja tällä summalla jaetaan mustikan kilohinta.
Eks ole kätevää (mulla oli laskennosta kansakoulussa 9).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2609067IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3126299Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?661370Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61311- 1091111
Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.791005Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut60877Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin43788MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk311703Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23696