Teoria porilaisista.

Anonyymi-ap

Teoriani mukaan porilaisilla on jonkinlainen alemmuuskompleksi turkulaisiin.
Ovathan Turku ja turkulaiset menestyneet Poria ja porilaisia paremmin kaikessa eikä vähiten jääkiekossa.
Tätä alemmuuskopleksia he sitten projisoivat muihin ihmisiin ennen kaikkea muualta Poriin muuttaneisiin.
Porilaisten behaviorismi näkyy esim. häpeän tunteen, herkkyyden tunteen ja epävarmuuden peittelynä.
Lisäksi alemmuudentunnetta lisää se, että Turku on vanha sivistynyt kaupunki yliopistoineen ja onhan Turku myös vanha pääkaupunki, jonka ympärille sivistys oli rakentunut. Tuosta sivistyksen hedelmistä saamme edelleenkin nauttia.
Turku on myös yli kaksi kertaa suurempi asukasluvultaan ja unohtamatta hienoa linnaa.

12

70

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Paskaa. Jos nyt ihan suoraan porilaiseen tapaan sanotaan.

• Anonyymi00002

Teoriasi kusee. Olet melko varmasti Turkulainen herranterttu joka on olevinaan ylenpänä kuin muut.Luulit että sinua kohdellaan kuin ylimystä saapuessasi Poriin.Olit väärässä.Porilaiset näkevät patskanpuhujien ja komeljanttarien läpi kuin teräsmiehen laserkatse.Nokka pystyssä olevien viereen ei edes kukaan tule istumaan baarissa saati juttelemaan.Tämä taas kiehuttaa sinun korviesi väliä jossa on litra juustoportin maitoa plotkumassa edestakaisin aivojen sijaan. Katso peiliin, siellä on syy miksi sinulle nauretaan.

• Anonyymi00003

se on poliisi, yritä ymmärtää

• Anonyymi00007
        Anonyymi00003 kirjoitti:

se on poliisi, yritä ymmärtää

Posliinina oleminen on oma valinta. Voi ne karvat takaisinkin kasvattaa.Ei olisi sitten haarovälikään nilellä.

• Anonyymi00006

Miksi valvoja poisti jälleen porilaisia arvostelevan kirjoituksen mutta jätti turkulaisia negatiiviseen sävyyn kirjoitetun arvostelun?

• Anonyymi00008

Teoria on täyttä totta,Porilaiset tuntevat alemmuutta Hkiin,Turkuun,myös Manseen.Totta on alemmuuden tunteeseen vittumaisuus,nuo ovat kiistaton fakta.Porilaiset ovat kusipäitä,inhottavia 7hmisiä,vaikkakin harvinaisia poikkeuksia on joitain...

• Anonyymi00009

Ainakin joillakin tuntuu olevan pori -ongelmia🤣🤣🤣

• Anonyymi00015
        UUSI

Pori on junttilasta, kun vertaa suuriin kasvukeskuksiin, nuoret haluaa pois täältä.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Pori on junttilasta, kun vertaa suuriin kasvukeskuksiin, nuoret haluaa pois täältä.

Eivätkä pelkästään halua, vaan lähtevätkin. Koskaan eivät enää takaisin palaa.

• Anonyymi00012

Kyllä,Porilaisuuden vuoksi...

• Anonyymi00013
      UUSI

Kavahdan aina kun kuulen Porilaista murretta.Entinen kotikaupunkini ei pyöri millään tavoin positiivisissa merkeissä ajatuksissani.

• Anonyymi00014
        UUSI

Vain HIV positiivisissa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      151
      1269
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      119
      1048
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      215
      798
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      772
    5. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      29
      760
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      752
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      139
      716
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      45
      641
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      622
    10. Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan

Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss
      Pyhäjärvi
      60
      571
    Aihe