Kunpa voisin vain jutella sinulle.
Kaipaan sitä todella ja aidosti. Vaikka se olisikin minun yksinpuhelua, silti. Sekin varmasti helpottaosi edes vähän.
Olen tosi väsynyt. En saa oikein iloa enää mistään.
Et tämän ymmärrä koskaan olevan sinulle. Ja se jää tänne keskustelupalstan pimeään.
Kunpa muistaisit minua
6
232
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Ota yhteyttä häneen!
- Anonyymi00002
Niin makaa kuin petaa.
- Anonyymi00003
illalla elokuva 007 älä kieltäydy kahdesti neloskanavalla hah
- Anonyymi00004
Yhteydenotossa on vaikeinta ottaa yhteyttä!
- Anonyymi00005
Tutunlainen tunne. Kaivattuni saisi puolestani puhua ihan mistä tahansa maan ja taivaan välillä, kuuntelisin sydän avonaisena joka sanan vaikka kuinka pieniä tai turhia höpisisi.
En enää edes muista miltä hänen äänensä kuulostaa. 💔 - Anonyymi00006
Samaistun, kaipaan häntä todella paljon. Soitin kerran saman nimiselle miehelle työasioissa. Kun hän vastasi omalla nimellään, toivoin, että voisin soittaa hänelle uudestaan ja uudestaan vain siksi, että kuulisin hänen nimensä.
🥲🥲🥲🥲
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571470Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291170Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216869- 65791
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus61709- 46665
- 51662
- 76576
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568