parempi että ei nyt nähdä niin usein. Pääsee vähän tunteet viilentymään vai mitä?
Vastaukset 23
- Anonyymi00001
🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵👌🖕
- Anonyymi00002
Ei onneks nähdä ikinä :D
- Anonyymi00005
Onko auttanut viilenemiseen? Sitähän minäkin..
- Anonyymi00003
Hyvä vitsi.
- Anonyymi00004
Niin ja sinun fokus on ihan muussa kun mussa.
- Anonyymi00006
Niin on, en tunne sinua kohtaan yhtään mitään muuta kuin sääliä kun olet niin kateellinen muiden elämistä. Jätä jo nuija henkilöt rauhaan jotka ei ole susta kiinnostuneet!
- Anonyymi00007
F ihanuus on mun mielessä.
- Anonyymi00008
Älkääs nyt viittkö! Se henkilö jolle tämä oli tietää kyllä mistä on kyse.
- Anonyymi00009
Menikö miehelle vai naiselle?
- Anonyymi00010
Miehelle meni.
- Anonyymi00011
Ei ole parempi. Miksi olisi ja miksi haluaisin, että viilenee? Miksi sinä haluat, että tunteita ei olisi? ❤️
- Anonyymi00013
Siksi kun se on niin vaikeaa. Helpottaisi vähän kun voisi ajatella muutakin.
- Anonyymi00012
💁♂️🃏🪬
👩🦽🧑🦽🌠☄️☄️☄️
♠️♥️♦️♣️🎰- Anonyymi00014
Ei mitään pelejä vaan aitoa yhteyttä ilman viilentymistä - sivusta
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei mitään pelejä vaan aitoa yhteyttä ilman viilentymistä - sivusta
Ei se ole mitään peliä. Pää ei kestä enää pakko ajatella muuta kuin sitä miestä.
- Anonyymi00016
Ei olla nähty moneen vuoteen eikä tarvitse nähdä enää jatkossakaan eli voit lopettaa myös minulla suunnatut viestit täällä.
Tunnen sinua kohtaan ainoastaan sääliä ja inhoa.
Olet pirun riivaama!- Anonyymi00017
Olet ihmistyyppi jota muutenkin kartan, vain hullu olisi sinunlaisesi kanssa tekemisessä.
- Anonyymi00018
Ohi. Nähdään joka viikko melkein.
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Olet ihmistyyppi jota muutenkin kartan, vain hullu olisi sinunlaisesi kanssa tekemisessä.
Puhu keskenäsi. Kukaan ei välitä sinun mielipiteistä seko.
- Anonyymi00020
Kätevää varmaan purkaa vihaansa täällä tuntemattomiin ihmisiin. Taitaa sulla itselläsi olla joku pahakin ongelma.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kätevää varmaan purkaa vihaansa täällä tuntemattomiin ihmisiin. Taitaa sulla itselläsi olla joku pahakin ongelma.
Ihme katkeria ihmisiä täällä puuttumassa joka keskusteluun. -sivusta
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ihme katkeria ihmisiä täällä puuttumassa joka keskusteluun. -sivusta
Luulevat että kommentti on niille. Ja sitten ovat v-tun katkeria kun pelkäävät että nyt se kaivattu on unohtanut tämän mahtavan kirjoittelijan ja löytänyt jonkun toisen.
- Anonyymi00024
Kenellä ketä kohtaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791702
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109903En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo97666Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä16522