Nyt olisi poliiseillekin töitä, mustikat alkaa olla kypsiä. Ei tarvitse tyhjän panttina ajella kun ei poliisityö tunnu maistuvan.
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Kenelle poliisille ei mielestäsi työt maistu? Sitä häiriintynyttä some-akkaa ei lasketa mukaan.
- Anonyymi00002
Ap:lle ei hommat maistu, lorvii koneella lähes kellon ympäri tekemässä paskapostauksiaan.
- Anonyymi00003
Taitaakin asia olla niin, ettei sinua se työnteko oikein nappaa.
- Anonyymi00004
Poliisin työtä seuranneena voi sanoa ettei ole hurraamista, kun ei rikoksia viitsitä tutkia. Poliisille soittaminen on jo oma taiteen lajinsa, melkoista keskushäslinkiä. Jopa 112 kun soittaa niin nauhoite sanoo, kaikki asiakaspalvelijamme ovat varattuja, odottakaa sulkematta puhelinta.
No mikäs tässä odotellessa, oven takaa on pyssymies tulossa läpi oven pahat mielessä.
Hetki vielä.
Kaikki asiaakaspalvelijamme ovat juuri nyt varattuja. Odottakaa suikematta puhelinta.- Anonyymi00005
Tirsk 🤣🤣 ONLY IN FINLAND 🇫🇮🙈
- Anonyymi00007UUSI
Porissa poliisia on syytä pelätä. Ne on ihan hulluja. Käy syyttä ihmisten päälle.
- Anonyymi00008UUSI
Toivot vaan mätisäkki :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1511231Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1191048Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset215788En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765- 64732
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä26729- 135696
- 44631
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss58554