Meen aina lukkoon,kun näen sen miehen!

Anonyymi-ap

Miksiii...

28

462

Vastaukset 28

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Joillakin ihmisillä on vaan niin voimakas vaikutus!!

• Anonyymi00010

Odotukset liian suuria tuntematonta kohtaan? Pelkoa, et jos satuttaakin tällä kaikella vain itseään? Erehtymisen vaara aina olemassa, jollei toista tunne? Ja tuntemukset liian suuria "ristiriitainen tilanne mielessä lukitsee tunteen tuntea liontevasti"?

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Odotukset liian suuria tuntematonta kohtaan? Pelkoa, et jos satuttaakin tällä kaikella vain itseään? Erehtymisen vaara aina olemassa, jollei toista tunne? Ja tuntemukset liian suuria "ristiriitainen tilanne mielessä lukitsee tunteen tuntea liontevasti"?

Herranjestas että nämä itsellesi esitetyt kysymyspatteristot on noloja, apäijä

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Herranjestas että nämä itsellesi esitetyt kysymyspatteristot on noloja, apäijä

Ymmärrän sinuakin, en ole väärin ymmärtäjä niin kuin sinä.

• Anonyymi00002

Pyydä minun nuneroa ja tavataan rauhassa kahdestaan.

• Anonyymi00011

Ennemmin lehmät lentää kuin naisena pyydän miehen numeroa. 😂 En tosin ole ap, saattaahan hän olla epätoivoinen.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ennemmin lehmät lentää kuin naisena pyydän miehen numeroa. 😂 En tosin ole ap, saattaahan hän olla epätoivoinen.

Sitten et ikinä saa mitä haluaisit naisena, joudut tyytymään b, tai c vaihtoehtoihin. Pidä tuo asenne.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Sitten et ikinä saa mitä haluaisit naisena, joudut tyytymään b, tai c vaihtoehtoihin. Pidä tuo asenne.

Ei kun päinvastoin saan mitä haluan, kun siirrän katseeni toisaalle. En nimittäin halua enkä tarvitse miestä, joka ei halua ottaa aktiivista roolia ja joka yrittää manipuloida naisen tekemään sen, mitä mies itse haluaisi tehdä.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Ei kun päinvastoin saan mitä haluan, kun siirrän katseeni toisaalle. En nimittäin halua enkä tarvitse miestä, joka ei halua ottaa aktiivista roolia ja joka yrittää manipuloida naisen tekemään sen, mitä mies itse haluaisi tehdä.

Kuten olet huomannut. En ole niin p*llun perässä, että lähtisin sen takia juoksemaan sun perässä tai vonkaamaan. N*ssin kaikkia halukkaita naisia.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Kuten olet huomannut. En ole niin p*llun perässä, että lähtisin sen takia juoksemaan sun perässä tai vonkaamaan. N*ssin kaikkia halukkaita naisia.

Onneksi ei tunneta, huh.

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Lukijat hoi- kuinka antoisina koette nämä aloittajaäijän sentimentaaliset feikkivuoropuhelut? T naiselta

• Anonyymi00003

Ei onneks nähdä koskaan

• Anonyymi00004

Ok, samanlaista ongelmaa ei ole ollut.

• Anonyymi00005

ei kiinnosta

• Anonyymi00006

Tee niinkuin Mr. Bean. Kun menee lukkoon, ottaa avaimen taskusta ja avaa lukon.

• Anonyymi00007

Niin minäkin menen. Hänellä on vain niin voimakas vaikutus, en pysty mihinkään kun hän on lähellä.

• Anonyymi00008

Tykkää susta varmasti.

• Anonyymi00012

Siinä sinulle tutustumisrepliikki, menet hänen eteen ja sanot: ”En pysty mihinkään!”; ja saat häneltä halauksen.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Siinä sinulle tutustumisrepliikki, menet hänen eteen ja sanot: ”En pysty mihinkään!”; ja saat häneltä halauksen.

En usko että hän halaisi minua... Varmaan katsois kuin hullua.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

En usko että hän halaisi minua... Varmaan katsois kuin hullua.

Korkeintaan jos olisi samaa sukupuolta.

• Anonyymi00009

Oisko et pelkäät et koko elämä voi muuttuu sen jälkeen kun sanot moi.

• Anonyymi00019

Niin pelkäänkin.

• Anonyymi00013

Koska tunteet.

• Anonyymi00014

Luultavasti et tiedä kuinka tekisit aloitteen

• Anonyymi00021

Sinulla on jotain ainutlaatuista, kun on noin voimakas tunne.

• Anonyymi00023
      UUSI

Ehkä kyse on tukahdutetuista tunteista.

• Anonyymi00024
      UUSI

Hänessä on karismaa.

• Anonyymi00025
      UUSI

Syksyllä vaihtuu työpaikka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1742
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      913
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      745
    4. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      107
      734
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      207
      664
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      628
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      51
      585
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      562
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      19
      558
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      546
    Aihe