Miksiii...
Vastaukset 28
- Anonyymi00001
Joillakin ihmisillä on vaan niin voimakas vaikutus!!
- Anonyymi00010
Odotukset liian suuria tuntematonta kohtaan? Pelkoa, et jos satuttaakin tällä kaikella vain itseään? Erehtymisen vaara aina olemassa, jollei toista tunne? Ja tuntemukset liian suuria "ristiriitainen tilanne mielessä lukitsee tunteen tuntea liontevasti"?
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Odotukset liian suuria tuntematonta kohtaan? Pelkoa, et jos satuttaakin tällä kaikella vain itseään? Erehtymisen vaara aina olemassa, jollei toista tunne? Ja tuntemukset liian suuria "ristiriitainen tilanne mielessä lukitsee tunteen tuntea liontevasti"?
Herranjestas että nämä itsellesi esitetyt kysymyspatteristot on noloja, apäijä
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Herranjestas että nämä itsellesi esitetyt kysymyspatteristot on noloja, apäijä
Ymmärrän sinuakin, en ole väärin ymmärtäjä niin kuin sinä.
- Anonyymi00002
Pyydä minun nuneroa ja tavataan rauhassa kahdestaan.
- Anonyymi00011
Ennemmin lehmät lentää kuin naisena pyydän miehen numeroa. 😂 En tosin ole ap, saattaahan hän olla epätoivoinen.
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ennemmin lehmät lentää kuin naisena pyydän miehen numeroa. 😂 En tosin ole ap, saattaahan hän olla epätoivoinen.
Sitten et ikinä saa mitä haluaisit naisena, joudut tyytymään b, tai c vaihtoehtoihin. Pidä tuo asenne.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Sitten et ikinä saa mitä haluaisit naisena, joudut tyytymään b, tai c vaihtoehtoihin. Pidä tuo asenne.
Ei kun päinvastoin saan mitä haluan, kun siirrän katseeni toisaalle. En nimittäin halua enkä tarvitse miestä, joka ei halua ottaa aktiivista roolia ja joka yrittää manipuloida naisen tekemään sen, mitä mies itse haluaisi tehdä.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei kun päinvastoin saan mitä haluan, kun siirrän katseeni toisaalle. En nimittäin halua enkä tarvitse miestä, joka ei halua ottaa aktiivista roolia ja joka yrittää manipuloida naisen tekemään sen, mitä mies itse haluaisi tehdä.
Kuten olet huomannut. En ole niin p*llun perässä, että lähtisin sen takia juoksemaan sun perässä tai vonkaamaan. N*ssin kaikkia halukkaita naisia.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kuten olet huomannut. En ole niin p*llun perässä, että lähtisin sen takia juoksemaan sun perässä tai vonkaamaan. N*ssin kaikkia halukkaita naisia.
Onneksi ei tunneta, huh.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Lukijat hoi- kuinka antoisina koette nämä aloittajaäijän sentimentaaliset feikkivuoropuhelut? T naiselta
- Anonyymi00003
Ei onneks nähdä koskaan
- Anonyymi00004
Ok, samanlaista ongelmaa ei ole ollut.
- Anonyymi00005
ei kiinnosta
- Anonyymi00006
Tee niinkuin Mr. Bean. Kun menee lukkoon, ottaa avaimen taskusta ja avaa lukon.
- Anonyymi00007
Niin minäkin menen. Hänellä on vain niin voimakas vaikutus, en pysty mihinkään kun hän on lähellä.
- Anonyymi00008
Tykkää susta varmasti.
- Anonyymi00012
Siinä sinulle tutustumisrepliikki, menet hänen eteen ja sanot: ”En pysty mihinkään!”; ja saat häneltä halauksen.
- Anonyymi00020
Anonyymi00012 kirjoitti:
Siinä sinulle tutustumisrepliikki, menet hänen eteen ja sanot: ”En pysty mihinkään!”; ja saat häneltä halauksen.
En usko että hän halaisi minua... Varmaan katsois kuin hullua.
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
En usko että hän halaisi minua... Varmaan katsois kuin hullua.
Korkeintaan jos olisi samaa sukupuolta.
- Anonyymi00009
Oisko et pelkäät et koko elämä voi muuttuu sen jälkeen kun sanot moi.
- Anonyymi00019
Niin pelkäänkin.
- Anonyymi00013
Koska tunteet.
- Anonyymi00014
Luultavasti et tiedä kuinka tekisit aloitteen
- Anonyymi00021
Sinulla on jotain ainutlaatuista, kun on noin voimakas tunne.
- Anonyymi00023UUSI
Ehkä kyse on tukahdutetuista tunteista.
- Anonyymi00024UUSI
Hänessä on karismaa.
- Anonyymi00025UUSI
Syksyllä vaihtuu työpaikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791742
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo107734Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207664- 133628
- 51585
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä19558- 37546