Ettemme enää kohtaa
Vastaukset 8
- Anonyymi00001UUSI
Kuka mitä häh!
- Anonyymi00002UUSI
Toivon ettei kohdattaisi. Tänään viimeistään huomasin miten sairas ja paha sinä olet.
- Anonyymi00004UUSI
Missä ja miksi niin koit?
- Anonyymi00003UUSI
Kyllä tavataan, varmasti
- Anonyymi00005UUSI
Toive olisi ettei kohdattaisi oikeassa elämässä eikä edes täällä, vaikka käyn täällä vain silloin tällöin. sinä taas taidat asua täällä? Missä sinun oikea elämäsi oikein on kun ehdit luuhata täällä aamusta yöhön?
- Anonyymi00006UUSI
Minä olen aika olematon henkisesti. Semmoinen hiljainen työmyyrä. En tiedä kohtaanko kaivattuani koskaan sopivassa paikassa sopivaan aikaan. Enkä kyllä tiedä miten voisin vakuuttaa hänet siitä, että olisin kohtalainen aviomies. Mieheltä.
- Anonyymi00007UUSI
Kiitos tiedosta. Se on ihan ok.
- Anonyymi00008UUSI
Olen ehkä hiljainen työmyyrä, mutta en koskaan palvo ketään maan päällä olevaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3661378- 58864
- 83860
- 115844
- 51710
- 94691
- 45671
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.48566En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.54553Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku108503