En pysty keskittymään pidemmäksi aikaa muuhun, olen levoton, mitä olet tehnyt minulle? Eräs nainen.
Vastaukset 6
- Anonyymi00001UUSI
En mitään
- Anonyymi00002UUSI
Voisitko sitten ottaa yhteyttä minuun? Haluaisin jo tavata sinut. Voidaan puhua hänestä niin kuin ehdotin.
- Anonyymi00003UUSI
Samat ajatukset täällä. Hän hiipiii aina varkain ajatuksiini ❤️
- Anonyymi00004UUSI
Tuskin oli minulle. Kukaan koskaan ikinä ole sanonut minulle mitään.
- Anonyymi00005UUSI
Sori jos on minun syy. Sama ongelma täällä naisen suhteen. Tähän mennessä olisi pitänyt jo saada tunteet tukahdutettua, mutta vielä näyttää olevan paljon matkaa. Sitä en hänelle kyllä enää kerro.
- Anonyymi00006UUSI
Olet joskus kertonut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3661388- 58874
- 83870
- 115854
- 51720
- 94691
- 45681
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.48566En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.54553Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku108513