On seksiaddiktio. Ei näe negatiivisena koska on muuten masentunut. Ongelma on se että on pettänyt lukemattomia eikä pidä kumppania käytöksensä takia. Vaikea auttaa. On tuo ehkä sairaudentunnottomuutta.
Vastaukset 36
- Anonyymi00001UUSI
Aika paha olo täytyy olla että seksi on ainut asia mikä tuo iloa.
- Anonyymi00002UUSI
olen ollut pienestä saakka kova vemputtamaan
- Anonyymi00003UUSI
toki en enään
- Anonyymi00004UUSI
Addiktio on addiktio.
- Anonyymi00005UUSI
Hän tarvitsee apua.
- Anonyymi00006UUSI
Jos ei koe pahana mutta se tuhoaa elämää niin ei halua parantua.
- Anonyymi00007UUSI
Kaverin puolesta kyselet? 😒
- Anonyymi00008UUSI
Sepä jännä. Yks tuttuni mietti et ostais mankelin. Mulla käytämättömänä varastossa. Niin pitäisköhän se antaa sille.
- Anonyymi00009UUSI
Eikö voisi olla silloin ns. vapaassa suhteessa? Silloin ei petä, jos muut seksikumppanit on sallittuja?
- Anonyymi00010UUSI
Enpä tiedä mikä on polyamorian ja seksiaddiktion ero.
- Anonyymi00012UUSI
käteen vetäminen vtusti kivempaa(oli)
- Anonyymi00014UUSI
Se onkin kysymys onko oikeasti vai onko addikti.
- Anonyymi00011UUSI
Addiktio on aina tapa paeta jotain.
- Anonyymi00013UUSI
Kuinka hän on ketään pettänyt jos ei kerran pidä edes kumppania sen takia
- Anonyymi00015UUSI
Ihmiset ei luota. Vihaisia eksiä.
- Anonyymi00016UUSI
Aina kun tiedetään toisten asiat paremmin kuin he itse tietävät ja omia tulkintoja esitetään faktoina pitkin julkisia kanavia on se vähintääkin epäilyttävää. Mikä motiivisi on?
- Anonyymi00018UUSI
Halusin avautua. Ei alussa lue mies tai nainen.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kukaan mies ei tuollaista aloitusta kirjoita.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kukaan mies ei tuollaista aloitusta kirjoita.
Tarkoitan häntä.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei ole normaalia käytöstä levitellä keksittyjä asioita toisista tällaisille palstoille.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ei ole normaalia käytöstä levitellä keksittyjä asioita toisista tällaisille palstoille.
Miksi luulet että keksitty juttu?
- Anonyymi00017UUSI
Etsii jonkun kaltaisensa kumppanikseen vastakkaisesta sukupuolesta. Seksuaalinen aktiivisuus on yksilöllistä, ei välttämättä addiktio vaikka olisikin keskimääräistä korkeampi.
- Anonyymi00022UUSI
Ehkä hän on hukassa? Pakenee oloaan miten vaan?
- Anonyymi00024UUSI
Sitä kovemmin mitä korkeempi
- Anonyymi00025UUSI
Jotta turha toisten addiktioista hetkahtaa kunhan ne ei ole laittomasti tehty/toteutettu/seurattu
- Anonyymi00026UUSI
Lupa on oltava aina
- Anonyymi00027UUSI
Addiktio on oikeasti haitallinen asia.
- Anonyymi00028UUSI
Olen tavannut tällaisen naisen.
Valitettavasti.- Anonyymi00029UUSI
kai ymmärrät että sinun puheesi ympäri kyliä pilasivat minut totaalisesti. tämän takia en uskalla päästää omien lasteni elämään ketään miestä. olet pelle
- Anonyymi00030UUSI
en voisi ikinä tuoda lapsiani sulle hoitoon enkä mutsille
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
en voisi ikinä tuoda lapsiani sulle hoitoon enkä mutsille
En usko, että susta on kyse. En ole hoitanut kenenkään lapsia, mutta voi se olla sun kaveri. Yleensä samanlaiset tyypit viihtyy yhdessä.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
En usko, että susta on kyse. En ole hoitanut kenenkään lapsia, mutta voi se olla sun kaveri. Yleensä samanlaiset tyypit viihtyy yhdessä.
juu mä en luota kehenkään mut haluttiin pskoa ja sen takia olen vain ilkeä ja estynyt tuholainen nyt
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
juu mä en luota kehenkään mut haluttiin pskoa ja sen takia olen vain ilkeä ja estynyt tuholainen nyt
Koita päästää siitä vihasta irti äläkä kylvä sitä ympäriinsä. En minäkään ole vihainen vaikka olen satutettu ja rikkinäinen mies. Huomenna on taas parempi päivä. Antaa hullujen olla omissa oloissaan. Keskity lapsiin ja kasvata heistä kunnollisia.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Koita päästää siitä vihasta irti äläkä kylvä sitä ympäriinsä. En minäkään ole vihainen vaikka olen satutettu ja rikkinäinen mies. Huomenna on taas parempi päivä. Antaa hullujen olla omissa oloissaan. Keskity lapsiin ja kasvata heistä kunnollisia.
maailma on vaan hyvin synkkä paikka.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
maailma on vaan hyvin synkkä paikka.
Täynnä synkkiä ihmisiä. Tiedän. Synkät ihmiset keräävät ympärilleen lisää synkkiä ihmisiä.
Aika muuttaa siis elämää posiitivisempaan suuntaan. Näin minäkin teen. Joten voimia sulle. Uskon, että tuut elämään vielä hyvän elämän kunhan et ole katkera ihmisille tai asioille joihin et voi vaikuttaa. - Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Täynnä synkkiä ihmisiä. Tiedän. Synkät ihmiset keräävät ympärilleen lisää synkkiä ihmisiä.
Aika muuttaa siis elämää posiitivisempaan suuntaan. Näin minäkin teen. Joten voimia sulle. Uskon, että tuut elämään vielä hyvän elämän kunhan et ole katkera ihmisille tai asioille joihin et voi vaikuttaa.niin tulee varmaan suunnan vaihdos että pääsevät lapset jaksavampaan paikkaan asumaan vähemmän traumatisoitunut ihminen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3671405- 63916
- 83880
- 116875
- 61810
- 94701
- 45681
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.56584Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.49579Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku112534