Ollaan vuosia kirjoiteltu ja yhtäkkiä vaan lopetat, etkä voi edes vastata, että mikä sulle tuli.
Vastaukset 39
- Anonyymi00001
sun lukuisat naiset useat tarinat ja luurit ja työnkuvat olet mulle nolla vtun kuralätäkössä uitettu saastanen persrätti
- Anonyymi00003
Olen nainen. Aloittaja
- Anonyymi00011
Mene keskenkasvuinen nukkumaan kun et parempaan pysty
sivusta - Anonyymi00013
Koetko roskasakille näytöksiä pitävä aapeeäijä, että sinulla on arjessasi tätä kaikkea mitä luettelet kun kirjoittelet itsellesi?
- Anonyymi00014
Aloittaja ei ole nainen, eikä varsinkaan sinun banaalin infernaalisen pakkomielteen kohde
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
sivustaNin hyvinvoivalta ja järkevältä ihmiseltä vaikuttaa. Sitä se vuosikausien kirjoittelu apäijän stooria lainatakseni teettää
- Anonyymi00020
Anonyymi00015 kirjoitti:
Nin hyvinvoivalta ja järkevältä ihmiseltä vaikuttaa. Sitä se vuosikausien kirjoittelu apäijän stooria lainatakseni teettää
Eli tämä on joko luulosairas mies tai demonisen katkera nainen joka tälle aloittajalle tietyksi naiseksi kuvitellen avautuu
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Eli tämä on joko luulosairas mies tai demonisen katkera nainen joka tälle aloittajalle tietyksi naiseksi kuvitellen avautuu
Veikkaan guben sisällön perusteella punkeroa lehmää
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Veikkaan guben sisällön perusteella punkeroa lehmää
Tuleeko tästä kommentista ri ri rikosilmoitus
- Anonyymi00026
Anonyymi00011 kirjoitti:
sivustaSe saattaa olla tuolle ali-ihmiselle, joka on kirjoituksista ja kirjoittelusta mielipuolisen kateellinen olla osastojakso ajankohtainen väkisinkin vaikka sillä M1llä, mitä täällä huutelee ja toitottaa
- Anonyymi00002
Kyllä minä A vain tiedän, että olet käynyt täällä jo vuosikaudet. Aloittaja
- Anonyymi00016
Muista aloittajaäijä pistää näille masentaville kersoille muuan konsonanttikin
- Anonyymi00023
Anonyymi00016 kirjoitti:
Muista aloittajaäijä pistää näille masentaville kersoille muuan konsonanttikin
Vaikka se J mikä triggeröi elämänhallinnan menettäneitä haihattelijoita
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Vaikka se J mikä triggeröi elämänhallinnan menettäneitä haihattelijoita
Monelta laidalta monen monen vuoden takaa
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Monelta laidalta monen monen vuoden takaa
Miksi juuri tämä nimikirjain- riittääkö syyksi äijän ahkera ja usein ristiriitainen kirjoittelu? Sattuu sitä tuksahtamista vissiin ns paremmissakin piireissä
- Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Miksi juuri tämä nimikirjain- riittääkö syyksi äijän ahkera ja usein ristiriitainen kirjoittelu? Sattuu sitä tuksahtamista vissiin ns paremmissakin piireissä
Ma ma maailmaa ymmärtävät maailman ymmärtäjät
- Anonyymi00030
Anonyymi00027 kirjoitti:
Ma ma maailmaa ymmärtävät maailman ymmärtäjät
Taas sama ratkeaston draama odottaa ensi kuussa. Elämä on valintoja
- Anonyymi00040
Anonyymi00030 kirjoitti:
Taas sama ratkeaston draama odottaa ensi kuussa. Elämä on valintoja
Ratkeamaton* sellaista se on kun yksi läskitiinu pyörittää koko ”pajaa” hetken aikaa ei voi lakaista
- Anonyymi00004
Itse et varmasti omasta mielestäsi tee koskaan mitään väärää. Aloittaja
- Anonyymi00006
Olet kylmä ja sairas mies.
Aloittaja- Anonyymi00019
Kun kirjoittelet itsellesi todellisuudesta vieraantuneiden hiippareiden iloksi tai suruksi, niin usein korostuu se, että haluat nähdä itsesi kylmänä ja tunteettomana. Se on ristiriidassa niiden niinikään naisena esiintyen kirjoitettujen ylimakeiden kliseerimpsujen kanssa. T naiselta
- Anonyymi00007
Ei kukaan voi olla noin kylmä. Aloittaja
- Anonyymi00008
Epärehellinen p*ska. Ei kukaan normaali toimi noin. Aloittaja
- Anonyymi00009
Ihme tunteeton robotti. Aloittaja
- Anonyymi00018
Sellainenkin sinä itsellesi kirjoitteleva äijä haluaisit olla siis? Rivien välien lukeminen- ei joka ex-pussihousun hommaa
- Anonyymi00010
Ei tämä jää tähän. Et voi vuosia härnätä ja sitten ghostata kylmästi. Aloittaja
- Anonyymi00012
Lääkkeet?
- Anonyymi00017
Aika alikehittynyttä ja ehkä jo hieman lannistunutta alkaa olla tämä koketeeraaminen aloittajaäijän vastaväittäjänä hyvin epäselvien ja epämääräisten aiheiden suhteen. T naiselta
- Anonyymi00042
Anonyymi00017 kirjoitti:
Aika alikehittynyttä ja ehkä jo hieman lannistunutta alkaa olla tämä koketeeraaminen aloittajaäijän vastaväittäjänä hyvin epäselvien ja epämääräisten aiheiden suhteen. T naiselta
Otat niin voimakkaasti t aina kantaa nimenomaan näihin vastauksiin että taidat itse olla ap palstagubbe.
- Anonyymi00028
Joku vastasu väitteesi on väörä
- Anonyymi00029
Kaheli
- Anonyymi00034
Muista jankuttaa guben aloitukseen se vaikuttaa olennaisesti todellisuuteen. T
- Anonyymi00031
Sunä lunttu
- Anonyymi00032
Homo
- Anonyymi00033
Huora tai homo
- Anonyymi00035
Täältä caataus kounsyömä Korppu
- Anonyymi00037
Nultä nyt tuntuu arvuuttajahoro?
- Anonyymi00041
Oot poitsu hyvissä taas
- Anonyymi00039
Vaikka kuin käy ei tunnista ; /
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1511251Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1191048Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset215798En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.59771- 64742
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä26729- 136705
- 45641
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss58564