Kenelle tiedät tai arvelet kaivattusi

Anonyymi-ap

Kertoneen ihastuksestaan/ sinun ihastuksestasi?

60

738

Vastaukset 60

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei kiinnosta.

• Anonyymi00002

Isälleen yleensä isä tyttärelle on tärkeämpi kuin äiti

• Anonyymi00032

Hyi helevetti gubbe🙄

• Anonyymi00056
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Hyi helevetti gubbe🙄

😂

• Anonyymi00004

En usko, että on kertonut kenellekään. En ole minäkään.

• Anonyymi00005

Eiköhän ne hänen lähimmät tiedä, kenen kanssa on tai kehen ihastunut. Ei kuulu minulle millään tavalla. Veikkaan, että noin olisi.

• Anonyymi00006

Yhdelle avuliaalle naiselle.

• Anonyymi00009

Vai olisiko "avuliaalle"

• Anonyymi00012

Ei välttämättä ole kertonut mitään, mutta "avulias" ja asioita huomannut nainen sählää ja kyselee välissä, aiheuttaa väärinkäsityksiä puolin ja toisin. Tai näitä on kaksi. Toinen "avulias" on toisessa päässä, se, jolle mies on avautunut.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ei välttämättä ole kertonut mitään, mutta "avulias" ja asioita huomannut nainen sählää ja kyselee välissä, aiheuttaa väärinkäsityksiä puolin ja toisin. Tai näitä on kaksi. Toinen "avulias" on toisessa päässä, se, jolle mies on avautunut.

Ei se ihastustaan saa.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Tässä tapauksessa on kertonut.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Vai olisiko "avuliaalle"

”Avuliaalle” psykopaatille.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Ei nyt sentään mun tapauksessa. Mukava ihminen, mutta liian "avulias".

• Anonyymi00033
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Täällä tämä itse antisosiaalisia piirteitä omaava pakkomielteinen taas viritellyt aina vaan kauemmas karkaavaa mopoa

• Anonyymi00034
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Erittäin vaikuttavia palstasetä nämä jännittävät kertomuksesi mitkä alkaa ikäänkuin keskeltä ei mitään

• Anonyymi00035
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ei se ihastustaan saa.

Miten tämä guben tarinallisuus nivoutuu sinun pakkoajatuksiin, kersan tasolle tasaantunut?

• Anonyymi00007

Liekkö vaimolleen kertonut että kuolaa toista naista.

• Anonyymi00008

Ei välttämättä kenellekään. Jotkut tulee väliin pyytämättä. Ei kai siinä.

• Anonyymi00010

Siskonsa näytti siltä että tiesi mutta luulen että oli sen ihan itse huomannu/tajunnut, ei sitä ollut kukaan kertonut (vielä tuolloin)

• Anonyymi00011

Aikanaan varmaan aika monelle, mutta se ei haittaa.

• Anonyymi00014

Luulen että hänen bestis tietää ja ehkä isänsä. Yrittää peitellä ihastustaan mutta ei kovin onnistuneesti. Yleensä bestis on auttamassa kun nähdään siellä. Ihanalle pusu poskelle. 😘

• Anonyymi00015

Mies on kertonut "parhaalle ystävälleen" heti alusta alkaen. Tämä nainen on kertonut omille parhaille ystävilleen. Jne.
      Mies on kertonut ilmeisesti myös joillekin mieskavereilleen oman näkemyksensä minusta ja mitä haluan, millainen olen.
      Kaikki tämä avautuminen on vaikuttanut siihen, että välttelen paikkoja tai tapahtumia, työympäristöjä, joissa on ihmisiä, joista minusta "totuuksia" kuulleet voisivat olla. Aina en onnistu ja joudun pakenemaan paikalta tai käyttäytymään oudosti.
      Itse olen kertonut lyhyesti tapahtumasta, joka johti tähän yhdelle ihmiselle eli terapeutille. Odotan kauhulla, koska joku hyvä ystäväni alkaa kysellä minulta juoruista.

• Anonyymi00017

Ehkä hän on kertonut siskolleen, on hyvin vaikea pitää sisällään asiaa joka tuottaa niin paljon hyvää mieltä ja tekee levottomaksi. Itse kertoisin läheisilleni, pelikavereilleni, kirjoittaisin linkkuveitselläni hänen nimensä omani viereen sataman isoimman laivan kylkeen ja valkoiseen laituritolppaan, läheisen sillan kaiteeseen sekä ostoskeskuksen seinään ja karkkikaupan vaaleanpunaiseen mainoskylttiin. Salaisuuksien pitäminen itsellään kuluttaa henkistä energiaa, aiheuttaa stressiä ja voi pahimmillaan heikentää yleistä hyvinvointia sekä työkykyä.

• Anonyymi00018

• Anonyymi00019

Siskonsa tietää.

• Anonyymi00020

Koska olen varattu, en kerro ihastuksistani kenellekään, ettei pelkästä tunteestani koidu harmia kellekään. Oletin että kaivattuni varattuna toimisi samoin, mutta eipä sitten toiminut.

• Anonyymi00053

🫂🫂🩵🩵

• Anonyymi00021

Ehkä yhdelle perheenjäsenelleen, koska hän oli mun kaveriehdotuksissa vaikka siihen ei ole mitään syytä.

• Anonyymi00025

Ei nuo kaveriehdotukset mene noin. Teillä voi olla perheenjäsenen kanssa yhteisiä kavereita, samoja mielenkiinnon kohteita, ryhmiä ym.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Ei nuo kaveriehdotukset mene noin. Teillä voi olla perheenjäsenen kanssa yhteisiä kavereita, samoja mielenkiinnon kohteita, ryhmiä ym.

No ei meillä kyllä ole.

• Anonyymi00059
        Anonyymi00031 kirjoitti:

No ei meillä kyllä ole.

Ei edes se kaivattu yhteisenä kaverina?

• Anonyymi00060

Kaveriehdotuksena voi olla myös silloin, jos sinä olet katsonut hänen profiiliaan useasti.

• Anonyymi00022

Satusedän seikkailut jatkuvat jälleen

• Anonyymi00026

Kaikille muille paitsi minulle.

• Anonyymi00027

Ei kenellekkään, olemme aikuisia.

• Anonyymi00030

Juuri näin.

• Anonyymi00036

Jaa'a taisin laittaa viestin heidän yhteiselle tilille joka oli miehen nimissä .En voinut tuota tietää.Yhteinen tili koko lapsuuden perheen kanssa epäilen.
      Viestin luki ensin joku näistä perheenjäsenistä eikä heti kertonut minun laittaneen.Tosi väärin teki!

• Anonyymi00037

Epäilys että kertoi nauraen kaikille tutuillensa ympäri nettiä tietenkin, että pääsivät porukalla sitten ilkkumaan.
      Opinpahan että ei kannata mistään kertoa mikä voidaan kääntää mua vastaan.
      Se siitä.

• Anonyymi00047

Lapsellinen mies.

• Anonyymi00038
      • Anonyymi00041

Olis tähän kommentoitavaa, mutta annan jo asian olla. Hän menee jo eteenpäin. Toivottavasti sai hyviä ja oikeita neuvoja, vaikka ne ei siltä itselle näyttäneet.

• Anonyymi00039

Tiedän että hän on kertonut työkaverille joka on kertonut ainakin parille työkaverille.

Itse olen kertonut lapseni isälle olevani ihastunut. En nimillä kuitenkaan. Ja yhdelle kaverille joskus aikoja sitten, olisiko syksyllä, mutta hän tuskin muistaa edes asiaa.

• Anonyymi00040

Reagoidaan nyt sitten kun täällä eräs niin selvästi reaktiota yrittää: Miten hän voisi tietää, puhumattakaan kavereista? Anna yksi uskottava selitys.

• Anonyymi00044

Kuin myös!

• Anonyymi00045
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Kuin myös!

Uskottavaa selitystä ei ole ja siksi onkin todennäköisempää että tämä on jotain sinun yritystä.

• Anonyymi00042

tuskin kukaan huutelee ihastustaan mun kaltaiseen sairaaseen yksilöön :).

• Anonyymi00043

en oo esittely kelpoinen nainen :) olen se kaikista pahin noissa asioissa :) ihan siis kriminaali :) ajakaa yli odotan!

• Anonyymi00046

En ole arvellut mitään, koska en ole kaivannut ketään enää sen jälkeen kun aikoinaan erosin!

• Anonyymi00048

Äidilleen ainakin mahdollisesti.

• Anonyymi00049

Poistit vastaukseni. Että reagoidaan nyt sitten kun sitä kerjäät. Miten hän voisi tietää, puhumattakaan ystävistä? Anna yksi uskottava selitys. Vastasit tähän ja minä vastasin. Miksi näkyy vain yksi poisto?

• Anonyymi00050

Mitä täällä tapahtuu

• Anonyymi00051

Äidilleen varmaankin ja muutamalle ystävälleen jotka pettivät hänet ja juoruilivat eteenpäin. Hänen entinen esimiehensä on kiusaaja vailla vertaa . Narsisti juuri sanan oikeassa merkityksessä sairas nainen joka ei voi myöntää tappiotaan. Olette pelinne pelanneet ja hävinneet valitettavasti. Saldo on teillä tyhjä ja vain ikuinen katkeruus ja vitutus jää jäljelle. Hyvää kesänjatkoa ja onnea uuteen huijaukseen

• Anonyymi00052
    • Anonyymi00054

Mies varmaan naureskeli bestikselleen.

• Anonyymi00055
    • Anonyymi00057

Kultaseni... elämä jatkuu ja viimeiset naurut jaamme me kiusaajillemme . Teimme ja saavutimme sen mitä halusimme... Kanat pissii ja rakkikoirat haukkuu taivaan tuulin mitään päämäärää... Peli on meillä

• Anonyymi00058

Ehkä kertonut pahasta ihastuksestani ystävilleen, mutta se ei haittaa minua. Luotan häneen täysin.

• Anonyymi00061

En kellekään, toistaiseksi 😌Kuten en omasta ihastumisestakaan.
        Nainen

• Anonyymi00062
        Anonyymi00061 kirjoitti:

En kellekään, toistaiseksi 😌Kuten en omasta ihastumisestakaan.
        Nainen

Hän ei ole kyllä kertonut minullekaan, kun muuten ei olisi mitään syytä olla täällä. Onnea sinulle ihastuksen kanssa.

• Anonyymi00064

Varmaan tuli palstalle naureskelemaan.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      138
      1510
    2. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      148
      1081
    3. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      69
      936
    4. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      267
      757
    5. 68
      733
    6. PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE

...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.
      Pyhäjärvi
      56
      723
    7. Rakastan sinua mies

Siksi haluankin vain sinun kanssa sitä.
      Ikävä
      37
      619
    8. Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"

Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi
      Tanssii tähtien kanssa
      7
      571
    9. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      33
      561
    10. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      59
      548
    Aihe