Itsesi täydellisesti kaivattusi rinnalla
Vastaukset 22
- Anonyymi00001
Täydelliseksi
- Anonyymi00002
Jostain syystä luotin tiettyyn pisteeseen asti 100 prosenttisesti heti.
- Anonyymi00003
Olisinko? Ei vaan tunsin. Kuin kotona olis ollu tai kuin kotiin tullu.
- Anonyymi00004
Miksi niin tunsit
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi niin tunsit
Hän tuntui jo heti niin tutulta, läheiseltä. Jopa jo vähää aiemmin ennenkuin edes otti yhteyttä. Tunsin vain, että nyt on jotain tapahtumassa. Ja tapahtui.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Hän tuntui jo heti niin tutulta, läheiseltä. Jopa jo vähää aiemmin ennenkuin edes otti yhteyttä. Tunsin vain, että nyt on jotain tapahtumassa. Ja tapahtui.
Mitä tapahtui
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mitä tapahtui
Löysi jonkun muun.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Löysi jonkun muun.
Millaisen löysi sitten?
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Millaisen löysi sitten?
Minua paremman tietysti. Ei hän muuten olisi lähtenyt.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Minua paremman tietysti. Ei hän muuten olisi lähtenyt.
Mikä siihen johti että lähti?
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mistä minä tiedän. Kysy häneltä.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Rakastunut johonkin nuorempaan, jota ei varmaan koskaan saa. Ei voi olla yhdessä jos ei rakasta.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Rakastunut johonkin nuorempaan, jota ei varmaan koskaan saa. Ei voi olla yhdessä jos ei rakasta.
Ai vastasit ikään kuin mun puolesta.
- Anonyymi00006
En. Olin liian pitkä sille .
Minun vaatimuksissani
Mies on naista pidenpimpi.
Ja olen käytännössä nuorena testannut
asian . Seksi ei toimi lyhyempi en eikä
Edes samanmitaisten kanssa käytänössä
Harmittaa kun erään luonne olis ollu just. Hyvä
Tultiin toimeen hyvin .
Mutta käytännön kokemus seksissä ajaa ohi
Anteeksi.
Pitkä nainen- Anonyymi00011
se on oikeesti pskaa kun oot miehenkaa saman mittanen se ei jotenkin vaan toimi sivusta lalli
- Anonyymi00013
Täydellisesti vai täydelliseksi? Vastaan kumpaankin en, mutta ainakin hauskaa, tukevaa ja kasvavaa luulisin.
- Anonyymi00017
Tyyppiesimerkki ulkoistetusta minäkuvasta.
Minä tai kaipaamani emme ole sellaisen orjia. - Anonyymi00018
En. Olisin joutunut jatkuvan kritisoinin kohteeksi ja luultavasti saanut jatkuvasti kuulla kuinka en riitä.
- Anonyymi00019
Mikään mahti maailmassa ei saisi minua tuntemaan oloni täydelliseksi, koska sellainen ihmiskäsitys ei mahdu maailmankuvaani.
- Anonyymi00020
Kyllä olisin tuntenut itseni täydelliseksi. Nyt on levoton olo, enkä nauti mistään enkä osaa keskittyä mihinkään, koska odotan vain sitä, että saisin olla hänen kanssaan. Jos saisin olla hänen rinnallaan, odottaminen loppuisi enkä olisi enää mitään vailla.
- Anonyymi00021
en todellakaan. olen aina ollut yksinäinen susi. moni luulee että olen supliikki ja hassuttelija elämä tuntuu kevyeltä totuus on karu.
- Anonyymi00022
En. Hän on ollut peili epävarmuudelleni ja asioille joita toivon elämääni mutta joita minulla ei vielä ole.
Mutta hänen vieressä tunnen olon aika onnelliseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411324
- 731223
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun105986Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka50925- 78822
- 45791
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la40788- 67663
- 113634
- 70567