Ja joutuu työntää tyrkkyjä rumii joskus pois ihan pilvin pimein
Vastaukset 22
- Anonyymi00001UUSI
Niin varmaan. En usko.
- Anonyymi00003UUSI
Tääpä ei ole uskon vaan tiedon asia
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tääpä ei ole uskon vaan tiedon asia
Sitä ei katkera miesvihaaja tahdo uskoa että olen ihana ja haluttu mies.
- Anonyymi00002UUSI
Trolli
- Anonyymi00004UUSI
Joo tämä on se sama trolli kun naista esittää. Joku päivä pääset päättelyssä ehkä sinne asti
- Anonyymi00006UUSI
Minusta tuntuu että sinulla on ainakin pakkomielle ja trauma. Tosin, onhan sekin jotain.
- Anonyymi00009UUSI
Ethän nyt vain mun kuvittele olevan tuollaisen aloituksen takana? Pakkomiellettä ei oo mihinkään, ja tuskin traumaakaan. Mutta ihan hyvä kuutenkin kun analysoit.
M>N - Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ethän nyt vain mun kuvittele olevan tuollaisen aloituksen takana? Pakkomiellettä ei oo mihinkään, ja tuskin traumaakaan. Mutta ihan hyvä kuutenkin kun analysoit.
M>NAloituksen perusteella analysoin ainoastaan sen, joka kehuu itseään oikeasti täydelliseksi, on siitä tosi kaukana, varmaankin se on yhden ihmisen, oman itsensä mielipide, mutta vain yhden.
- Anonyymi00007UUSI
Tiedetään Naikkonen. Sait pakit.
- Anonyymi00012UUSI
Miten tämä sinun ajatusapparaatti liittyy guben itsekehuun? Nytkö ”se” nainen esittää sitä miestä jonka kanssa on vaihtanut joskus muutaman sanan josta olit kilpailiyhteisössä ja kehitit älyvapaita tarinallisuuksia, jotka johti potkuihin kun myös ko mies vähän kyllästyi hulabaloohon
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Miten tämä sinun ajatusapparaatti liittyy guben itsekehuun? Nytkö ”se” nainen esittää sitä miestä jonka kanssa on vaihtanut joskus muutaman sanan josta olit kilpailiyhteisössä ja kehitit älyvapaita tarinallisuuksia, jotka johti potkuihin kun myös ko mies vähän kyllästyi hulabaloohon
Ei ole nimittäin epäilystäkään, ettei myös sellaisia versiota non-tapahtumista olisi ollut, mitkä vaikutti ”vähän” häneenkin. Narsistinen ihminen kun ei mieti kovin pitkäjänteisesti mitä kannattaa länkyttää. Saastaista menoa
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei ole nimittäin epäilystäkään, ettei myös sellaisia versiota non-tapahtumista olisi ollut, mitkä vaikutti ”vähän” häneenkin. Narsistinen ihminen kun ei mieti kovin pitkäjänteisesti mitä kannattaa länkyttää. Saastaista menoa
Eikä niin vähän sekään, millaiseen käytökseen toista kohtaan ilman mitään faktuaalista syytä se muka oikeutti piilovihaisia kukkaleninkitätejä ja naurettavia pikkuritsoja leikkimässä leikkejä kuin elämä ois yhtä jodelia. Säälittävää😏
- Anonyymi00008UUSI
sulle kelpaa semmonen mätisäkki fläski koira nainen onnittelut
- Anonyymi00010UUSI
Joku on saanut pakit.
- Anonyymi00013UUSI
Tai kokee hävinneenä vaikka pitää itseään kaikkivoipana.
- Anonyymi00015UUSI
niin kyllä pikkulinnutkin voivat sytytellä tulipoalloja jos orrta jonkin tulitikun nokkaansa.
- Anonyymi00016UUSI
Täydellisellä miehellä voisi ajatella olevan kaiken muun lisäksi tunneälyä
- Anonyymi00017UUSI
Onko sun luonnehäiriötä koskaan lääkitty? Siis muuten kuin omatoimisesti alkolla?
- Anonyymi00019UUSI
Eli et ole kovin kummoinen, jos kerta rumat itseään sinulle tyrkyttävät.
- Anonyymi00021UUSI
Joudun työntää 8-9 näkösiä pois.
Kun katon leffojakin. Mietin aina et kelpaisko toi ja toi näyttelijä mulle
Samoin mä arvioin ihmisiä kaupassa yms. Koska mä voin.
Mä olen perus taviksia parempi ja ylempi ihminen
- Anonyymi00022UUSI
Varmasti!
- Anonyymi00023UUSI
No voi että... kaikkee sitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1681460
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58715Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87677Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203568- 48526
- 37506
- 121498
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15480Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus49479- 25473