Kyllä Harkimo ansaitsee kaikki pisteet, että älysi ottaa esille tämän Kokoomuksen lobbauksen ja sitä kautta myös estettyä sen. Ikävää vaan, että se tuli tässä muodossa varsin kalliiksi Suomen kansalle. Odotellaan rauhassa, mitä tuleman pitää, ei tämä asia ole vielä loppuun käsitelty. Toivotaan, että tulisi esille jotakin senlaista uutta, että nämä ketkut joutuisivat lähtemään, sitten ei ainakaan samat ketkut pääsisi uudelleen yrittämään samaa konstia.
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Harkimon suhmurointi venäläisten kanssa taisi olla melko älytöntä toimintaa. Oman hallinsa tiimoilta yrittää estää toisten toimintaa, vaikka ei edes enää omista halliaan. Pelkää tietenkin että halli lopulta puretaan.
- Anonyymi00002
Kestääköhän Harkimon suhmuroinnit päivänvaloa.
- Anonyymi00003
Mitään megahalleja näin pieneen maahan enää
tarvitse montako hallia siellä Hesassa jo on
Ei sitä saada kannattavaksi Eikös Nokia areenakin Tampereella oo jo talousvaikeuksissa
Laitetaan ennemmin terveydenhoito kuosiin ja muut perusasiat priorisoidaan - Anonyymi00004
Ei ainakaan valtion ja kuntien pidä osallistua millaan tavalla näihin hallihommiin. Yksityisellä rahoituksella jos perse kestää voi tehdä.
- Anonyymi00005
Persut ei kommentoi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571480Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291170Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216869- 65791
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus62710- 46675
- 52670
- 76576
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568