Huolimatta kymmenistä yrityksistä en pääse irti siitä että mies kiinostaa haluaisin ottaa suuhun ja tuntea kuinka se on kova jos spermat sisään oonko ihan outo
Vastaukset 29
- Anonyymi00001
Vastasit jo itse, olet outo itsellesi ja muille!
Moro! M26 kiinnostaa itteäkin, saat ottaa jos kelpaa :)
- Anonyymi00005
Kukkakaali molo heti tyrkyllä 🤑🤢
- Anonyymi00004
Jos olet nainen,ihan normaalia.
- Anonyymi00006
Ei kun spede niuvanniemen suljetulta buaahaa
- Anonyymi00007
Itselläni pyörii kanssa koko ajan mielessä miltä tuntuisi ottaa toisen miehen kalu suuhun ja imeä loppuun asti. M50.
- Anonyymi00011
Kyllä sää mää ja bää tietää buaahaa
Et ole outo ,kullin imeminen on ihanan kiimaista touhua 🤤
- Anonyymi00013
Sama mulla, ikää 42. Kiinnostunut jo tovin ja hieman olen koettanut asiaa viritellä. Ja harjoitellut erilaisilla dildoilla jo, että tiedän sanoa haluavani isohkon varustuksen jota imeä ja runkata. Sekä työntyä hitaasti peppuun 😋
Olisi varmasti mahtava tunne saada lopuksi lasti sisälle. - Anonyymi00014
Eilen otin taas dildoa sisään, ehkä tänään uudestaan kun olo niin kiimainen.
Oikeaa kalua kerran maistanut ja sain spermat suuhun mutta perseeseen pitäisi saada kunnon lasti.
m 63. Et ole. Itsellänikin aivan joka päivä mielessä. Nuolla kovaa kullia, kiusata, runkkailla, lopettaa just kun on tulossa ja sitten ottaa se kokonaan suuhun. Katsella kuinka sperma roiskuu!
- Anonyymi00015
Olisko savonlinnan aluuella jotain joka haluaisi antaa suihin siis jotain mies puolista henkilöä joka haluaisi antaa suihin miehelle
- Anonyymi00016
Pohjois pirkanmaalla vois olla 60bv ukm jota sais imeä,kun vaan naiselta pääsee livahtamaan
- Anonyymi00017
Moro mä oon 40 ja oon halunnu imee vanhempaa ja oon kanssa pohjois Pirkanmaalla..
- Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Moro mä oon 40 ja oon halunnu imee vanhempaa ja oon kanssa pohjois Pirkanmaalla..
Miten saataisiin yhteyttä
- Anonyymi00024
Anonyymi00017 kirjoitti:
Minua saisi kokeilla vaikka ensikertalainen olen.Olen 60v+ normi kok. ja näk.Pohjois pirkanmaan rajoilta.
- Anonyymi00018
johtunee siitä, että alat tulla homoksi.
- Anonyymi00019
65ukm haluisin kanssa kokea ensimmäistä kertaa m+m seksiä kaikessa rauhassa nauttien jossain salaa, toiveissani joku nuorempi terve ja puhdas kaveri Uudeltamaalta....
- Anonyymi00021
Suuhoito kivaa molemmin puolin.tytöillessä M58
- Anonyymi00022
Voi opetella hyväksymään itselleen, jos kalut kiinnostaa.Ei siinä sen kummempaa.Itsekin viisikymppisenä miehenä toisinaan haaveilen samasta.
- Anonyymi00023
Samaa mieltä. M64
- Anonyymi00025
Ittekin haaveilin pitkään saisin maistaa halukkaan miehen kiimaista kyrpää. Lopulta keräsin rohkeutta menin Janakkalan levarille, muistan miten jännitti kun kävelin metsään. Hetkessä tulikin mies juttelee kysyi suoraan haluanko maistaa hänen kaluaan sain sanottuu koskaan maistanut mut haluisin. Mies pyysi mennään kauemmas jossa penkkikin löytyy, istuin penkille mies avasi housunsa pudotti ne nilkkoihin. Silmieni edessä tosi paksu kalu joka alkoi jäykistyy kun käteeni otin, mies sanoi voit nuolla aluksi terskaa. Aloin nuolee miehen henkitys koveni sanoi tuntuu hyvältä, sitten otti mua päästäni kiinni ja työntyi suuhuni. Alkoi naimaan suutani tunsin miten kiimaliimaa tuli suuhuni, jonkun ajan päästä mies totesi nyt nussin lujemmin saat koko lastin, neuvoi henkitä nenän kautta pystyt helpommin nielee kaiken. Tunsin miten kalu alkoi nykimään sitten alkoi suuni täytyä spermasta, nielin samalla kun kalu liikkui suussani. Yllätyin miten lämmintä ja maukasta spermaa sain niellä, nuolin koko kalun lopuksi puhtaaksi. Menimme autoillemme sovittiin tavataan parin päivän päästä uudelleen, ajellessa sperman maku suussani muuttui miedommaksi. Kotona pessyt hampaita illallla halusin sperma maistuu nukkumaan mennessä vielä. T. M 57v
- Anonyymi00026
Simpeleen maisemissa bi ukm kiinnostais. T. Bi ukm btm
Aika samat ajatukset. Kunnon kaveria ja rauhallista paikkaa vailla. Ja tietysti rohkeutta touhuun. HKI
- Anonyymi00027UUSI
Pitkään oli himo siitä, että haluaisin imeä kullia loppuun asti ja etsin suht aktiivisesti seuraa eri seuranhaku sivuilta. Varmaankin lähemmäs kaksi vuotta meni, kun aloin viestittelemään sähköpostin kautta miehen kanssa, joka herätti mielenkiintoni. Melkein kaksi viikkoa vaihtelimme meilejä ja tutustuimme toisiimme ja hän kyseli paljon, että mistä pidän jne.Sanoin heti, että en edes tiedä mistä pidän, koska en ole ennen tällaista tehnyt, mutta sen tiedän millainen mies mua kiihottaa ja siksi tässä viestittelemme. Uimahallissa olen nähnyt sellaisisen muutaman, joka herättänyt himon. Täysi työ pitää oma kulli velttona, kun katsoo yli 190 senttisen, rotevan ja isokullisen miehen pesevän itseään, kun vesi valuu leveää karvaista rintaa ja paksuja käsivarsia pitkin. Sovimme tapaamisen perjantai-illaksi hänen luokseen ja koko päivän sydän pompotti rinnassa, koska jännitti niin paljon. Ajelin tunnin hänen luokseen ja matkalla ehti miettiä monenlaista.Sitten se hetki, kun soitin ovikelloa ja oven tuli avaamaan 195 senttinen tummahiuksinen suihkunraikas ja hyvältä tuksuva komee mies shortseissa ja t-paidassa ja sanoi, että kiva kun tulit. Tuntui siinä vaiheessa, että jalat on aivan makaronia, koska jännitys oli aivan älytön. Istuimme sohvalle ja aloimme juttelemaan niitä näitä ja hän huomasi, että jännitän aivan helvetisti. Hän teki ensimmäisen siirron ja alkoi hieromaan jutellessa mun reittä farkkujen päältä ja kehui kroppaa. Sitten veti mut lähemmäs itseään ja aloimme suutelemaan. Itsellä oli kiima sellainen, että tuntuu että laukean housuihini ja mies oli todella kiimassa myös ja sanoi, että vittu, että mä oon odottanut tätä. Siirsin käden hänen reidelleen ja siitä etumukselle ja totesin, että se on menoa nyt. Kulli tuntui housujen päältä todella isolta ja nautin hetkestä. Sitten laskin housut hitaasti alas ja mies oli pelkissä harmaissa boksereissa ja näky oli äärimmäisen kiihottava, kun kova kulli oli vasemmalle päin ja terskan kohdalla näkyi kostea jälki. Ikinä en tätä kertaa unohda, kun laskin alushousut ja sain kullin esille. Iso terska valutti limaa suonikasta vartta pitkin ja kulli oli kivikova. Rakastuin näkemääni välittömästi ja aloin hitaasti nuolemaan isoja kiveksiä ja menin hitaasti vartta pitkin ylös ja maistelin suolaista kiimalimaa ja aloin ottamaan hitaasti suihin. Otin molemmilla käsillä kullista kiinni ja kiihdytin tahtia ja mies otti kädestä sanoen, että älä aivan noin nopeasti, koska muuten tulee ja haluaa nauttia pidempään. Varmasti myös sillä oli osansa, että kiimassani puhuin hänelle kaikkea ja sanoin, että sulla on ihanan iso ja haluan sua jne. Pari kertaa hän pysäytti mut ja sitten noin viiden minuutin päästä tunsin, kun miehen pakarat jäykistyivät ja hengitys muuttui raskaammaksi ja sitten tuli se hetki, kun mies sanoi, että nyt ja iso ihana kyrpä alkoi sykkimään spermaa suuhun. Tauon jälkeen alkoi nuolemaan mun peppua ja öljyämään reikää ja valmistelemaan tulevaan. Kaksi kertaa naimme yön aikana ja yö oli todella upea. Tuo tunne on jotakin niin mahtavaa, kun isokokoinen ja isokullinen miehekäs mies ottaa sut oikein kunnolla ja rakastelee ja suutelee yöhön asti.
- Anonyymi00028UUSI
Uskaltaisko mennä tapamaan. Olen treffi palstan kautta tutustutaan yhteen irakilaisten haluu yhden istunnon aikana yhtyä useasti. Kestääkö paikat
- Anonyymi00029UUSI
Olen mies
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak2243426Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes1781742Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1431473- 1131080
Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen
800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja131966- 70933
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt377820Minne katosi Sofian Jeff-rakas ystävä?
Seiskalehden mukaan Jeffreytä ei ole näkynyt, kuin kesäkuussa maininta Sofian ommissassa insramissa. Onko jo tullut ero165699- 9683
- 45665