Kysymys.

Anonyymi-ap

Haluaisitko hänen olevan seksikkäämpi?

22

318

Vastaukset 22

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei, kun älykkäämpi ja mukavampi

• Anonyymi00003

Kokeile sinäkin guben kaipausketjuihin ym gallupeihin jostain syystä jokeltava jompaa kumpaa edes. Sivusta myötähäpeäTT

• Anonyymi00002

Vähemmän seksiä esilletuova ja empaattisempi, keskustelevampi ja kaverillisempi.
      Nainen

• Anonyymi00004

kaverillisrmpi 😁 anna mun kaikki kestää.

• Anonyymi00005

Just just gubbe, onhan se niin että mikäli esityslistalla olisi niin jo loppuisi monikin itku. En näe tätä kuitenkaan itse ratkaisuna. T naiselta

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

kaverillisrmpi 😁 anna mun kaikki kestää.

Se on tärkeä piirretty ihmisessä. Ilman sitä ei pääse lähelle ainakaan mua.

• Anonyymi00007

Joo semmonen roskakori mihin voi aina oksentaa ku on itsellä huono olo roskakori kyllä aina palvelee eikä pyydä mitään.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Se on tärkeä piirretty ihmisessä. Ilman sitä ei pääse lähelle ainakaan mua.

Piirre* 😁

• Anonyymi00010
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Just just gubbe, onhan se niin että mikäli esityslistalla olisi niin jo loppuisi monikin itku. En näe tätä kuitenkaan itse ratkaisuna. T naiselta

Miltä tämä viisaus kuulostaa? Ajattelin nostaa tämän uudelleen esille kun guben surkea monologi kätkee sen länkytyksen taa

• Anonyymi00011
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Joo semmonen roskakori mihin voi aina oksentaa ku on itsellä huono olo roskakori kyllä aina palvelee eikä pyydä mitään.

Vastavuoroista olisi toki. Enkä minä mitään kavereilleni "oksenna". Pidän kaiken sisälläni ja kuuntelen muiden murheita.
        Naiselta

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Miltä tämä viisaus kuulostaa? Ajattelin nostaa tämän uudelleen esille kun guben surkea monologi kätkee sen länkytyksen taa

Entä nyt, vaikka monologiäijän monologi jatkuu?

• Anonyymi00013
    • Anonyymi00014

Nämä on ihan omituisia kysymyksiä. :/

Rakastuin mieheen sellaisena kuin hän on.

• Anonyymi00022

Minä en ole ollut rakastunut keneenkään noin 20vuoteen! En koe mitään tarvetta olla rakkaussuhteessa!

• Anonyymi00015

No ei voi olla enää enempää 🥵

• Anonyymi00016

Siinä hänen lähettämässä kuvassa tuli näkyväksi kaikki se paljous mitä meidän välillä olikin jo ollut pinnan alla. Tunnetason esteetikkona oli kuitenkin melkoinen kokemus nähdä se silmillä. En vain voinut siinä yhteydessä kertoa mitään mitä ajattelin tai tunsin.
      Jännää oli myös se miten hän osasi tehdä näkyväksi sen maailman mitä omassa mielessäni on. Hän teki sen jo aiemmin yhdellä toisella eri aiheen kuvalla. Hän selvästi näkee maailman samoin silmin kuin minä.
      Tämän takia en innostu yhden illan jutuista. On olemassa jotain paljon parempaa!

• Anonyymi00017

en voi edes melkein kattoa sua enkä sua enkä sua …. se on se ongelma tiedäks mun pää on vikanen

• Anonyymi00018

ja pahinta siinhä on se et kaikki tietää tosta

• Anonyymi00019

Ihan tarpeeksi seksikäs on jo ny, 😘🫠

• Anonyymi00020
    • Anonyymi00021

Seksikkyys ei minua kiinnosta, koska en itse enää harrasta seksiä kenenkään kanssa ja lopetin seksin harrastamisen jo noin 14 vuotta sitten monista syistä johtuen! Etsin sellaista 70v miestä, joka osaa puhua ainakin keskinkertaisesti ja jonka kanssa voin harrastaa liikuntaa!

• Anonyymi00023

En kaipaa seksikkyyttä (mitä ikinä se sitten onkaan), eli ei tarvitse.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      128
      797
    2. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      81
      706
    3. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      56
      688
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      46
      593
    5. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      40
      577
    6. Kerro jokin

👻 tarina
      Ikävä
      60
      552
    7. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      71
      526
    8. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      44
      517
    9. 26
      501
    10. Vaikea luottaa täysin

Kun et oikeasti kerro mitään. Kaikki niin ympäripyöreää ja epämääräistä.
      Ikävä
      53
      473
    Aihe