Paha ihminen

Anonyymi-ap

Pidätkö itseäsi pahana ihmisenä ja onko se totta? Luuletko kaivattusi pitävän sinua pahana ja onko siihen aihetta?
Pystytkö katsomaan peiliin rehellisesti?
Rankkoi, mutta näillä mennään.

26

183

Vastaukset 26

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Minne näillä mennään? Vähän hölmösti sanottu. Mun mielestä. Tuskin minnekään.

Vastaan silti, että varmasti oon jonkun mielestä paha, vaikka omasta mielestä en sitä välttämättä olisikaan ja mikäli olisin, siihen pitäisi olla erittäin pätevä syy.

Ei näitä täällä voi käydä läpi siinä mittakaavassa kuin olisi tarpeen, mikäli haluaisi tuoda esille sen kokonaiskuvan, mitä tarkoittaa tällä.

• Anonyymi00002
        UUSI

Ja näköjään kaivattuni pitää pahana, koska tekee tätä, mitä tekee. Se jääköön nyt tämän tarkemmin kertomatta.

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Ja näköjään kaivattuni pitää pahana, koska tekee tätä, mitä tekee. Se jääköön nyt tämän tarkemmin kertomatta.

Kaikki ei liity "sinuun tai häneen" suoraan, vaikka se voikin siltä tuntua. Mulla on tapani hakea lohtua ja selkeyttä asioihin, kun en niitä irl saa.

• Anonyymi00005
        UUSI

Joku tuolla mietti, onko hän sittenkin paha ihminen ja siitä tämä aloitus.

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Luulet jotain palstasättimistä kaivatun tekosiksi? Ehkä joku kohdennettu onkin, mutta omit todennäköisesti aivan liikaa negatiivisia kirjoituksia.
        Nainen

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Kaikki ei liity "sinuun tai häneen" suoraan, vaikka se voikin siltä tuntua. Mulla on tapani hakea lohtua ja selkeyttä asioihin, kun en niitä irl saa.

Mistähän sä mahdat tunnistaa, kuka mä oon. Ja kerta kysyttiin, niin vastasin oman näkemykseni nojalla.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Mistähän sä mahdat tunnistaa, kuka mä oon. Ja kerta kysyttiin, niin vastasin oman näkemykseni nojalla.

Lainausmerkit oli syystä.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Luulet jotain palstasättimistä kaivatun tekosiksi? Ehkä joku kohdennettu onkin, mutta omit todennäköisesti aivan liikaa negatiivisia kirjoituksia.
        Nainen

Tiettyjä asioita tiedän satavarmaksi hänen. En oleta siinä määrin, mitä nyt tässä ilmeisesti ajattelet.

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Lainausmerkit oli syystä.

Aa okei, kiitos, että selvensit. En heti sitä älynnyt, pahoittelut siitä. Joka tapauksessa tiedän, mitä tiedän ja siitä ei sen enempää tässä.

• Anonyymi00003
      UUSI

Mä olen lain edessä paha ihminen vaikka kyse oli heikomman suojelemisesta
      vuosia sitten . Tehtyä ei saa tekemättömäksi .
      Yksi kuoli päätökseni vuoksi .
      Sekoitin monta muutakin ihmistä siihen . Liikaakin .

Minä jos kukaan tiedän että
      Hyvät tyypit pyörittää kaikenlaista mielessä mutta ne jättää kauheat teot tekemättä. Vaikka joskus olis pakko tehdä niin .
      Niin hyvät ihmiset valitsevat toisen tavan toimia.
      Koska itsesäätely toimii

Mulla ei oo enää kaivattua .Pilasin itse aivan kaiken
      Ja aijon olla elämän yksin loppuun.
      Sillä entinen kaivattuni on ekana mielessä jos mietin yhtään mitään
      Erotiikkaa tai aikuisviihteesee liittyvää.
      Minä joudun kohtaamaan hänet ensin .
      Elämäni loppuun asti .
      Ja se saa voimaan pahoin ja on kun painajainen.
      .

• Anonyymi00006
      UUSI

Jos joku pitää itseään pahana ihmisenä, niin olisi hyvä mennä juttelemaan siitä psykiatrin kanssa.

• Anonyymi00011
        UUSI

Pahat ihmiset ei itse tätä piirrettä tunnista, vaan saa päräyttäviä raivareita mainitun teeman aihepiireistä. TT

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Pahat ihmiset ei itse tätä piirrettä tunnista, vaan saa päräyttäviä raivareita mainitun teeman aihepiireistä. TT

Tuo ei liity mitenkään siihen mitä sanoin.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Tuo ei liity mitenkään siihen mitä sanoin.

Anteeksi jos pilasin palstaäijän gallupin elämyksellisyyden. Voit pitää pahana ihmisenä kaikin mokomin vaikka siltä pohjalta

• Anonyymi00008
      UUSI

Sekä pahana että hyvänä. Minussa on molemmat puolet. Teen kyllä tietoisia valintoja, ja päätän, kumpi puoli voittaa. Olen tarvittaessa paha suustani, mutta pahempaan en kykene. Tarkoitan rikollista toimintaa. Tai ihmisen tuhoamista muilla keinoin.
      Jos olisi kaivattu, sanoisin, että hän pitää minua pahana ihmisenä. Sanoisin, että ei ole merkittävää syytä. Ego on voinut kolhiintua, mutta kokonaisuutena hyvän puolella ollaan oltu. Mun pää kestää kyllä sen, että ei arvosta minua. Siitä ei koidu kostoa.

• Anonyymi00015
      UUSI

Olen moniulotteinen. Teet pahaa läheisilleni niin käytännössä kaikki on mahdollista..

• Anonyymi00017
        UUSI

Ap ei tee kenellekään pahaa, eikä ole tehnyt.

• Anonyymi00018
      UUSI

Minne sitä tulikaan rekisteröidyttyä. Satoja auton ja kymmeniä moottoripyörän rekisterikilpiä makaa mudassa Nurmijärvellä Sääksjärven pohjassa. Sitä, miten kilvet ovat järveen joutuneet, ei Nurmijärven poliisi vielä eilen osannut sanoa.

Kilvet löytyivät tiistaina iltapäivällä, kun helsinkiläiset harrastelijasukeltajat Jukka Järvi ja Olli Tuunainen olivat tutkimassa Sääksjärven kalakantaa.

Keskiviikkona Järvi palasi paikalle sukeltamaan rekisterikilpiä ylös siinä osittain onnistuen. Hautauspaikka löytyi niin myöhäisessä vaiheessa, että hapen loppumisen takia Järvi sai vain murto-osan upotetusta tavarasta ylös. ”Siellä on niitä satoja”, sanoi Järvi.

Paikalla oli vanhempi konstaapeli poliisista, jonne Järvi teki löydöstä ilmoituksen.

”Mahdollisuuksien rajoissa on, että kilvet on upotettu jonkun poliisiviranomaisen tai katsastuskonttorin toimesta. Asiaa ryhdytään tutkimaan ja aloitamme autorekisterikeskuksen tiedoista", sanoi Raitamäki.

• Anonyymi00019
      UUSI

En mä vttuilua siedä. Mun nenille ei hypitä.Mut oon herttainen ihminen niille joita rakastan.

• Anonyymi00020
      UUSI

Olen pienestä asti tuntenut hyvin helposti syyllisyyttä. Toisin sanoen pitänyt itseäni pahana ihmisenä. Suurimmalta osin se on ollut turhaa, näin jälkikäteen ajateltuna. Välillä tietysti olen tehnyt oikeasti väärin ja syyllisyys on ollut aiheellista.

Minua on nykyäänkin helppo syyllistää. Tunnen itseni heti pahaksi, jos joku kertoo kärsivänsä jostain, mitä teen tai jätän tekemättä. Nykyään kuitenkin pyrin tiedostamaan tämän. Tähän on auttanut terapia. En siis pidä itseäni pahana ihmisenä, mutta ihmisenä, joka sortuu tekemään joskus pahoja tekoja ja sanomaan pahoja sanoja. Pyrin kuitenkin lähes aina korjaamaan tai pehmentämään nämä tekoni tai sanani ( jos/ kun tunnen niistä syyllisyyttä). En siis ole mielestäni pahempi ihminen kuin kukaan muukaan.
      Kaivattuni saattaa pitää minua pahana ihmisenä. En voi kuitenkaan muuttaa toisen tuntemuksia muuksi kuin mitä ne ovat. Ehkä hänelle ajatus pahuudestani tuo jotain lohtua ja voimaa. Silloin se on oikeastaan vain hyväksi.
      Naiselta

• Anonyymi00021
      UUSI

Täällä on pahoja ihmisiä.

• Anonyymi00022
        UUSI

Niin on. Esimerkiksi psykopaatit, jotka kirjoittelevat itselleen vieraiden ihmisten luulottelemiaan yksityisasioita netin täyteen, ovat pahoja ihmisiä.

• Anonyymi00023
      UUSI

En pidä itseäni pahana. Osaan ottaa opikseni virheistäni. En ole kostonhaluinen ihminen. Epäreiluus saa aikaan tunteita, mutta harjoittelen olemaan reagoimatta. En tiedä mitä kaivattuni minusta lopulta ajatteli, ei kai mitään. Voin vain arvailla näkikö lopulta minut vai narratiivin, joka luotiin. Veikkaan, että katuu nyt, jos sinnepäin päätti mennä. Annan sen anteeksi. Pystyn katsomaan itseäni rehellisesti peiliin ja keskustelemaan itseni kanssa. Hyvä ja paha kulkee käsi kädessä, molempien tutkimista itsessä tarvitaan tullakseen parhaaksi versiokseen. Liika kiltteyskin ja yliymmärtäminen voivat olla pahaa, nykyään laitan rajoja negatiivisille ihmisille. Sanoilla on suuri vaikutus, jos hokee itselleen, että on paha, niin varmasti myös on. Kannattaa viettää aikaansa ihmisten kanssa, jotka ovat samalla aaltopituudella ja tukevat hyviä puoliasi. Elämän varrella oppii tunnistamaan, minne ei kuulu.

• Anonyymi00024
      UUSI

Olen syntinen. Joka päivä pyrin olemaan eilistä parempi.

• Anonyymi00025
      UUSI

Ikinä et kelpaa ap minulle. Ihan turhaan haaveilet.

• Anonyymi00026
        UUSI

Ei vttu, ei ole sulle, eikä kenellekään. Ihme vatipää 🤣

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      477
      2106
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      165
      1404
    3. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      81
      1282
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      95
      1244
    5. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      188
      1194
    6. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      114
      1167
    7. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      101
      815
    8. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      58
      786
    9. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      47
      763
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      705
    Aihe