On mukavaa olla tekemättä mitään ja sen päälle levätä.
Syötyä maate ja makaamasta syömään, niin ei pitäis laihtuman.
Älä tee tänään sitä mikä olisi pitänyt tehdä eilen.
Työttömän elämänviisauksia
30
117
Vastaukset 30
- Anonyymi00001
Ajattele vielä, jos olisit kunnalla töissä! Saisit kaiken tuon, ja viisinkertaisesti rahaa!
- Anonyymi00002
Työttömän on turha puhua elämän viisauksista, älyäisi edes hävetä olemassa oloaan. Yhteiskunnan riippakivi.
- Anonyymi00006
Vihainen työn raskauttama raataja kommentoi kateellisena...😂
- Anonyymi00003
Tultiin juuri Kolille Busterilla, jossa uudet moottorit. Ensin käydään kylpylässä, sitten mennään syömään kobehärkää ja skumppaa juodaan. Illalla hotellin swiittiin peuhaamaan uhkeiden pimujen kanssa.
- Anonyymi00004
Miksi et sinäkin olisi kuin Mustikka-Pentti.
- Anonyymi00010
Ei ole tarjolla kobehärkää.Älä sönkkää.
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei ole tarjolla kobehärkää.Älä sönkkää.
Rahalla saa kobehärkää Kolillekin.
- Anonyymi00015
Viikonloppuna sitten rapujuhlat.
- Anonyymi00016
Taitaa taas olla työttömillä hyvä mielikuvitus, ainut mihin varaa.
- Anonyymi00005
Työnteko tekee vihaiseksi.
- Anonyymi00007
Olisi surkeaa elää vain työnsä kautta. Jotkut ressukat eivät eläkkeelle jäädessään tiedä mitä tekisivät elämällään kun työtä ei enää ole. Voi voi, ihan sääliksi käy jos työ on koko elämän sisältö.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Olisi surkeaa elää vain työnsä kautta. Jotkut ressukat eivät eläkkeelle jäädessään tiedä mitä tekisivät elämällään kun työtä ei enää ole. Voi voi, ihan sääliksi käy jos työ on koko elämän sisältö.
Yleensä se työkyrin kunto romahtaa kun pääsee eläkeelle, useilla toki jo sitä ennenkin.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Yleensä se työkyrin kunto romahtaa kun pääsee eläkeelle, useilla toki jo sitä ennenkin.
Järjestelmän tarkoitus on näivettää työkyri ennen eläkettä.
- Anonyymi00011
Työtön kurjistuu jo 35 :na ja 55:na joutuu toukkien ruuaksi.Ole ja nauti.
- Anonyymi00013
35 työtön on vielä arka eikä uskalla kaikkea, mutta 55 työtön panee jo reilusti paljaalla!
- Anonyymi00012
Uuden työeläkejärjestelmän työnimi onkin Työpaikalta hautaan.
- Anonyymi00017
On järkevää neutralisoida työkyrit kun eläke alkaa, yhteiskunta säästää valtavasti!
- Anonyymi00018
Hullu paljon töitä tekee viisas pääsee vähemmällä 🤠
- Anonyymi00019
On mukavaa olla tekemättä mitään ja sen päälle vähän levätä! ☝️😁
- Anonyymi00026
Minä olen työtön ja nautin siitä. Kaikkea on, kaikkea saan ja jaksan ja olen, ja tykkään tehdä, jne... olemme kaikki erilaisia. Ei pidä arvata kenestäkään mitä he ovat. Anna toisten elää ja elä itsekin sellasta elämää kuin halua.
Työttömyys on nykysin normaali olotila, joillekin väliäikainen joillekin ihana koko elämä... juuri sellainen kuin sinä itse sen haluat olevan.
- Anonyymi00020
Työtön ja elämänviisaus ei jotenkin sovi samaan lauseeseen.
- Anonyymi00021
Työ tekee ihmisen katkeraksi...
- Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
Työ tekee ihmisen katkeraksi...
Voin kyllä vilpittömästi sanoa, että työttömyys omalla kohdalla on ihanaa.
En vaihtaisi tätä palkkaan, eipä palkat ole edes sen kokosia, jolla viitsisi elämänsä pilata.
Vain minun elämä on tärkein ja vain minä määrittelen miten sen elän. - Anonyymi00030
Taitas olla aika ohut jos kirjaksi tehtäisiin.
- Anonyymi00022
Suomalainen työkyri tulee kärsimään......
- Anonyymi00025
Töissä käyminen on yhtä helvettiä. Herätä jo aikaisin aamulla ja tulla sitten iltapäivällä kotiin puolikuolleena ja väsyneenä. Ei KIITOS!
- Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Töissä käyminen on yhtä helvettiä. Herätä jo aikaisin aamulla ja tulla sitten iltapäivällä kotiin puolikuolleena ja väsyneenä. Ei KIITOS!
Hukkaanheitettyä elämää.
- Anonyymi00023
ÄLKÄÄ KULUTTAKO ITSEÄNNE KASVOTTOMAAN JÄRJESTELMÄÄN!!!!!
- Anonyymi00028
Mitä lukee lieksalaisen keskitysleirin portin yläpuolella?
Työttömyys vapauttaa.- Anonyymi00029
Arbeitslosigkeit macht frei = Työttömyys tekee vapaaksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092260- 103896
- 70882
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22862- 48835
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha548781- 80697
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76660Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561