Onko kukaan ostanut banaani silmälaseja
Vastaukset 21
- Anonyymi00001
Kohta on. Täytyy ensin käydä optikolla.
- Anonyymi00002
Vaikuttaa vähän oudolta. Saahan optikkoliikkeestä myös edullisia laseja vastaavia varmaan kuin banaani lasi
- Anonyymi00003
No ei kyllä saa samaan hintaan
- Anonyymi00004
Mitkä on banaani silmälasit
- Anonyymi00005
Mäkin luulin, että olisi muotoilusta kyse,enkä ymmärrä mistä moinen nimi, mutta tästä on kyse https://banaanieyewear.fi/?srsltid=AfmBOooZ5PEDlf8epoP4IBYfAJe2tsKnBzkBtx3Em52FtdXAls_8SlK0
Noilla hinnoilla voi saada muualtakin linsseistä riippuen sekä miten halvat kehykset sopii, lähinnä kai ongelma nenäistuvuus
lajijasuris
- Anonyymi00006
En ole kuullut koko juttua
- Anonyymi00007
Aina välillä tulee joku yritys joka olisi löytänyt jotain uutta ja pystyisi halvemmalla suoriutumaan. Tuntuu olevan hetken huuma ja ihmiset koittavat kerran ja palaavat sitten takaisin optikkoliikkeeseen kun nämä yritykset häviää ja tai vaihtaa nimeä ja tai pettyvät tuotteisiin. Eihän tällaisen pitäisi olla kai edes kovin tarkasti mahdollista jos optikko ei näe ihmistä. Itsellä ainakin.
- Anonyymi00008
Sinnehän pitää olla voimassaoleva silmälasimääräys, minkä perusteella asiakkaalle ne linssit valitsemiinsa kehyksiin tehdään! Kannattaa käydä tutustumassa sivustoon.
- Anonyymi00009
Sain juuri banaani lasit. Ihan huonot. Ei voi suositella. Monitahoisen ja hyvin epämiellyttävät käyttää
- Anonyymi00010
olet huono ihminen!
- Anonyymi00011
En ole kuulutkaan ,..
- Anonyymi00012
Banaanin mallisto on vain helvetin ruma. Tilaukset kestävät liian kauan, jos olet ihminen mikä reissaa, niin tämä ei sovi ollenkaan. Itse tilasin kaksiteholasit ja olivat ihan päin persettä, ei toiminut mitenkään. Syyttää en toki voi Banaania (eihän se käytä laseja) syy on optikkoliikkeen ja sen joka näön tarkasti. Muistakaa kun haette laseja ja käytte näöntarkastuksessa, että se lähinäkö (luku/näyttö) testataan myös livenä oikeissa olosuhteissa, ei se auta jos tuijottelee taulua lappu silmässä sitä vaihtaen. Näin kävi minulle, ja siksi kävi näin. Saatanan tunarit.
- Anonyymi00013
Minä tilasin myös kahdet samalla reseptillä. Toiset huonot, toiset hyvät. Eli tuo resepti ei ihan kaikkea tuolla perusteella määritä. Ainut ero on eri kehys.
- Anonyymi00020UUSI
Nykyään tuntuu ettei saa kunnollista näöntarkastusta oli sitten silmälääkäri tai optikko. Kävin molemmilla ja ihan eri tulokset. Molemmilla kova kiire ja näöntarkastus tehtiin hutiloiden. Olen nyt ollut seitsemän vuotta samoilla laseilla. Näkö huonontunut vaikka lääkäri sitä mieltä, että hyvin näen. Kolmella lääkärillä käynyt ja parilla optikolla. Tulokset heittää kaikilla. En uskalla yli tonnin lasejakaan ostaa näillä tunaritohtoreiden resepteillä.
- Anonyymi00014
Miksette vain osta paikallisesta liikkeestä
- Anonyymi00016
Liian kallis on paikallinen banaanilasit 7kertaa halvemmat ja olivat vertailussa parhaat.
- Anonyymi00015
Kamalat nettisivut. Lieneekö silmälasien laatu samalla tasolla?
- Anonyymi00017
Vertailun teettänyt yritys saa määrästä sen mitä testeissä vertaillaan. Esim auto et missä kääntyy etupyörät eniten on paras
- Anonyymi00018
Aika erikoinen nettisivu ja liike myydä laseja
- Anonyymi00019UUSI
En ole tilannut, koska lähes kaikilla jotka mainostavat ostaneen näyttävät koomisilta. Lasit on ylisuuret lähes kaikilla... Kulmakarvat jää lasien alle ja alareuna poskissa kiinni sekä sivuilta menee yli pään. En ole nähnyt kuin muutamat istuvat. Ohjelma jolla voi laseja mallata näyttää myös aivan lelulta nii kuin piirretyt yli suuret lasit olisi silmillä.
Entä sitten, jos toinen korva on vähän eri korkeudella niin kuinkahan on sangan säätö mahdollinen? Monesti pitää sankoja lyhentää niin ei sekään kotioloissa onnistu. Pienet muokkaukset varmasti onnistuu. Sitä en epäile etteikö linssit olisi hyvin tehtyjä. Onnistuukohan palautus jos ei vain tykkääkään laseista eli tuli tehtyä hutiostos? - Anonyymi00021UUSI
Ei tunnu liikkeiden henkilökunta välittävän myös jos valitsen liian suuret. Kysyin oikein mielipidettä myyjältä ja kehu oikein vuolaasti vaikka oli selvästi leveät ja itsellä vahvat lasit niin niistä tulee painavat.
Varmaan paine vaan myydä ja myydä .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3491400Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan78957Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.79888Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61823Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt46706- 120693
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38682- 49658
- 50606
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95552- 45547
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K9546- 26534
- 32521
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48515En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o33498Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain84495- 80460
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8447- 39440