omaksuneet tämän amerikkalaisen pyykinpesuterrorismin jossa akat tunkee pyykkikoneensa puolilleen erilaisia pyykinpesuaineita hajuliuskoja ja pyykinhuuhteluaineita KUN HAISEE NIIN PAHALLE kirppisvaatteet!!!
Sitten jos erehdyt ne pesemään muitten pyykkien kanssa niin ne alkaa haisemaan myös samalle voimakkaalle kissankuselle!
Sama huippukirppiksen myyjä on näköjään tuonut haisevia vaatteita myyntiin nyt easylle.
2 kertaa olen 60 asteessa jo pessyt ja vielä haisee ja voimakkaasti millä paskalla pesette pyykkejänne oikein?
Onko Joensuulaiset pyykinpesijät
6
85
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Halpis pyykinpesuaineet haisevat karmealle kun pesuteho on korvattu lemulla.
Ei se lähde ikinä pois kun kerran tarttuu. - Anonyymi00002
Vaatteita en koskaan osta kirppiksistä. Kaikenlaiset haitat välttää niin parhaiten.
- Anonyymi00003
Hyh Hyh toisten hylkäämiä kusisia rytkyjä jostain kirpputoreilta.
Siinä kun hyvän setin ostaa ja mukana tulee homeitiöt nii taas saadaan uusi jutunaihe.- Anonyymi00004
Ynnä luteet ja turkiskuoriaiset tulee kirpparirytkyjen ja huonekalujen mukana. Never!
- Anonyymi00005
Kyllä, tämä onnekas köyhä, joka on onnistunut myymään rättinsä toiselle köyhälle, edustaa kaikkia lähes 80000:tta joensuulaista😂
- Anonyymi00006
Kokemuksen kauttako tiedät?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791339
- 851246
- 96977
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40723Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44498Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33475