Oikeasti, jos se joskus

Anonyymi-ap

... on mahdollista, että me muutetaan yhteen, niin todellakin olen valmis siihen. En aio hidastaa asiaa enempää, kuin on pakko.

Jääköön tämä nyt ilman suurempia tunnisteita.
Miehelle tämä viesti kuitenkin on tarkoitettu.

19

480

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Minä haluaisin muuttaa naisen kanssa yhteen. Emme koskaan antaisi minkään meitä enää pitää erossa. Olisi niin ihmeellistä kun hän tuntisi samoin, että kuulumme erottamattomasti yhteen. No kuolema erottaa joksikin aikaa. Mieheltä.

• Anonyymi00013
        UUSI

Ei tule tapahtumaan koskaan, koska päätin jo silloin kauan sitten kun erosin, etten enää koskaan asu muiden kuin omien lähisukulaisteni kanssa! Kaikkea viitsitkin kirjoittaa, koska et ole vissiin sattunut huomaamaan, että olen ollut aina hiljaa kun olet lähestynyt minua ja siitä sinun olisi pitänyt osata tehdä se johtopäätös, etten todellakaan pidä sinusta! Et ole terve ihminen päästäsi!

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ei tule tapahtumaan koskaan, koska päätin jo silloin kauan sitten kun erosin, etten enää koskaan asu muiden kuin omien lähisukulaisteni kanssa! Kaikkea viitsitkin kirjoittaa, koska et ole vissiin sattunut huomaamaan, että olen ollut aina hiljaa kun olet lähestynyt minua ja siitä sinun olisi pitänyt osata tehdä se johtopäätös, etten todellakaan pidä sinusta! Et ole terve ihminen päästäsi!

Mitä sinä yleensä teet täällä? Luuletko, että täällä jollakin kiinnostaa lukea näitä samoja juttujasi. Kenelle miehelle purat vihaasi? Vastaa, jos rohkenet.

• Anonyymi00002

En pidä eläimistä 🤢 naisella ei saa olla lemmikkejä

• Anonyymi00019
        UUSI

En minäkään pidä, koska suomalaisessa turjake miehessäni on kyllä tarpeeksi eläintä minulle.

Paras mitä kuulin hänestä oli se, että hän kuulemma KIRKKO-HERRAKIN ja minä sanoin, että : Voi Jeesus sentään ja minä olen kyllä sitten NEITSYT MARIA.

• Anonyymi00004

Nainen huushollissa ainakin kolminkertaistaa vesilaskun.
      Muista laskuista nyt puhumattakaan.
      Neve eve seurustellaan, jos ei erillisasuminen sovi.

• Anonyymi00006
        UUSI

Tuo kertoo enemmän sinun henkilökohtaisesta hygieniastasi ja esim. asunnon/tekstiilien puhtaudesta kuin naisen vedenkäytöstä.

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Tuo kertoo enemmän sinun henkilökohtaisesta hygieniastasi ja esim. asunnon/tekstiilien puhtaudesta kuin naisen vedenkäytöstä.

Semmonen parin minuutin suihku riittää hyvin perusteelliseen pesuun. Paitsi naiselle ei. Ikinä.

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Semmonen parin minuutin suihku riittää hyvin perusteelliseen pesuun. Paitsi naiselle ei. Ikinä.

Ei riitä tosiaan. Eikä pitäisi riittää miehellekään. Toisaalta sitä kuulee juttuja miehistä, jotka eivät edes pskantamisen jälkeen pyyhi peräänsä kun "se on h0m0a", joten mikään ei enää miesten huonossa hygieniassa yllätä.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ei riitä tosiaan. Eikä pitäisi riittää miehellekään. Toisaalta sitä kuulee juttuja miehistä, jotka eivät edes pskantamisen jälkeen pyyhi peräänsä kun "se on h0m0a", joten mikään ei enää miesten huonossa hygieniassa yllätä.

Pyyhi vai pese? 🤢
        Ei kiitos mies jon sielu jää peräpäästä sohvaan kiinni.

• Anonyymi00005

Ei minulle mutta vastaan aikani kuluksi. Sitäkin vaihtoehtoa kävin ajatuksissa läpi aiemmin. Se ajatus tuntui erikoisen onnelliselta.

• Anonyymi00008
      UUSI

Mitä sinun lapset ajattelee siitä?

• Anonyymi00010
        UUSI

Luulen että se voisi käydä hyvinkin

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Luulen että se voisi käydä hyvinkin

Tykkääkö ne musta muutenkin?

• Anonyymi00011
      UUSI

Jos ei siittä ole hänen osaltaan ollu puhetta ni muutos mikä pitäs tapahtua on todella suuri ettäkö harkitsee edes vaihtoehtona yhteen muuttoa mies joka on tottunut elämään yksin ei helposti harkitse yhteen muuttoa miksi on oma vapaus päättää omasta elämästä ei tarvitse ottaa huomioon mitään muuta kuin lapsensa jos moisia sattuu olemaan senkin oppinu kantapään kautta turha ajatella toisen tunteita jos ei tämäkään ajattele sen tunteita jonka kanssa on ei maksa vaivaa mietteenä mitä turhaan välittää toisesta enempää kuin mitä tämä välittää itsestä

• Anonyymi00014
        UUSI

Minä olen nainen, enkä enää koskaan halua asua minulle yhdenkään vieraan ihmisen kanssa! Haluan pelkän ystävyyssuhteen ja ystävät asuvat aina erillään! Ystävän pitää olla suunnilleen samaa ikäluokkaa kanssani!

• Anonyymi00017
      UUSI

uskon että kaikki tapahtuu ajallansa... saattaa nopeasti mutta ei varmaankaan liian hitaasti... ? aika näyttää..

jos toine haluaa nopeampaan ja ollaa rakastuneita niin miksei...
      itsekkin unelmissa.. perhettä perustamassa..

J<3L

• Anonyymi00018
        UUSI

En ole aloittaja, mutta yhteen muuttaminen on aina iso asia, varsinkin jos mietitään perheen perustamista, eikä sen suhteen kannata hätiköidä. <3

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      157
      1480
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      129
      1170
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      869
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      65
      791
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      62
      710
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      675
    7. 52
      670
    8. Haluatko enää mitään?

😜
      Ikävä
      76
      576
    9. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      572
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      568
    Aihe