Jos et itse

Anonyymi-ap

ole joutunut stalkkaajan kohteeksi koskaan ja vielä pidemmäksi ajaksi, ei voi koskaan ymmärtää sitä miten ahdistavalta ja turvattomalta se on tuntunut! Mitä kauemmin se jatkui sitä vähemmän luotat enää keneenkään koskaan! Minulta ei kysytty alussa edes sitä kysymystä, minkä ikäisistä miehistä pidät ystävänä! Ja sen takia olen ollut kauhuissani jo todella monen vuoden ajan, koska pelkään aina ulos lähtiessäni törmääväni stalkkeriin! Ja seuraavalla kerralla kun niin tapahtuu, haukun stalkkerin niin lyttyyn, että hän varmasti lopettaa stalkkaamiseni! En ymmärrä sitä ollenkaan miksi muut eivät ole ymmärtäneet hätääni, ihan kuin he olisivat olleet stalkkerin puolella minua vastaan ja ovat siksi yrittäneet saada minut hyväksymään elämääni sellaisen henkilön, jota olen jo vuosien ajan syvästi inhonnut eli stalkkeria! Mietipä kuka tahansa itse miltä sellainen elämä tuntuisi sinusta!! Kuka tahansa joka eläisi sellaista elämää olisi varmasti kauhuissaan! Ennen kuin alan etsiä noin 70v ystävää haluan että se tietty summa, jonka menetin maksetaan minulle, koska muuten kuljen aina korvat suljettuina ulkona! Ja se tarkoittaa sitä, että pysy myös sinä 70v mies kaukana minusta! Olette kiduttaneet minua monin tavoin, hyväksymällä jo vuosia jatkuneen stalkkerin toiminnan ja se kertoo siitä, että teidän mielestä minulle voi tehdä mitä vain, koska olette sen hyväksyneet! Poistakaa stalkkeri pois projektista! Se on ihan välttämätöntä henkisen ja fyysisen hyvinvointini kannalta! Tarvitsen paljon rauhallista aikaa, jotta voisin alkaa voida paremmin! Olen ollut henkisesti kauan huonossa kunnossa, koska asumisrauhaani häirittiin myös kauan! Miettikää kukin itse, miltä olisi tuntunut elää stalkattuna ja joka ikisenä iltana vuosien ajan asumisrauhan menetyksen takia! Projektin aloittajat ovat kaikkeen suurimmat syylliset, koska eivät kokeneet mitään tarvetta saada tietoa projektiin osallistuvista! Ja ikäkysymys olisi pitänyt esittää minulle, en ole koskaan halunnut olla missään tekemisissä oman lapseni ikäisen henkilön kanssa! Voi mitkä virheet teittekään! Kunpa vihdoinkin ymmärtäisitte poistaa häirikön pois projektista!

1

<50

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Saako joku vieläkin säväreitä tästä guben mongerruksesta? Näin ollen olet hyvin alikehittynyt lapsellinen ja pahansuopa tirkistelijä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      128
      797
    2. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      81
      706
    3. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      56
      688
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      46
      593
    5. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      40
      577
    6. Kerro jokin

👻 tarina
      Ikävä
      60
      552
    7. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      71
      526
    8. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      44
      517
    9. Rakastan sua mies joka päivä vähän enemmän

Ei uskois 😉
      Ikävä
      26
      501
    10. Vaikea luottaa täysin

Kun et oikeasti kerro mitään. Kaikki niin ympäripyöreää ja epämääräistä.
      Ikävä
      53
      473
    Aihe