Miten olette onnistuneet vieroittautumaan kovista kipulääkkeistä? Oliko kovat vieroitusoireet? Minä olen nyt lopettamassa neljättä kertaa buprenorfiinia. Joka kerta tähän asti ovat iskeneet vieroitusoireet tosi kovaa! Katsotaan, mitä nyt tapahtuu.
Miten olette selvinneet vieroitusoireista?
Anonyymi-ap
2<50
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 2
Vanhimmat
En näe syytä vieroittautua kipulääkkeitä. Lyhyen loppuelämän elän mieluummin kivuttomana kuin kovissa kivuissa.
Mitä terveydenhuollossa on ohjeistettu. Sinulla on siis annostusta vähennetty minimiin ja kokonaan käytön lopettamisen jälkeen vieroistusoireet tulleet. Tiedätkö miksi vieroitusoireita tulee. Se johtuu siitä että elimistö on tottunut saamaan lääkeannoksen. Ja kun se se ei enää saa niin elimistö menee shokkiin kun sen pitää totuttautua uuteen. Tämä pätee muihin lääkevieroituksiin kuin kipulääkkeisiin. Kehon ja elimistön on sopeuduttava ja se ei ala heti. itselläni ei ole kipulääkkeiden vieroitusoireista kokemusta mutta muuten on kokemusta. Itse näin asian siten että vaikka oireet oli rajut niin pitää ymmärtää että se kuuluu siihen että elimistö sopeutuu uuteen ja ettei saa sitä lääkettä johon on tottunut. Itselläni vieroitusoireet kesti kaksi kuukautta.