Mitä ostaa lahjaksi lihavalleläskille?
Lahjaksi lihavalle?
7
2150
Vastaukset
- f.d.
Laihalleläskille on helppo keksiä lahjoja, mutta lihavanläskin kohdalla homma onkin huomattavasti hankalampi.
- MikkoSelanne
McDonalds juhla on minun mielestä hyvä lahjaidea ;) ei mutta jos luulet että hän haluis alkaa voimistelee niin osta hänelle vaikka lisäravinteet lahjaksi. Sen kanssa olis hyvä kombo osta tämä lahjaks http://www.hauskatlahjat.com/lahjat/irongym-extreme/ sillä voi kotona voimistella ja vaikka mitä. Mutta se riippuu ihan sinun kaverista, mistä hän pitää.
- lattiaan
liimattava peili.
Voihan sitä miettiä mistä ko. henkilö pitää,ihan todella.Ehkä lahjakortti ruokaravintolaan tai jos ei halua lisätä sitä syönnin määrää niin ehkä joku lahjaesine.Kai lihavakin nauttii estetiikasta tms.Ehkä sen peilin vois unohtaa,varmaan on tietoinen lihavuudestaan,ainakin kanssaihmisten "ihailun" kautta.Ehkei kuntosalikorttikaan olisi sopiva.Vaan ihan oikeesti vois ajatella mistä se tietty ihminen pitää,oli lihava tai ei.
- Kiki
No seksiä tietenkin! Hommaa lihavalleläskille seksiä! Sitä se ei muuten saa!
- miko
Hommaa semmoselle ase. Läski on helvetin rumaa. Jos ei ihminen osaa pitää itsestään huolta, tappakoon itsensä. Tai sitten voi ostaa sille semmosen kyltin ulko-oveen, että LÄSKI ON RUMAA!!
- jfielJC
miko kirjoitti:
Hommaa semmoselle ase. Läski on helvetin rumaa. Jos ei ihminen osaa pitää itsestään huolta, tappakoon itsensä. Tai sitten voi ostaa sille semmosen kyltin ulko-oveen, että LÄSKI ON RUMAA!!
Rasvaimu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949