Vanhoja ukkoja ja akkoja työpaekolla?

Anonyymi-ap

Eikö niitä vois piästtee jo kärsimästä, kun ei ne ossoo olla kunnolla.
Vanahhuuven höpäkkyys tullunna, nii eihän ne muuta ku pierekssii ja hohhaelloo.
Kun immeinen on tehny sen oman ossuutesa, nii pitäs hyvissä ajon jo työnantajannii piässä vähä kellot alakkoo kilikattammaan.
Minä tein työtä. Minä en ikipäevänä ole ollu töissä, vaan olin 40 vuotta työssä. Jos männöö jakelluun, vaen eihän se varmmaan mäne. Hää,hhää,hää. Eihän se voe männä.

7

107

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

On mukavoo näin elakkeella olla köllötellä, ei tarvihe öykkäröivii nihilistipomoja katella eikä kuunnella. Voi tehä mitä huvittaa ja jos ei huvita niin ei tie mittää. Leppäillöö vaikka.

• Anonyymi00002

Totta, viheliäisistä yksinkertaisista esimiehistä eroon pääseminen on eräs parhaista puolista tässä eläkkeelle jäämisessä.

• Anonyymi00003

Olen itse itseni esimies. En tarvitse elämääni ketään sanelemaan mitä teen ja mitä en tee.

• Anonyymi00004

Niin, vain sitten on akka joka komenttaa elakkeellahi, niillä joilla sattuu semmonen olemaan.
      Oli mullakkii, vaen se lähti. Otin uuven akan, vähän käytetyn. Sekin lähti, nyt ollaan etäsuhtteessa. Olen onnellinen. Suapi laittoo paijan ja housut tuolinkarmille, eikä kukkaa vänkytä. Pierekssii suapi raahassa ja röyhttäillä syönnin jäläkkeen. Semmosta rattoisaa elämmää.

• Anonyymi00005

Ketään ei saa päästää eläkkeelle, kun heille ei ole korvaajia, kun kukaan ei halua tehdä töitä..

• Anonyymi00006

Kukahan ne suomalaiset opettas työntekoon. Matutko ne työt mukamas tekee..?
      Menkää Helsingin Itäkeskuksee tsiigailee ja tshillaillee. Siellä sitä on kavereita, joitten kaa tshillailla.
      Niin, tai Helsingin rautatieaseman taxitolpille, mut varokaa bambupatukkaa, koska niillähän vuorot jaetaan kuskien kesken.

• Anonyymi00007

Tekoäly ja kehittyvä teknologia pitää huolen siitä, että työttömiä riittää jatkossa entistä enemmän. Enää ei ole kyse siitä, että vain työhaluttomat ovat kortistossa. Se ilmiö on totta jo nyt. Jos nämä työttömät eläkeläistä harmittaa, niin sitähän voi itse siirtyä suorasääristen joukkoon yhteiskunnan varoja tuhlaamasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      41
      1897
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      710
      1290
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      99
      1031
    4. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      102
      908
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      904
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      66
      751
    7. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      33
      642
    8. Olinko yhden viestin arvoinen?

Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.
      Ikävä
      68
      518
    9. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      13
      518
    10. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      78
      501
    Aihe