Luopuminen

Anonyymi-ap

Tiiättekö, kun on elänyt pitkään jotain unelmaa, ei siitä luopuminen ole helppoa. On tottunut tiettyihin asioihin ja rytmiinkin elämässä, niin nyt pitäisi rakentaa uusi. Etsiä uutta mielenkiintoa elämään, toisenlaista, koska sydän ei ole valmis muuhun.
Luopumiseen liittyy aina suru, vaikka kuinka tietää, että ei voi asioihin enempää vaikuttaa. Jokainen on vapaa valitsemaan elämänsä suunnan ja ihmiset elämäänsä. Niin sen pitää ollakin.
Kunhan valitsetsee oikeaa ja aitoa, ei ole mitään hätää.

11

150

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Puhumattakaan kun ihmiset on perusterveitä miten se jopa heille on vaikeaa että sitten sairaat ihmiset muuttaa elämäänsä uusiksi.

• Anonyymi00002

Mulla on koko elämä
      Sekaisin toiassaalla omassa
      Oikeassa irl elämässä koska en
      millään meinaa osata luopua
      asioista ja ihmisestä joka kerran ja niin pitkään kuului elämääni jollain tapaa
      Ja on pakko aloittaa aivan uusi elämä ilman häntä ja joitain asioita.
      Niin olo on aivan eksynyt ja surullinen
      En tässä vaiheessa pystyisi olemaan hänen kaverikaan.
      Todennäköisesti kysyn kuulumisia vuoden tai parin päästä .
      Enkä ole kieltänyt häntä ottamasta yhteyttä jos tulee vielä sanottavaa ...

• Anonyymi00003

Millainen se henkilö on muuten?

Onko hän luotettava tai pystytkö rakentamaan häneen luottamuksellisen suhteen?
        Millainen hän on muuten? Käykö töissä ja mitä muuta tekee elämällään? Miten kohtelee muita ihmisiä, eläimiä ja heikompia?

Jos hän on epäluotettava, väkivaltainen viattomia, eläimiä, lapsia tai muita heikompia kohtaan niin tuskin sinun kannattaa häneen olla yhteydessä ja jatkat sitten elämääsi normaalisti.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Millainen se henkilö on muuten?

Onko hän luotettava tai pystytkö rakentamaan häneen luottamuksellisen suhteen?
        Millainen hän on muuten? Käykö töissä ja mitä muuta tekee elämällään? Miten kohtelee muita ihmisiä, eläimiä ja heikompia?

Jos hän on epäluotettava, väkivaltainen viattomia, eläimiä, lapsia tai muita heikompia kohtaan niin tuskin sinun kannattaa häneen olla yhteydessä ja jatkat sitten elämääsi normaalisti.

Kommentoin tilannetta en henkilöä.

• Anonyymi00004

oon parisuhteessa ystävyys suhteessa missä ny ikinä nii silti mä olen yksin. ainoo suhde missä tuntuu etten ole yksin on vanhemmuussuhde se on kun peili. mut me ollaan samaa heimoo ni se tuntuu hyvälle

• Anonyymi00005

se tuntuu oikeelle ja ns aidolle. muut kuviot on ollu mulle vaa pakollinen paha elämässä

• Anonyymi00008

jopa suhde omaan äitiini oli ribuli pska mun mutsi sekä veljet piti mua aina sairaana en voinut hyvin heidän vierellä. he halus et kärsin siksi äitikin halusi et menetän itseni jne. he on pahoja sisältä. mut ihan sama eivät ole enää elämässäni. eikä todellakaan tyttärieni elämässä he ei pysty taipumaan siihen ymmärrykseen sivusta

• Anonyymi00006

Olet rakentanut sen väärin jos siitä pitää luopua, tai jotkut hakkaavat sitä kateuttaan. joskus jokainen joutuu luopumaan esim vanhuuttaan. itse olen nuoresta iästä huolimatta joutunut luopumaan paljosta juurikin muiden ihmisten hakkasnisten takia. kateuden, haku murskata ha käyttää omiin jutyihinsa, orjuuttaa.

• Anonyymi00007

suurin osa ihmisistä on pahoja, tai ainakin hyvin hyvin kateellisia, itsekkäitä ja valmiina murskaamaan muita jotta saa mitä haluaa. ja kun eivät saa alkavat hakkaamaan ja tuhoamaan muita ja lopulta delaavat. sitä ennen tuhoavat paljon ja maksavat karmaa seuraavissa, elämissä. joistakin ihmisistä toivoo etteivät syntyisi uudelleen, koska osa ei ikinä opi ja lopulta jäävät hwlvettiin. näin uskon.

• Anonyymi00009

suurin osa ihmisistä ajattelee että ovat muita parempia ja oikeutettuja tekemään muille ihmisille mitä vaan. suurin osa ajattelee että omien unelmien takia on lupa tehdä mitä vaan. vaikka näitä ihmisiä on valtavasti onneksi on henkimaailma ja karma.

• Anonyymi00011

En toivo hönelle enää edes karmeaa. En myöskään usko henkimaailmaan. Uskon ihmisten jotenkin tunnistavan tietyt asiat toisissaan vaistojen perusteella. Toiset kuittaa siihen enemmän kuin toiset. Jos olet ollut tekemisissä epäluitettavien ja pelureiden kanssa, on vaikea luottaa. Silti sekin on tavallaan päätös, mihin uskot ja miten omaa elämääsi toteutat suhteessa toisiin. Aina se ei onnistu, koska olemme ihmisiä, joilla on tunteet. Mitä vahvemmat tunteet, sitä vaikeampi on nähdä asioita järjellä. Vaikea taitolaji.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      121
      766
    2. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      81
      706
    3. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      56
      678
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      46
      583
    5. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      40
      577
    6. Kerro jokin

👻 tarina
      Ikävä
      60
      542
    7. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      44
      517
    8. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      71
      516
    9. 26
      491
    10. Vaikea luottaa täysin

Kun et oikeasti kerro mitään. Kaikki niin ympäripyöreää ja epämääräistä.
      Ikävä
      53
      463
    Aihe