Tässä Eppunormaalissa on semmoinen ongelma, että osa alku-Peräisimmistä Jassdiggareista on tullu liian epänuoriksi.
Heitä kunnioittaaksemme sanomme vain, että on tämä ihan saakelin kova iänkaikkisen kovin-lähes levy - vaikka edeltäjistä emme yliliikaaenemmän sanokaan.
(Ja Kahdeksas ihme on jotain transsendenssia, jota ei täs mainita.)
Ripisiä Ruumeja
7
<50
Vastaukset 7
- Anonyymi00001UUSI
Ei säästä perheen koiraakaan aiheuttaa vinyyli-retromuuton Ylöjärvelle näinäkin päivinä.
Riimisissä soundeissa rupi vielä hieman tuntuu iholla. Jasstyyppejä emme tunne, niitä vituttaa ja kasvaa leuat olkea vissiin hä? - Anonyymi00002UUSI
Kyllä noi Tie vie & Aku ja köyhät pojat tuuppii, kun niihin perehtyy. Kaikki on kehkeytymässä.
Mutta miten muuten kuin raakuudessa ne ylittää nämä kypsät omenat?
Jupisia ja Tangoa ei muutenkaan ylitä mikään suomirockissa. Kuunnelkaa nyt tätä vääntöä aina vaan, v-u...- Anonyymi00003UUSI
N. neljävuotiaasta alkaen ei oo koskaan jääny vipattamatta koko kropassa. Kumma reppu.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
N. neljävuotiaasta alkaen ei oo koskaan jääny vipattamatta koko kropassa. Kumma reppu.
Tuossa biisissä on joku semmoinen luuvääntö, että ainakin omalta osin voi meinata, pitäisikö haudata tai kenties jättää lahjomatta tai haisemaan tuleville ilmoille...
Jos ei liikuta.
- Anonyymi00005UUSI
Niin siis onhan tämä Eppujen toiseksi paras levy. Mihin on syynä vain se, että joku on mukamas vielä parempi.
- Anonyymi00006UUSI
Pimeeeeeyyyyyden tango.
Maailman paras suomirock-biisi. Ei tästä sittemmin. - Anonyymi00008UUSI
Epuilla on hitosti huippu kipaleita joita edes koskaan radiossa soiteta tai erittäin vähän. Esim. Tie vie levyltä voi ottaa esiin pahanpuun metsä ja jumalan poika.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791702
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109903En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo97666Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä16522