Mattojen tamppaus kiellettävä sakon uhalla. Vielä nykypäivänäkin joku hullu tamppaa mattoja, paukkuu koko kaupunki!
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Mitä sitten. Lähtee pölyt kunnolla pois. Hyötyliikuntaa. Tuskin tapahtuu yöaikaan kumminkaan?
- Anonyymi00002
Tamppauseen pitäisi olla sellainen ritilätaso, johon matto laitettaisiin niin kuin lattialle. Silloin tamppaus pudottaisi hiekat ja pölyt alaspäin, eikä tarvittaisi niin paljon voimaa tamppaukseen.
- Anonyymi00003
Minä tuuletan ja tamppaan matot ja pölyt lähtee ja saavat raikkaan tuoksun.
- Anonyymi00004
Niin minäkin ja aloittaja voisi myös kokeilla tuuletusta ja tamppausta eikä valittaa.
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Niin minäkin ja aloittaja voisi myös kokeilla tuuletusta ja tamppausta eikä valittaa.
Minulla ei ole mattoja.
- Anonyymi00005
En ole tuo aloittaja. Minä en ole tampannut enkä edes tuulettanut mattojani vuosikausiin. Kunnon imurointi ja joskus pesu on riittänyt tässä huushollissa.
Ulkona tuulettaminen saattaa tuoda hetkellisen raikkauden mattoihin, mutta äkkiä se menee ohi.- Anonyymi00006
Jokainen Lyyli tekee tyylillään 🤣
- Anonyymi00008
Melua aiheutuu tamppauksesta siihen paukutukseen ei auta edes korvatulpat.
Tuo on 1800 luvun tapa joka pitäisi nykypäivänä kieltää.- Anonyymi00009
Miksi? Vanhat tavat aina parempia kuin uudet. Elä sinä pölyn keskellä.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Miksi? Vanhat tavat aina parempia kuin uudet. Elä sinä pölyn keskellä.
Minulla ei ole pölyä kerääviä mattoja. Robotti-imuri imuroi joka päivä kaksi kertaa.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Minulla ei ole pölyä kerääviä mattoja. Robotti-imuri imuroi joka päivä kaksi kertaa.
Miksi robotti- imuroi kaksi kertaa päivässä lattiasi jos ei ole mattojakaan?
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Miksi robotti- imuroi kaksi kertaa päivässä lattiasi jos ei ole mattojakaan?
Robotti imuroi lattiaa eikä mattoja. Lattialle kun tulee roskis ja pölyä niin on luonnollista että robotti-imuri imuroi roskat ja pölyn pois.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Robotti imuroi lattiaa eikä mattoja. Lattialle kun tulee roskis ja pölyä niin on luonnollista että robotti-imuri imuroi roskat ja pölyn pois.
Pitänee sinulla olla iso perhe kun moneen kertaan pitää robotin imuroida päivässä?
- Anonyymi00015
Melua tulee enempi moottoriajoneuvoista kuin mattojen tamppauksesta. Minä en ainakaan yöllä tamppaa mattoja ja tuskin muutkaan.
- Anonyymi00010
Naurattaa. Ja minä kun luulin olevani sekaisin mutta tamppauksen vaivat on jo ihan uutta leveliä! Kiitos päivän nauruista, vaikka tuskin kukaan tällaista tosissaan kirjoittelee
- Anonyymi00016
Vai onko siinäkin taustalla siitä ja sen kestävyydestä se syklinen tuoksu
- Anonyymi00018
Ja pyörän jarrut ei saa vinkua edes huutelijalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981211
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku87834Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31764- 66683
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 31593
- 18548
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist15541Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43513- 10466