Mattojen tamppaus

Anonyymi-ap

Mattojen tamppaus kiellettävä sakon uhalla. Vielä nykypäivänäkin joku hullu tamppaa mattoja, paukkuu koko kaupunki!

17

212

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mitä sitten. Lähtee pölyt kunnolla pois. Hyötyliikuntaa. Tuskin tapahtuu yöaikaan kumminkaan?

• Anonyymi00002

Tamppauseen pitäisi olla sellainen ritilätaso, johon matto laitettaisiin niin kuin lattialle. Silloin tamppaus pudottaisi hiekat ja pölyt alaspäin, eikä tarvittaisi niin paljon voimaa tamppaukseen.

• Anonyymi00003

Minä tuuletan ja tamppaan matot ja pölyt lähtee ja saavat raikkaan tuoksun.

• Anonyymi00004

Niin minäkin ja aloittaja voisi myös kokeilla tuuletusta ja tamppausta eikä valittaa.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Niin minäkin ja aloittaja voisi myös kokeilla tuuletusta ja tamppausta eikä valittaa.

Minulla ei ole mattoja.

• Anonyymi00005

En ole tuo aloittaja. Minä en ole tampannut enkä edes tuulettanut mattojani vuosikausiin. Kunnon imurointi ja joskus pesu on riittänyt tässä huushollissa.
      Ulkona tuulettaminen saattaa tuoda hetkellisen raikkauden mattoihin, mutta äkkiä se menee ohi.

• Anonyymi00006

Jokainen Lyyli tekee tyylillään 🤣

• Anonyymi00008

Melua aiheutuu tamppauksesta siihen paukutukseen ei auta edes korvatulpat.
      Tuo on 1800 luvun tapa joka pitäisi nykypäivänä kieltää.

• Anonyymi00009

Miksi? Vanhat tavat aina parempia kuin uudet. Elä sinä pölyn keskellä.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Miksi? Vanhat tavat aina parempia kuin uudet. Elä sinä pölyn keskellä.

Minulla ei ole pölyä kerääviä mattoja. Robotti-imuri imuroi joka päivä kaksi kertaa.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Minulla ei ole pölyä kerääviä mattoja. Robotti-imuri imuroi joka päivä kaksi kertaa.

Miksi robotti- imuroi kaksi kertaa päivässä lattiasi jos ei ole mattojakaan?

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Miksi robotti- imuroi kaksi kertaa päivässä lattiasi jos ei ole mattojakaan?

Robotti imuroi lattiaa eikä mattoja. Lattialle kun tulee roskis ja pölyä niin on luonnollista että robotti-imuri imuroi roskat ja pölyn pois.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Robotti imuroi lattiaa eikä mattoja. Lattialle kun tulee roskis ja pölyä niin on luonnollista että robotti-imuri imuroi roskat ja pölyn pois.

Pitänee sinulla olla iso perhe kun moneen kertaan pitää robotin imuroida päivässä?

• Anonyymi00015

Melua tulee enempi moottoriajoneuvoista kuin mattojen tamppauksesta. Minä en ainakaan yöllä tamppaa mattoja ja tuskin muutkaan.

• Anonyymi00010

Naurattaa. Ja minä kun luulin olevani sekaisin mutta tamppauksen vaivat on jo ihan uutta leveliä! Kiitos päivän nauruista, vaikka tuskin kukaan tällaista tosissaan kirjoittelee

• Anonyymi00016

Vai onko siinäkin taustalla siitä ja sen kestävyydestä se syklinen tuoksu

• Anonyymi00018

Ja pyörän jarrut ei saa vinkua edes huutelijalla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      98
      1211
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      87
      834
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      31
      764
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      683
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      616
    6. 31
      593
    7. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      18
      548
    8. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      15
      541
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43
      513
    10. Rakennus myynnissä

Joko se loppuu mehtä hallitus sumilta?
      Suomussalmi
      10