Sateita saatu ja jokilaaksoissa tuntuu olevan pyörremyrsky, jonka laineet käyvät kuin hyökyaallot.
Tulviakin. Kaupungeissakin autot juuttuvat kadulla tulvaveteen, kun viemärit ei vedä.
Netissä oli komeita koskikuvia, ja vaahtopäitä.
Nyt nekin ovat jo täällä!
Rauhaa ja Rakkautta ei koskaan ole liikaa.
Yrittäkäämme edes niitä jakaa!
Onko jokien virtaamat kasvaneet
8
<50
Vastaukset 8
- Anonyymi00001UUSI
ei näillä härikköpalstoilla viitsi keskustella
mutta
syy tulviin olette te
te olette päällystäneet maan sutojanne ja laiskuuttanne varten
sotut kulkevat päällystetyillä ja te tuhoatte luonnon ja valitettta
että on paha elää kun ei saa lisää tukea tuhoon
eli
vesiä ei kannata poistaa JÄTTIVIEMÄREILLÄ kallista ja harvoin käytössä
ja maat tongitaan pilalle
köyhät vaativat teitä ja katuja elämäänsä
tulee tulvia köyhälistön koteihin - Anonyymi00002UUSI
Tulvat lisääntyneet.
Jokien virtaushan riippuu veden määrästä. Tälle kesälle vettä ollut vähän. Mutta ollut reippaita sateita, jolloin joet jne tulvivat yli hetken. Siis virtauspiikkejä kyllä ollut.
Ilmastonmuutoshan se syynä ja siihen juurisyy on ihminen.
=DW=- Anonyymi00003UUSI
ja, ja ---se jokivarren asukas jolla on tulva
- Anonyymi00004UUSI
Ei mitään uutta auringon alla...m.o.t.
- Anonyymi00005UUSI
Paljon sieltä suunnalta päivittäin tänne tuulee. UUsia ylimystölle suunnattuja juttuja, joita tavallientallaaja ei týmmärrä. Sieltä ne satetkin tulevat, huonoa tuulta ja ilmaa ja suunta on jotenkin pimeässä pysyttelevää, kun ujostelee pilvien alla.
- Anonyymi00008UUSI
Suunta ei muutu koskaan.
- Anonyymi00006UUSI
rauhaa yrittäärakentaa
- Anonyymi00007UUSI
Minkä joen varrella se sanailutehdas sijaitsee?
Onko tulvaa, no on!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1511231Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1191048Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset215788En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765- 64732
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä26729- 135696
- 44631
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss58554