Harrastusten lomassa viime aikoina olen kuunnellut podcasteja ihmissuhteisiin ja mm. traumakemiaan liittyen ja täytyy kyllä sanoa että olen nyt todella valaistunut. Tietoinen olen kyllä ollut koko ajan siitä että sinä olet herättänyt minussa tuon traumakemian mutta nyt vasta ymmärrän enemmän. Miksi olen viehättynyt ihmisestä joka ei koskaan tekisi minulle hyvää, jonka kanssa ollessa joutuisin pelkäämään pettämistä ja juonitteluja ja johon ei siis voisi luottaa yhtään jne. Miksi hän on niin kovasti yrittänyt päästä lähelleni ja kehunut maasta taivaisiin? Onneksi emme ole yhdessä emmekä voisi koskaan ollakaan ja olen fyysisesti pystynyt pitämään rajani, koska vapailla markkinoilla tässä ei olla kumpikaan.
Olenko jostain syystä alitajuisesti antanut itsestäni niin helpon tai epätoivoisen kuvan sinulle aikoinaan, että olet pitänyt minua ns. helppona nakkina ja luuserina ja olettanut koko ajan että jossain vaiheessa lopulta lankean edessäsi ja voisit hyväksikäyttää minua omiin tarkoitusperiisi? Et ole palstalla mutta ehkä joku muu samassa tilanteessa ollut tai oleva voisi viestiin vastata ja mielellään sen ns. dominoivankin osapuolenkin näkökulmasta. Ja onko traumakemiatunteet molemminpuolisia vai onko toinen aina puhtaasti alusta alkaenkin vain peluri ja hyväksikäyttö mielessä liikkeellä?
N>M
traumakemiaa
7
98
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Terapiassa voisit varmasti käydä noita juttuja läpi ja saada vielä elämääsi terveemmän parisuhteen.
- Anonyymi00002
Miksei sinä joka alan asiantuntija alkaisi preppaamaan naista esittävää spedeä? Pidä sille vaikka sellainen setäilevä verkkokurssi. T naiselta
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Miksei sinä joka alan asiantuntija alkaisi preppaamaan naista esittävää spedeä? Pidä sille vaikka sellainen setäilevä verkkokurssi. T naiselta
Sun tapauksessa edes terapiasta ei olisi apua. Niin toivoton tapaus. Myötähäpeä on suuri kun juttujasi lukee.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sun tapauksessa edes terapiasta ei olisi apua. Niin toivoton tapaus. Myötähäpeä on suuri kun juttujasi lukee.
Voi juku, anteeksi että tulin taas naista kohtaan alentuvan fantasmasi tielle. Luuletko että tuo jodlaus vaikuttaa minuun?T
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Voi juku, anteeksi että tulin taas naista kohtaan alentuvan fantasmasi tielle. Luuletko että tuo jodlaus vaikuttaa minuun?T
Aloitus oli oikein hyvää ja tarkkaa tekstiä, jossa oli merkitys. Kiitos sen kirjoittajalle. Hän on selvästi oppimassa pitämään tarkempaa huolta itsestään.
Täällä palstalla joidenkin intohimo on yrittää lytätä, ivata jne. Voivathan he kirjoitella, eipä se meihin muihin muuten vaikuta kuin saa huomaamaan miten eri tavalla toimitaan. - Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tai päivystävien kärkkyjien äänestystuki kun se sattuu sopimaan suttuiseen agendaan edes vähän sinne päin ns. Pyh
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tai päivystävien kärkkyjien äänestystuki kun se sattuu sopimaan suttuiseen agendaan edes vähän sinne päin ns. Pyh
Tuo yks taustalta vaan yltyy tuosta tukottaa tälle alentuvalle setämiehelle tukea koska🤭
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 128797
- 81706
- 56688
- 46593
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?40577- 60552
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko71526Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44517- 26501
- 53473