Näitä kesätoreja suomalaiset rakastavat: ”Helposti Suomen paras toriherkku” kyseltiin iltalehdessä ja Mikkelin juntti vastasi että Toripulu Mikkeli. Kattava ja hyvä tarjonta Mikkelin torilla ympäri vuoden. Auki myös aamun pikkutunneille. Parasta ovat makkaraperunat!
Ei hyvää päivää!!!!! Vai että parasta makkaraperunat!!!!
Voisiko joku valaista miten makkaperunat voi olla niin erilaisia toripulussa kuin jossain muualla ja sekös nyt on Mikkelin torin paras herkku.
Juntit herätkää ja käykää jossain muualla niin huomaatte mikä persreikä Mikkeli on.
Kun käyn muualla en kehtaa sanoa että olen Mikkelistä vaan keksin jonkun muun kaupungin ja onneksi tämä näyttää toteutuvan ja jatkossa painan kaasun pohjaan kun ajan tästä ohi ja en varmasti enää pysähdy.
Iltalehden torikysely
8
58
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Eli muualla olet juvalainen?
- Anonyymi00002
Olen Savolainen kuulostaa kirosanalta, pakko mennä oksentamaan, sorry.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Olen Savolainen kuulostaa kirosanalta, pakko mennä oksentamaan, sorry.
Kiitos.
Ett usko miten paljon spntaa voi yhdistää suhun tämän kommenton perusteella.
Savo kirjoitetaan isolla ja siel asuvat yksinkertaisuudet ovat savolaisia. HUOM. pienel kirjoitetaan. - Anonyymi00004UUSI
Juuri niinkuin aloituksessa oli eli et ole käynyt kauempana kuin Juva on jo kuin ulkomailla kävisi.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kiitos.
Ett usko miten paljon spntaa voi yhdistää suhun tämän kommenton perusteella.
Savo kirjoitetaan isolla ja siel asuvat yksinkertaisuudet ovat savolaisia. HUOM. pienel kirjoitetaan.Hyvä kommentoida kun et itse osaa kirjoittaa. 😂😂😂
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Hyvä kommentoida kun et itse osaa kirjoittaa. 😂😂😂
Elikkäs näppäin virheen perusteella? Perus mikkeliläinen, HUOM PIENELLÄ, apinoinnin vain osaat. 😍😍😍
- Anonyymi00008UUSI
Hei hei. Ei tule ikävä, mene jo.
- Anonyymi00009UUSI
Tervemenoa turvenuijat tämä poeka läks helssinkii
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2092249Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1651492Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271101- 60975
- 57961
- 71937
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72851- 93807
Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta120741- 51728