Naisesta jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin.
Onko vähän outoa?
Mitä mieltä olet?
20
204
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
Kuka apinoi minun kysymyksen jonka tein miehestä joka viihtyy yksin.
-Jon-- Anonyymi00002
Kai vastaavan kysymyksen voi naisestakin kysyä? simiti
- Anonyymi00003
Onko hänellä perhettä?
- Anonyymi00004
Mistä mä sitä tiedän!? 🤷🏼♂️
- Anonyymi00013
Anonyymi00004 kirjoitti:
Olet varmasti lukenut FB asetukset läpi
Ihmiset voi valita montako kaveria ja tuttua näyttävät julkisesti.
Yleensä vain julkkikset pitää kaikki esillä
Normi ihmiset ei tee niin 😂 - Anonyymi00021
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ai mietit jotain facebook-kaveria? Ei taida olla liian kiire sosiaalisessa elämässä sinullakaan.
- Anonyymi00005
Laita vanhat fb päälle, Taas muuten nähtiin, näytit ok kaikesta huolimatta onneksi. T. Yksi joka
- Anonyymi00007
Välittää susta, m-n
- Anonyymi00006
Mitäs se kenellekkään kuuluu onko kavereita vai ei pidä huoli omista adioistas pölvästi😡
- Anonyymi00008
Itse olet outo kun tollaisia kyselet.
- Anonyymi00010
Oisko joku mieleltään vajaa?
j- Anonyymi00015
Taidat itse olla vajaa!
- Anonyymi00011
Ihan samaa kuin miehestäkin, eli en pidä lainkaan outona. Jos olisin mies ja etsisin pysyvämpää suhdetta, en kuitenkaan tuhlaisi aikaani tuohon yritykseen. Ihminen, joka viihtyy yksinään, alkaa lyhyen ensihuuman jälkeen kaivata taas yksinäisyyttä.
- Anonyymi00018
Sopivin puoliso on sellainen, joka myös arvostaa yksinoloa. Niin molemmat osaavat antaa tilaa toisilleen.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Sopivin puoliso on sellainen, joka myös arvostaa yksinoloa. Niin molemmat osaavat antaa tilaa toisilleen.
Sellainen suhde ei kestä. Ei siinä mitään pahaa ole, mutta kannattaa olla realisti.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Sellainen suhde ei kestä. Ei siinä mitään pahaa ole, mutta kannattaa olla realisti.
Tietenkin se kestää. Vanhemmillani esim. kestänyt jo melkein 60 vuotta.
- Anonyymi00012
Kannattaa ensin muisttaa että facebookis voi valita asetuksista nöyttääkö kaverit ja tutut muille ulkopuolisille uteliaille urkkiolle vai ei .
Minä en näytä joten kaverit on 0 henkilöä julkisesti .
Naiselta - Anonyymi00014
🚩
- Anonyymi00016
Mitäkö asiasta ajattelen, löysin vastakappaleeni :)
- Anonyymi00017
Kaikki eivät ole Facebookissa lainkaan. Ovat kenties joskus avanneet tilin, mutta eivät muuta, joten siitä ei pidä huolestua. Tiedän eräänkin, hänellä on FB, mutta ainoastaan koska soittaa Messengerillä ei muuta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 128797
- 81706
- 56688
- 46593
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?40577- 60552
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko71526Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44517- 26501
- 53473