Mikä tapa tai asia ärsyttää miehessä kaikkein eniten?
Vastaukset 33
- Anonyymi00002
Tavarat jätetään hujan hajan ympäri kämppää
- Anonyymi00021
Jos yksin on kämpässä, tuskin haittaa vaikka kompastuisi niihin tavaroihin.
- Anonyymi00004
vttuilu just tosta raiskarin maine asiasta nnii eihä se luottamusta luo. sydämet sirpaleina yhyyyhyhhh
- Anonyymi00005
Oharit ilmoittamatta
- Anonyymi00006
Kylmyys ja epäluotettavuus.
- Anonyymi00008
Ei tietenkään mikään. Mies saa käyttäytyä miten huvittaa.
- Anonyymi00009
Kuorsaaminen
- Anonyymi00010
Valehtelu aivan joka muodossa !
Jos mies on epäaito
Esitää esim kivaa jätkää ja onkin herkkä.
Tai sosiaslisea elämässä julkisuudessa mullku ja oikeasti kiva kun tuntee paremmin
Jos miehellä on alistuva ja mitään aikaan saamaton luonne .
Samoin kun se jos mies juo punaviiniä. on turnof🤮
Jos esim deittailes näen miehellä punaviinipulloja jossain niin se juttu tylsää siihen välittömästi .
Naiselta- Anonyymi00012
🤣🤣😅
- Anonyymi00011
Piereskely kesken rakastelun. Kiitos traumoista 🥹
- Anonyymi00013
Sanoiko se sitä ennen ”mä tulen kohta”?😂
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Sanoiko se sitä ennen ”mä tulen kohta”?😂
Ei! Tosta noin vaan päästeli menemään ku aviovuoteessa 🫠
- Anonyymi00016
xDDDDDDDD ilmalaiva
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
xDDDDDDDD ilmalaiva
Meikän ❤️
- Anonyymi00027
Kysyn ihan vain koska haluan että t vastaa...
Entä VA gi na pierut? - Anonyymi00030
Anonyymi00027 kirjoitti:
Kysyn ihan vain koska haluan että t vastaa...
Entä VA gi na pierut?Vaginaaliset piarut kertoo yleensä siitä että meno on railakasta! Mieshän sitä ilmaa sinne pumppaa, ja asentojen vaihtuessa lennosta sellaista se o.
- Anonyymi00032
Anonyymi00017 kirjoitti:
Meikän ❤️
no eiköhän sinulla ole se l v myyjä
- Anonyymi00033
Anonyymi00030 kirjoitti:
Vaginaaliset piarut kertoo yleensä siitä että meno on railakasta! Mieshän sitä ilmaa sinne pumppaa, ja asentojen vaihtuessa lennosta sellaista se o.
naidaan kunnolla tai ei naida ollenkaan :)
- Anonyymi00035
Anonyymi00032 kirjoitti:
no eiköhän sinulla ole se l v myyjä
Mikäs se semmoinen
- Anonyymi00014
Kovuus. Toisten vähättely. Elvistely. Äkäisyys. Kyvyttömyys kertoa oman kantansa, eli jos jättää päätökset yksin naisen harteille. Myös se toinen ääripää, vain oman tahdon runttaus pohtimatta järkevyyttä.
- Anonyymi00018
Hänessä, ei mikään. Miehissä yleisellä tasolla: valheellinen itseluottamus. Olisipa naisilla edes murto osa siitä kovasta itsetunnosta, joka totaalisilla luuserimiehilläkin on... 🙄
- Anonyymi00024
Tuo on kyllä totta Suomalaisessa miehessä, noin yleensä. Monesti on niin kovat puheet ja mahtavat eleet miehillä vaikka ei olisi mitään annettavaa tässä maailmassa. No meillähän on jo esikuva sen tyyppisestä miehestä: Uuno T.
- Anonyymi00019
Hänen naismakunsa. Että hän pitää minua tyhmempänä, materialistisempana, varakkaampana, pinnallisempana ja laiskempana kuin olen. Jos hän oikeasti tykkää sellaisista naisista, kuin kuvittelee minun olevan, voiko hän aidosti tykätä minusta? Olenko pettymys, jos totuus joskus hänelle valkenee?
Mn- Anonyymi00020
Tyhjästä kukaan ei tuollaista ajattele. Annat itsestäsi käytöksellä/olemuksella sellaisen kuvan, että hän päättelee sinun olevan materialistinen, varakas, pinnallinen ja laiska, jos kerran hän on ilmaissut sellaiseksi sinut tulkinneensa.
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Tyhjästä kukaan ei tuollaista ajattele. Annat itsestäsi käytöksellä/olemuksella sellaisen kuvan, että hän päättelee sinun olevan materialistinen, varakas, pinnallinen ja laiska, jos kerran hän on ilmaissut sellaiseksi sinut tulkinneensa.
Ihminen voi tulkita toisen käyttäytymisen, elämänvalinnat, omistussuhteet, ja ulospäin näkyvät tekemiset päin brinkkalaa, jos ei tiedä syitä ja taustoja.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ihminen voi tulkita toisen käyttäytymisen, elämänvalinnat, omistussuhteet, ja ulospäin näkyvät tekemiset päin brinkkalaa, jos ei tiedä syitä ja taustoja.
Tai jos joku antaa itsestään väärän kuvan eikä pyri korjaamaan sitä.
- Anonyymi00026
Anonyymi00023 kirjoitti:
Tai jos joku antaa itsestään väärän kuvan eikä pyri korjaamaan sitä.
Jos ei ole ns. haku päällä, voi kokea sen tarpeettomaksi. Ketä esim.haittaa se, että luullaan varakkaaksi ? No joo, tietysti se kerää ympärille pummeja ja ongenonkijoita, sukupuoleen katsomatta. Niille kun selviää, että rahaa ei olekaan jaeltavaksi, herää kiukku, että on huijattu.
Laiskuus on myös määrittelyasia. Naiset uupuvat usein ns.näkymättömästä hoivatyöstä, josta ei saa palkkaa. Tällaisia naisia saatetaan pitää laiskana, koska eivät ole aina ns.palkkatöissä, tilanteesta johtuen. Mitä kotona tai läheisten kotona tekevät, ei näy ulkopuolelle. Kuvitellaan että makaavat sohvalla ja syljeksivät kattoon.
- Anonyymi00025
se meidän välinen synkkääkin synkempi tosiasia puhumattomuus. en uskaltanut puhua hänelle näist äänist. pelkäsin niinkuin pelkäsin veljiäni äitiäni isääni. ihmisiä entisessä elämässä. olisi mennyt kaikki aivan eri tavalla kun olisin puhunut hänelle tietyt asiat. ne piinasi joka päivä, piinaa edelleen mutta ovat toki käsittelyssä ja olen jo löytänyt jonkinlaisen rauhan ja tehnyt sen päätöksen että en halua liikaa ihmisiä elämääni värittämään sillä se ruokkii sairauksiani
- Anonyymi00028
Jatkuva piereskely pikkasen repii mun hermoja, varsinkin silloin kun mä syön niin vois mennä vessaan päästelemään niitä kaasujansa.
- Anonyymi00029
Liian läheiset välit vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa.
- Anonyymi00031
Ei mikään❤️
- Anonyymi00034
- Anonyymi00036
Pitää vaan ihmetellä …
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 121766
- 81706
- 56678
- 46583
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?40577- 60542
Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44517Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko71516- 26491
- 53463